Ursuletzul Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Detin de ceva timp un suzuki rf 400 din 94. Stiu. Multi o sa ziceti vinde-l, nu-i bun, de ce l-ai luat. Conjunctura a facut sa il iau, cred ca mai mult ea m-a luat pe mine. Si sincer imi place mult. E unica ca sa zic asa, nu sunt multe pe la noi.La inceput a mers ok. Deci eu si pe 30 decembrie am mers cu ea, si in ianuarie si tragea de rupea, suficient pentru un 400.A trecut iarna aia grea, au venit ploilea alea din marite parca, sau aprilie. A stat in ploaie cat au tinut ele. Apoi pauza.Nu a mai pornit. Am reusit cu schimb de bujii si fise sa o pornesc, i-am facut sincronizare, un drum la mare si aia a fost. A inceput vara si eu ma plimb cu ea din service in service.Ca sunt bujiile au zis unii, am aschimbat. Ca e uleiul, schimbat si ala, Ca sunt duse cuiele ponton, si alea le-am schimbat. Acum mai nou, mi-au zis ca pistonu 4 e dus, are presiune 6. Ca cica am mers cu el inecat si a frecat metal pe metal si s-a uzat mai mult ca celelalte. Ideea e ca nu sta la relantai si nu trage. La semafor cand stau trebuie sa o turez la 3000 ca altfel moare. La plecare din semafor ma face de ras si un scuter. Ce e de facut? Unde sa ma duc? Nu mai am nici nervi si nici bani dar totusi vreau sa o fac. E parte din mine. Mi-am dorit-o prea mult si am facut multe sacrficii ca sa o iau si sincer nu vreau miare. Vreau ceva sa ma duca din punctul A in punctul B in siguranta. Si pana acum m-a dus. Te iarta de la multe. Mi-a voblat de nush cate ori la frane bruste si nu a dat cu mine de pamant. Chiar vreau sa o repar. Asa ca daca aveti sfaturi nu ezitati sa imi spuneti. Dar va rog abtineti-va in a-mi zice sa o vand ca nu am bani deocamdata de una mai buna. Ca daca aveam nu mai postam aici. Multumesc anticipat de intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Daca compresia ti-a iesit mica inseamna ca trebuie ajustat jocu la supape! Poate nu mai calca corect supapele! E chiar asa de dificil sa cumperi o prelata sa o acoperi daca tot zici ca ti asa mult la ea? Verificarea jocului la supape se face simplu - desfaci capacu de la chiulasa, iei o lera si dupa manualul de service verifici daca ai acel joc la supape! Bafta! Daca nu e jocu la supape inseamna ca s-au dus segmentii de pe pistonu 4... si daca schimbi la unu pai schimbi la toti ca asa e frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 si daca jocul e ok dar scaunele nu mai etanseaza? mai fa o data testul de compresie sa fii sigur si da jos chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Iunie 27, 2012 Autor Share Postat Iunie 27, 2012 Daca compresia ti-a iesit mica inseamna ca trebuie ajustat jocu la supape! Poate nu mai calca corect supapele! E chiar asa de dificil sa cumperi o prelata sa o acoperi daca tot zici ca ti asa mult la ea? Verificarea jocului la supape se face simplu - desfaci capacu de la chiulasa, iei o lera si dupa manualul de service verifici daca ai acel joc la supape! Bafta! Daca nu e jocu la supape inseamna ca s-au dus segmentii de pe pistonu 4... si daca schimbi la unu pai schimbi la toti ca asa e frumos nu e greu sa iau o prelata, dar nu stiam ca voi intampina astfel de probleme. acuma stiu si urmeaza sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Daca accelereaza asa greu, poate intradevar nu mai merg toti cilindrii. Si in caz asta, nu mai trebuie folosit. Benzina nearsa spala pelicula de ulei, si apoi apara uzura la segmenti, cilindru, etc. Cand pornesti motorul, sa incalzesc toate tevile de evacuare din chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Iunie 27, 2012 Autor Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Daca accelereaza asa greu, poate intradevar nu mai merg toti cilindrii. Si in caz asta, nu mai trebuie folosit. Benzina nearsa spala pelicula de ulei, si apoi apara uzura la segmenti, cilindru, etc. Cand pornesti motorul, sa incalzesc toate tevile de evacuare din chiulasa? primele 2 mai repede ca ultimele doua. Am insa noutati. Am vb la Tomina, stiu, ei fac motoarele din bucati, dar datorita unei conjuncturi de acolo a fost luat si motorul meu. Ei ziceau ca cica sincronizarea se face in functie de compresie, asa o fi, habar nu am. O sa o duc luni ca au zis ca ei o fac......mai stii. Daca nu reusesc nici ei, nu le dau nici un ban pe manopera si o sa vad unde ma duc sa ii desfac motorul de tot si sa verific supape, chiuloasa si pistoane. Daca e vrunu dintre voi doritor sa ajute si se pricepe, sau are pasiune asa cum am vazut ca sunt colegi care repara ij-uri si alte motociclete vechi din anii 80 i-as fi recunoascator daca vrea sa ma ajute, un mic proiect. Hai sa readucem la viata un RF. Platesc, nu pe degeaba. Editat Iunie 27, 2012 de Ursuletzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.