Sari la conținut

Sa fie lant distributie,sa fie altceva...


Postări Recomandate

Problema suna cam asa.

Se da: una bucata CBR 600 F3 1998.

La accelerare, deci doar in sarcina,zgomot gen harshaiala din zona motorului(POATE UN PIC MULT SPUS HARSHAIALA ).In frana de motor nu se aude.Mai pregnanat dupa o forja ....In miscare cu motorul daca o las din gaz nu se aude,sa evit frana de motor indiferent de viteza nu se aude daca trag ambreajul.

Motorul are 30k km pe bune,lantul se aude cand e cald motorul,tace cand strang ambreajul...clasic ca la cbr-uri trecute de prima tinerete.Ce ma deranjeaza insa e aparitia acestui fenomen ...de unde o fi oare? Pareri din experienta ar fi foarte bine primite.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tace cand apesi ambreiajul nu este lantul de distributie.

Da tace cand e pe liber.In miscare tace cand decelerez sau cand nu este motorul in sarcina Face zgomotul doar in sarcina indiferent de treapta de viteza sau de viteza de deplasare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Da tace cand e pe liber.In miscare tace cand decelerez sau cand nu este motorul in sarcina Face zgomotul doar in sarcina indiferent de treapta de viteza sau de viteza de deplasare

 

Pare a fi zgomot de pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tace cand e pe liber.In miscare tace cand decelerez sau cand nu este motorul in sarcina Face zgomotul doar in sarcina indiferent de treapta de viteza sau de viteza de deplasare

sa nu fie lantul de transmisie, urca motorul pe un stander, blocheaza frana de mana,, porneste honda, baga in viteza 1, si uita-te la lant ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tace cand e pe liber.In miscare tace cand decelerez sau cand nu este motorul in sarcina Face zgomotul doar in sarcina indiferent de treapta de viteza sau de viteza de deplasare

 

 

eu zic c ai din ambreiaj...nuj cum e la honda dar pare a fi zgomot de "placa de presiune" sau altcva dar cred k e de pe ambreiaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic c ai din ambreiaj...nuj cum e la honda dar pare a fi zgomot de "placa de presiune" sau altcva dar cred k e de pe ambreiaj...

nu confunda zgomotul de oala specific kawasaki cu alte zgomote ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi zgomot de pinioane.

Pinioanele ar face si pe decelerare...deci exclud ...

 

sa nu fie lantul de transmisie, urca motorul pe un stander, blocheaza frana de mana,, porneste honda, baga in viteza 1, si uita-te la lant ;)

Nu e lantul,e relativ nou,uns la timp,fara uzuri,pinion nou,...

Am sa incerc insa pe cricul central ca stander n-am...Insa trebuie sa fie in sarcina motorul ca pe cric,stander nu e suficient de mare efortul cred.Interesant e ca incepe sa se auda mai tare cand e motorul cald

 

eu zic c ai din ambreiaj...nuj cum e la honda dar pare a fi zgomot de "placa de presiune" sau altcva dar cred k e de pe ambreiaj...

Zgomotul de ambreaj il cunosc nu asa suna...harshaie efectiv nu bate nu cloncane

 

Alte pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e lantul,e relativ nou,uns la timp,fara uzuri,pinion nou,...

Am sa incerc insa pe cricul central ca stander n-am...Insa trebuie sa fie in sarcina motorul ca pe cric,stander nu e suficient de mare efortul cred.Interesant e ca incepe sa se auda mai tare cand e motorul cald

 

eu pariez pe lant in continuare, sa nu aiba uzura inegala, de asta am zis sa urci pe stander si sa faci proba

 

 

Pai, ma gandesc ca tot la lantul de la roata, poate nu ai aliniat corect roata pe bascula. Verifica asta.

dap, corect ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Pinioanele ar face si pe decelerare...deci exclud ...

 

Nu poti exclude pt ca pe decelerare fortele se muta fortele pe partea buna de pinion. Oricum, aici ne dam cu parerea dar un diagnostic corect il poti obtine doar daca te duci la un mecanic. Si sa nu-i spui ca ai citit astea pe forum ca te trimite la plimbare.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti exclude pt ca pe decelerare fortele se muta fortele pe partea buna de pinion. Oricum, aici ne dam cu parerea dar un diagnostic corect il poti obtine doar daca te duci la un mecanic. Si sa nu-i spui ca ai citit astea pe forum ca te trimite la plimbare.

Mecanicul(mecanicii de fapt) nu au sesizat zgomotul...in opinia lor" Asa face toate"...eu unul m-am saturat de pseudomecanici,sau cel putin nu am gasit eu unul dedicat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fesule tata as schimba-o da-i pe bani...si astia-s problema...deh ce sa fac o tar asa cum pot insa as tara-o in mintile ei...asta e....

 

pai o vinzi ca sunt multi care vor "honda ca e honda". nu e problema. si iti iei altceva care nu are problemele hondelor de fiabilitate. ca motor si atat (fara auxiliare) sunt destul de fiabile. problema e ca nu au excelat la nimic practic altfel. eu la mine la atelier am doua anunturi mari pe poara: 1: nu reparam honde (de orice fel) si 2 nu facem doar carburatie la suzuki intruder 6/7/8/1.4. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o vinzi ca sunt multi care vor "honda ca e honda". nu e problema. si iti iei altceva care nu are problemele hondelor de fiabilitate. ca motor si atat (fara auxiliare) sunt destul de fiabile. problema e ca nu au excelat la nimic practic altfel. eu la mine la atelier am doua anunturi mari pe poara: 1: nu reparam honde (de orice fel) si 2 nu facem doar carburatie la suzuki intruder 6/7/8/1.4. :)

:cheers: Mare om mare caracter.....Adevrate vorbe ai zis..... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demone imi place catzalu" :rolleyes:

 

 

Si acum sa revenim la ondele noastre care nu-s chiar asa de rapciugi cum ar zice fesu...

Problema s-a rezolvat.Cum?

In ultimele 2 luni am uns lantul cu ulei de transmisie ca asa zic cei mai multi...Lant nou pinion nou,=zgomot.buuuun Am ascultat si de cei mai sfatosi chiar si aici 2 pareri ,am curatat lantul,am uns cu Motul chain lube road+ cu ptfe ,am reintans lantul ca in specificatiile mobrei si gata....ca unsa....deci de la lantul uns cu ulei de transmisie facea figura.Probabil de caldura asta (aia) se usca foarte repede si facea urat

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face si VTR-ul meu... in acceleratie se aude ca un harsait. Dar, la fel ca si la tine, doar in sarcina. Cand trag ambreiajul sau las gazul, nu se mai aude. Pusa motocicleta pe stand, verificat lantul: lantul cu o uzura inegala (are cateva zale blocate). Poate saptamana asta o sa imi fac timp sa-i bag o spalare calumea cu motorina si sa vedem daca tot asa mai suna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demone imi place catzalu" :rolleyes:

 

 

Si acum sa revenim la ondele noastre care nu-s chiar asa de rapciugi cum ar zice fesu...

Problema s-a rezolvat.Cum?

In ultimele 2 luni am uns lantul cu ulei de transmisie ca asa zic cei mai multi...Lant nou pinion nou,=zgomot.buuuun Am ascultat si de cei mai sfatosi chiar si aici 2 pareri ,am curatat lantul,am uns cu Motul chain lube road+ cu ptfe ,am reintans lantul ca in specificatiile mobrei si gata....ca unsa....deci de la lantul uns cu ulei de transmisie facea figura.Probabil de caldura asta (aia) se usca foarte repede si facea urat

:cheers: :friends: sa aveti km fericiti :)

 

 

povestim mai multe despre lant la festivalul de la rasnov??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demone imi place catzalu" :rolleyes:

 

 

Si acum sa revenim la ondele noastre care nu-s chiar asa de rapciugi cum ar zice fesu...

Problema s-a rezolvat.Cum?

In ultimele 2 luni am uns lantul cu ulei de transmisie ca asa zic cei mai multi...Lant nou pinion nou,=zgomot.buuuun Am ascultat si de cei mai sfatosi chiar si aici 2 pareri ,am curatat lantul,am uns cu Motul chain lube road+ cu ptfe ,am reintans lantul ca in specificatiile mobrei si gata....ca unsa....deci de la lantul uns cu ulei de transmisie facea figura.Probabil de caldura asta (aia) se usca foarte repede si facea urat

 

vezi ca in functie de lant in primii 200-500 (cateodata 600) de km lantul se lasa destul de mult, intrand in normal dupa aia. sigur nu e de la uleiul de transmisie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca in functie de lant in primii 200-500 (cateodata 600) de km lantul se lasa destul de mult, intrand in normal dupa aia. sigur nu e de la uleiul de transmisie ;)

E foarte adevarat ce ai spus,e posibil in cazul asta sa se fi lasat si sa fi necesitat doar o intindere.(am mai schimbat in decursul anilor lanturi dar nu am avut ce-i drept decat mobre de max 50cp care probabil nu-l intindeau asa de repede,.nu iau in calcul comunistele la care in anii 85-90 puneam lanturi din uzina :burnout:) ..oricum,nu mai face mobra urat si ieri am facut 200+ de km lantul comportandu-se normal.Eu insa am sa folosesc doar spray de uns lantul ,deh,am asa o indoiala vis a vis de ulei pe care sunt convins ca-l scuipa mult mai usor.Inainte fiebeam lanturile in vaselina....

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...