Un motociclist Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 SALUT.... am cautat pe mai multe topicuri insa nu gasesc nimic din ce m-ar ajuta concret...detin un honda xl 600r pe care vreau sa-l marit si sa trec la ceva muult mai bun ...precizez ca fac hard enduro(nu sunt foarte experimentat) insa vreau sa achizitionez un nou motor:prima oara mam gandit la un drz400 care mi-ar fi fost mai mult decat bun(intretinere usoara pret mic etc) dar sunt cam slabut (168cm si 57 kg)...apoi am trecut la un crf 450x dar care depaseste bugetul meu ..si in final am ajuns la yzf 250 .AICI e problema.NU stiu cum se descurca cross-ul pe deauri ,urcari alea alea ..am citit in alte topicuri cum ca treptele 1si 2 sunt scurte si dezvolta prea mult cuplu....sincer chiar nu am de unde sa incerc o astfel de mobra altfel mi-as fi dat singur cu parerea.Cine detine sau a detinut yamaha yz250f imi poate da si mie un sfat sau puteti veni cu alte mobre exclus wr,rmz,kawasaki,si alte cross-ere.MUTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 salut , nu prea e "comod" cross-ul pe dealuri deoarece , dupa cum ai zis e prea brutal in treptele 1 ,2...+ de asta pe mine ma omoara intretinerea dupa orele de functionare uite...asta de ex e foarte ok in treptele 1-2 si are putere destula http://www.bikez.com/motorcycles/husqvarna_txc250_2012.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Dimpotriva, la "crossere" treapta intai e foarte lunga, ca sa nu fi nevoit sa schimbi viteza la start. Au 4 sau 5 trepte si suspensii rigide mai potrivite pentru sarituri inalte. Cele de enduro au 6 trepte si suspensii mai moi. WR250 e mai potrivit pentru enduro decat YZF250. Intretinerea mai scumpa la crossere si hardendurouri se refera in special la schimbul de ulei care se face mult mai des decat la DRZ, XR, XT, etc. Dar scapi de cheltuielile pe care le-ai avea cu DRZ, XR cand vor incepe sa ia trante si sa se rupa diverse subansamble. Crosserele si endurourile tin mult mai bine la tavaleala. Plus fun factorul pe care il ai cu o motoreta usoara, puternica si cu suspensii adecvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 inclin sa cred ca nu faci hard enduro asa cum spui, totusi ai xlr600!!! nici yz250 nici crfx450 nu sunt bune pt tine, prima e cross si te va chinui, a 2 a e prea mult pentru inceput si pt 57 kile. Cauta un wr250, crfx250 sau un exc125 sau exc200. Eu l-as lua pe ultimul. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un motociclist Postat August 8, 2012 Autor Share Postat August 8, 2012 inclin sa cred ca nu faci hard enduro asa cum spui, totusi ai xlr600!!! nici yz250 nici crfx450 nu sunt bune pt tine, prima e cross si te va chinui, a 2 a e prea mult pentru inceput si pt 57 kile. Cauta un wr250, crfx250 sau un exc125 sau exc200. Eu l-as lua pe ultimul. bafta Soso am scris putin mai in sus ca nu sunt foarte experimentat si in plus nu m-am dat doar pe xl600r si credema ca nu merg la carat doar pe drumuri forestiere si gradini...am facut unele urcari care nu sunt deloc usoare,bninteles nu la fel de simplu ca si cei din gasca care erau veterani dar le-am urcat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Deci ia-ti enduro. Nu cross. WR, nu YZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 de prin 2008 fac enduro cu un suzuki rm 250 (cel in 2 timpi de cross) dupa ce am invatat sa l stapanesc a inceput sa mearga bine treaba.... intretinere ieftina la 2 timpi suspensia e de cross si o sa ti puna bete in roate ...sau mai bine zis o sa ti salte motorul in copaci ...dar daca te obisnuiesti cu ea o sa ai muschi puternici la brate .(eu am 63kg si motocicleta 96kg) 250 4t e un motor foarte fain insa la kg tale ti as sugera un 2t cu mult mai usor ! ktm 200 un motor jucaus si usurel .dupa ultima tura in calimani am testat un ktm de 450 si un 300 in 2t....si vreau sa ti spun ca la 4t avantaj cuplul dar dezavantaj greutatea mare...300 in schimb e fantastic... bafta la alegerea motorului...testeaza si vezi care ti se potriveste mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.