Ilea Alin Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Primul meu motor de 600,honda cbr f4 din 2000,carburatie,luat de vreo 2-3 luni...fara incidente deocamdata si sunt foarte multumit de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 sa-l birjaresti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 mersi mersi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Sa-l stapanesti sanatos! si la mai multi KM fara incidente, condu responsabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 mersi mersi...o sa tin cont de sfatul tau mai ales ca sunt incepator pe 600...la fel si tie cat mai multi KM fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 am revenit cu inca cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 De ce e asa coborata de fata? Vad 1cm iesite capetele amortizoarelor deasupra semighidoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 sincer nu stiu,asa am luat-o acuma vreo 3 luni si am fost cu ea si la cativa mecanici inainte de a o lua pt o parere si nu au semnalat nici o problema de genul acesta...sincer nu imi dau seama daca e ceva in neregula pt ca nu pot zice ca ma prea pricep,cum spune si subtitlul,primul meu motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...