Ilea Alin Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Primul meu motor de 600,honda cbr f4 din 2000,carburatie,luat de vreo 2-3 luni...fara incidente deocamdata si sunt foarte multumit de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 sa-l birjaresti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 mersi mersi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Sa-l stapanesti sanatos! si la mai multi KM fara incidente, condu responsabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 mersi mersi...o sa tin cont de sfatul tau mai ales ca sunt incepator pe 600...la fel si tie cat mai multi KM fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 am revenit cu inca cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 De ce e asa coborata de fata? Vad 1cm iesite capetele amortizoarelor deasupra semighidoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 sincer nu stiu,asa am luat-o acuma vreo 3 luni si am fost cu ea si la cativa mecanici inainte de a o lua pt o parere si nu au semnalat nici o problema de genul acesta...sincer nu imi dau seama daca e ceva in neregula pt ca nu pot zice ca ma prea pricep,cum spune si subtitlul,primul meu motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Pai sigur nu e bine. Ii strica geometria, e mai instabila si se apleaca mai repede in curbe. In mod normal aproape de captul amortizorului are un sant in care e o siguranta de otel. Ala trebuie sa fie la nivelul semighidoanelor. Unii mai practicau chestia asta pentru circuit, dar maxim 5mm nu asa mult cat e la tine. Mergi la cineva care se pricepe sa-ti puna amortizoarele inapoi la locul lor si sa-ti regleze suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 mersi mult de semnalare si chiar o sa ma duc luni cu ea la cineva sa rezolve problema... fiind mai incepator nu mi-am dat seama de chestia asta dar o sa bag de seama si o sa o rezolv.mersi mult inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Asa trebuie sa stea. Gasesti o gramada de poze pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 inca una... da,am inteles ideea...o sa ma duc la cineva care se pricepe cu ea sa vada ce este de facut.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.