Jump to content

Ilea Alin

Membru
  • Content Count

    387
  • Joined

  • Last visited

About Ilea Alin

  • Rank
    One way ticket to hell

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    A1 in 2008 si A in 2010
  • Motocicleta
    Honda CBR600 F4
  • Numar Moto
    CJ 91 MBA
  1. http://ziarulclujean.ro/foto-andrei-prunean-patronul-cocmotors-stare-critica-dupa-un-accident-de-motocicleta-un-sofer-intors-fata-cu-masina/
  2. Ilea Alin

    BURSA LOCALA

    Vand Honda CBR F4 stare foarte buna,an 2000,37.000 km,inmatriculata,toate actele in regula fiscal pe loc,asigurare facuta in martie pe un an de zile,itp pana in iunie 2016. Motorul merge foarte bine,ingrijit,tinut doar in garaj...Are unele defecte optice,doar cele care existau si in momentul in care am luat-o eu,acum 3 ani de zile si care se observa in poze(unele nu se observa si o sa revin cu poze si cu acelea,nimic mai major oricum decat cele ce se vad).Vopsea originala. Bujiile,uleiul,filtrele schimbate anul trecut(au cam 700-800 km facuti),baterie noua schimbata acum 2 ani,pot dovedi cu facturi toate schimburile facute. Toba sport giannelli silencer,sunet frumos,crash pad-uri,stop leduri,sa retapitata piele. Singura "problema" ar fi zdranganitul specific la majoritatea hondelor intre 4500-5500 ture provenit de la intinzatorul de lant. Daca am uitat sa specific ceva,ma puteti contacta aici la telefon: 0748836122 sau pe email: ilea_alin2008@yahoo.com .Se poate vedea si testa in Cluj-Napoca. Se vinde pt ca imi este mult mai utila o masina pt planurile de viitor,iar momentan desi nu as vrea sa renunt la motor,nu am bani pt masina si nu imi permit sa pastrez si motorul ! Pret: 1750 euro usor negociabil la fata locului ! Sau 1950 cu tot echipamentul din poza mai putin casca.Combinezonul probiker cu toate protectiile incluse este marimea 48,cizmele axo 41 si manusile M.
  3. Am vazut de mai multe ori una alb complet in Cluj si arata foarte fain...acum e clar ca gusturile nu se discuta mai ales in materie de aspect sau culoare,dar dupa mine alb cu putin albastru ar trebui sa arate super... Oricum,dupa ce va fi gata,pune o poza doua sa vedem cum a iesit...ma bate si pe mine capul sa ii dau un alb cu ceva,dar momentan nu am bani de investit in aspect...
  4. Buna asta,au furat un crashpad =))) Daca tot or fi incercat cum ai presupus tu sa fure carena si nu le-a iesit macar s-au ales cu un crashpad,cred ca l-au luat pt consolare,macar atata daca tot s-au obosit )
  5. Nu stiu ce sa zic,dar mi se pare ca putea fi evitat accidentul din partea motociclistului...cel putin mie mi se pare din filmulet ca are reactie intarziata,mai ales ca nu pare sa aiba viteza mare si masina s-a vazut din timp acolo,nu i-a chiar iesit brusc in fata...poate fiind in locul lui e altceva,dar din fata ecranului,pare ca a reactionat tarziu cu frana,parca ar fi mizat pe faptul ca masina o sa treaca si nu trebuie sa franeze ...
  6. Nu stiu ce sa zic,dar mi se pare ca putea fi evitat accidentul din partea motociclistului...cel putin mie mi se pare din filmulet ca are reactie intarziata,mai ales ca nu pare sa aiba viteza mare si masina s-a vazut din timp acolo,nu i-a chiar iesit brusc in fata...poate fiind in locul lui e altceva,dar din fata ecranului,pare ca a reactionat tarziu cu frana,parca ar fi mizat pe faptul ca masina o sa treaca si nu trebuie sa franeze ...
  7. Nu as putea sa iti spun daca pe F4/F4i e la fel ca pe r6, gsx-r sau restul din clasa asta pt ca nu am avut si nu am mers decat pe F4...Acum despre mobra asta imi pot da cu parerea si eu unul ti-am recomandat-o de la inceput in comparatie cu kawa 400...Pozitia sa stii ca e ok,cel putin la dimensiunile mele,1.74 si 62 stau chiar confortabil pe ea...Acum la drum intins e normal sa resimti oboseala ca totusi nu e un touring veritabil dar cred ca oricum e mult mai ok decat pe cele mentionate la inceput...eu chiar nu ma plang de pozitie sau oboseala pe F4 nici cu pasager,care garantat si el/ea la randul lor stau mult mai ok pe F4 decat pe r6 la o plimbare mai lunga,daca va fi cazul sa iei si pe cineva cu tine,atunci clar F4,din proprie experienta... Acum depinde pt ce vrei sa o folosesti mai mult,daca vrei mai mult pt drumuri intinse,atunci f4...daca vrei mai mult pt oras,distractie pe curbe,poate vreun circuit candva,atunci r6,doar ca probabil iti va fi mai greu la inceput pe r6 decat pe f4... In concluzie,dupa cum ai spus mai sus,ca naked,touring sau altele nu te coafeaza deloc,din punct de vedere al pozitiei si oboselii recomand f4/f4i pt drumuri lungi.
  8. Eu am inceput pe f4 si m-am impacat foarte bine cu ea de la inceput si ma impac in continuare...strict parerea mea la subiect,cbr f4i...Unul din motive fiind si cel specificat de tine legat de kawa,revanzarea ei plus ca si cumpararea ei e mai complicata decat la f4i sau nu neaparat mai complicata dar mai limitata ca optiuni de ales...Nu ma bag in mai multe detalii pt ca decizia iti apartine doar tie,eu mi-am spus parerea!
  9. Nasol tare...stiu ca nu de comentarii de genul ai nevoie,dar eu banii aia ii dadeam la curier abia dupa ce deschideam coletul si porneam si telefonul sa vad daca ii ok,nu doar sa vad ce e in cutie...Te grabesti,atunci intoarce-te cand ai timp,eu am 10 minute sa imi verific coletul daca asa era "intelesul" ...Oricum,sper sa poti rezolva ceva,desi sansele sunt mici. Sa iti fie invatatura de minte pe viitor...
  10. Acum 10 min am trecut pe memo,erau pe autobuz si putin mai spre manastur de unde e statia normala(acuma e desfiintata),a fost ceva incident sau accident,era o ambulanta si o masina de politie acolo,era o motocicleta,nu am apucat sa vad ce era sau numar,era un naked,pus pe cric,geaca si casca motociclistului erau pe jos langa motor...el probabil era in ambulanta,nu am apucat sa vad prea multe din mers dar daca stie cineva ceva poate posteaza aici... Edit.Vad ca am postat in acelasi timp,despre asta vorbeam...
  11. M-am gandit si eu acum cateva zile la varianta asta dar am zis ca ramane de vazut...oricum,daca pe joi vineri se schimba cu ceva indicatiile de vreme,tinem legatura...
×
×
  • Create New...