Jump to content

cristidb

Super Membru
  • Content Count

    1,532
  • Joined

  • Last visited

About cristidb

  • Rank
    *****

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, Militari
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    CBR 600 F4i
  1. Urmeaza sa schimb si eu gumele. Am avut sportsmart 2 care s-au comportat foarte bine. As merge pe sportsmart 2 max. Mk3 sau TT sunt semnificativ mai bune? Pana la urma nu-i o mare diferenta de pret, dar nu stiu cat de mari sunt diferentele intre ele. O vulcanizare in Bucuresti unde mai gasesc si eu? Preferabil sector 1 sau 6.
  2. Valoarea aia din bord e doar orientativa. De cele mai multe ori multimetrul arata diferit. La mine arata cu 0,5V mai putin in bord.
  3. Experientele mele cu baterii in ultimii ani. La motor am avut: Toplite - 4ani Varta- 5 ani In toamna am luat un landport la 100 lei. Iarna le mai pun cate o ora pe redresor auto la 3-4 saptamani. La Astra: bateria originala - 4ani. Rombat calciu - 4 ani. Nu recomand pentru ca nu era etansa si se oxidau bornele. Varta Silver - 5 ani inca nu da semne de oboseala. La Corsa: Bateria originala 6,5 ani. Rombat Premier 5,5 ani, inca nu da semne de oboseala. Spre deosebire de rombat-urile mai ieftine, asta e etansa.
  4. Si la autosoft tot asa, le strang cu pistolul si apoi le verifica cu dinamometrica In rest si-au dat interesul, au repozitionat un cauciuc care cerea mult plumb, au spalat rotile, au dat cu pasta din aia pe butuc, dar e clar ca nu stiu de ce au dinamometrica aia acolo.
  5. Am placute Carbone Lorrain de cativa ani pe fata. Franeaza, bine, discurile arata perfect. Anul trecut am pus SBS pe spate. In cateva mii de km mi-au facut cateva zgarieturi fine pe disc. Ambele sunt sinterizate. Eu as lua Carbone Lorrain in loc de SBS.
  6. Unii au permis de cand nu se auzise de anvelopele de iarna. Se circula si cu din alea de vara, dar mai cu grija asa. Sunt multe tari civilizate in care lumea nu schimba anvelopele si merge tot anul cu gume de vara. Eu am cate 2 seturi de roti la ambele masini din familie, dar atat timp cat nu depinzi de masina si poti sa mergi cu alta sau cu transportul in comun cand e cu adevarat iarna, poti sa o tii si cu din astea all season. Multi au o a doua masina micuta de oras, cu care nici nu fac multi km. Unde dracu mergeti voi sportiv cu loganu de 1.4 prin Bucuresti de va trebuie ultima fitza de gume?
  7. Pentru o masina din clasa compacta sau mai mica, cu care se merge mai mult prin oras si de care te poti lipsi cateva saptamani pe an cand e zapada si polei pe sosea, sunt OK si all season. Altfel, vara de vara si iarna de iarna.
  8. Ce cauti tu nu s-a inventat. Daca erai asa pretentios si cu femeile, mureai virgin
  9. Oarecum normal, mai putin in cazul in care piesa inlocuita se strica frecvent, iar piesa noua se stie ca e la fel de proasta si ca se va strica dupa terminarea garantiei. Practic nu rezolva problema.
  10. Reprezentantele au preturi mai mari la manopera decat alte service-uri. Asta e oarecum acceptabil. Pe de alta parte, au un adaos foarte mare la piese, si ii forteaza pe cei cu masini si motociclete in garantie sa cumpere consumabile de la ei, ceea ce nu mai e normal. Cat ai garantie, te duci la ei de cateva ori, dupa care iti cumperi consumabilele de la un magazin cu preturi normale si le schimbi singur sau la un service cu preturi rezonabile. Din asta traiesc, jupuindu-i pe cativa care nu se indura sa renunte la garantie. Exemplu: Vad ca imi picura antigel pe langa termostatul recent schimbat, care a venit fara garnitura (piesa originala GM). Ma duc la Erebus, 100 ron pe un o-ring amarat. Ma duc la alt magazin, 20 RON acelasi o-ring, tot GM. Probabil pretul lui e 2-3 RON. Asta se numeste nesimtire.
  11. Ia si citeste. Primele modele erau proaste, modelul nou aparut la cativa ani dupa tine mai mult. Eu n-am mai auzit zgranganeala dupa ce l-am schimbat. https://www.bcsportbikes.com/forum/showthread.php/20654-F4i-owners-cam-chain-tensioner
  12. Fix asa arata si a mea in 2010, si la fel arata si acum, in afara de lipsa stickerelor pe o carena pe care am julit-o, si tot 2500E am dat pe ea, doar ca avea 5000 de Km pe bord. Daca erau sau nu reali nu poate sti nimeni, dar avea cauciucuri din 2001, placute Nissin filtru de aer Honda si cele 2 probleme specifice, intinzatorul de distributie si regulatorul de presiune. Astea au fost singurele piese pe care le-am schimbat la ea, in rest doar consumabile in 30 000km cat am mai facut eu cu ea. Arata foarte bine.
  13. Si mie mi se pare ca nu se merge in directia corecta. Ma uitam la cbr-ul de 600 https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600F modelul 2011 e un hornet imbracat, cu 7 cai in minus fata de modelul 2001 si fara suspensii ajustabile. In 2014 au ajuns la 85 de cai, i-au pus si cadru de otel si nu mai are nici furca USD. In afara de ABS, in loc sa progreseze, o iau inapoi. De ce ar cumpara cineva modelul actual. In afara de ABS, e ca o motocicleta de acum 20 de ani.
  14. GoPro - Be a hero! Si-a pus camera pe casca si cauta scandal. E normal sa franezi la trecerea de pietoni cand ai masini parcate langa trecere si nu vezi. In masina stai mai jos, nu vezi ca de pe motor.
  15. Pai daca si sarea expira, de ce n-ar expira uleiul?
×
×
  • Create New...