Dan Nastase Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Cred ca v-a sarit inima din... loc! Stati linistiti... "sacrilegiul" nu s-a produs... inca!! Este vorba de STILUL DIESEL... Monster_Diesel_ITAENG.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 A mai fost un topic demult despre treaba asta. Interesant totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) y2k-ul faimosul ss cu motor RR de elicopter\avion este adaptat sa functioneze cu motorina...jay leno parca spunea ca la semafor a topit bara fata a unui nissan murano cu caldura degajata de esapament totul e posibil Editat Septembrie 10, 2012 de Hardcore23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) no shit...m`am prins...eu doar punctam faptul ca SACRILEGIUL pomenit de initiator a fost deja facut in lumea moto Editat Septembrie 11, 2012 de Hardcore23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Va recomand site-ul asta pentru motoarele diesel. Daca aveti ceva timp, merita sa cititi istoria si sa va relaxati cu el. http://www.dieselbike.net/ Am gasit si KLR-ul despre care ziceai, a fost produs doar pentru fortele militare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.