tudorpnd Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Salut. Am nevoie de niste informatii. Sunt motociclist de vreo 2 luni. Am un GSX-R 600 din 2001. Am considerat ca nu scoate sunetul dorit si mi-am cumparat pe fuga, din pacate, o toba second. Probabil nu e street legal, nu are nici silencer. Asta ar fi prima problema. Ii pot cumpara un silencer separat sau daca nu exista sa caut pe cineva care le confectioneaza? Cu care sa pot obtine omologarea RAR... A doua problema ar fi montajul. M-am dus la un service si mi-au spus ca trebuie sudata. Nu exista kituri de prindere care sa imi permita sa imi pun toba veche, stock, inapoi cand vreau eu? Toba de acum este cea originala, iar cea cu care vreau sa o schimb este Akrapovic Evolution(cel putin asta mi s-a spus, nu mai are stickerul pe ea), din carbon. Am atasat poze cu imbinarile. Tevile nu ar putea intra una in alta(cea de la galerie si cea de la toba noua). Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 sunt oameni care fac silencere, la restul intrebarilor nu stiu sa raspund. noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) Salut. Am nevoie de niste informatii. Sunt motociclist de vreo 2 luni. Am un GSX-R 600 din 2001. Am considerat ca nu scoate sunetul dorit si mi-am cumparat pe fuga, din pacate, o toba second. Probabil nu e street legal, nu are nici silencer. Asta ar fi prima problema. Ii pot cumpara un silencer separat sau daca nu exista sa caut pe cineva care le confectioneaza? Cu care sa pot obtine omologarea RAR... A doua problema ar fi montajul. M-am dus la un service si mi-au spus ca trebuie sudata. Nu exista kituri de prindere care sa imi permita sa imi pun toba veche, stock, inapoi cand vreau eu? Toba de acum este cea originala, iar cea cu care vreau sa o schimb este Akrapovic Evolution(cel putin asta mi s-a spus, nu mai are stickerul pe ea), din carbon. Am atasat poze cu imbinarile. Tevile nu ar putea intra una in alta(cea de la galerie si cea de la toba noua). Un lant gros sa-ti pui la gat ti-ai luat? Ti-ar mai trebui niste slapi, gel pentru freza si ochelari de soare Dulce&Banana. Doar cu toba sparta nu poti fi cocalar... Editat Septembrie 22, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 23, 2012 Autor Share Postat Septembrie 23, 2012 Salut, daca esti din Bucuresti te trimit la fix undeva. Ca sfat general, nu te lua dupa aia de la service, nu o suda. O duci cuiva care stie sa faca un cot de evacuare astfel incat sa fie slip-on. salut, din bucuresti sunt. nu aveam de gand sa o sudez, vreau sa am posibilitatea sa le schimb iar. spune-mi, te rog, unde sa ma duc. mersi. Un lant gros sa-ti pui la gat ti-ai luat? Ti-ar mai trebui niste slapi, gel pentru freza si ochelari de soare Dulce&Banana. Doar cu toba sparta nu poti fi cocalar... corleone esti in plus. mai bine taci. sunt oameni care fac silencere, la restul intrebarilor nu stiu sa raspund. noroc! am gasit intr-adevar pe cineva care face. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Un lant gros sa-ti pui la gat ti-ai luat? Ti-ar mai trebui niste slapi, gel pentru freza si ochelari de soare Dulce&Banana. Doar cu toba sparta nu poti fi cocalar... slapi are cu model de piulita Editat Septembrie 23, 2012 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 slapi are cu model de piulita Deci l-am ghicit pe cocalar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 sunt oameni care fac silencere, la restul intrebarilor nu stiu sa raspund. noroc! salut. Nu-i greu de facut si-l faci sa sune cum vrei . Insa citisem candva ca filtrele sunt calculate pentru ca in interior sa se formeze noduri si ventre( ceva de genul ca era cam de 30 de ani)care ajuta la o evacuare mai buna. Cu respect Salut. Am nevoie de niste informatii. Sunt motociclist de vreo 2 luni. Am un GSX-R 600 din 2001. Am considerat ca nu scoate sunetul dorit si mi-am cumparat pe fuga, din pacate, o toba second. Probabil nu e street legal, nu are nici silencer. Asta ar fi prima problema. Ii pot cumpara un silencer separat sau daca nu exista sa caut pe cineva care le confectioneaza? Cu care sa pot obtine omologarea RAR... A doua problema ar fi montajul. M-am dus la un service si mi-au spus ca trebuie sudata. Nu exista kituri de prindere care sa imi permita sa imi pun toba veche, stock, inapoi cand vreau eu? Toba de acum este cea originala, iar cea cu care vreau sa o schimb este Akrapovic Evolution(cel putin asta mi s-a spus, nu mai are stickerul pe ea), din carbon. Am atasat poze cu imbinarile. Tevile nu ar putea intra una in alta(cea de la galerie si cea de la toba noua). Multumesc. Eu in locul tau nu as schimba nimic deoarece cea mai buna toba este cea originala in scihimb cu banii de toba as pune benzina si o vreme nu as mai cobara de pe ea. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Cand faci o astfel de achizitie nu te grabesti, gaseai tobe sport special facute pentru modelul tau , nu mai era nevoie de nici o modificare. Cat despre toba , daca nu are batut emblema Akrapovic in capat, nu stiu cat de originala e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 intotdeauana cand iei o toba e ideal sa o iei cu cot cu tot...si si mai ideal e sa fii fost montata pe un model de motor asemanator..referitor la faptul ca originala e cea mai buna...bullshit...e buna la RAR ca in rest a mea cantarea 8 Kg.. asa ca da..daca o poti schimba schimb-o...adaptarile nu sunt greu se facut...iti trebuie pe cineva sa iti de-a un cot sau s aiti faca unu.,.. un cot de toba nu un cot in gura!!..sa nu se inteleaga gresit...))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 23, 2012 Autor Share Postat Septembrie 23, 2012 le invat eu... usor usor... silencerul il vreau doar daca e sa ma duc la rar si sa fie prea zgomotoasa... toba originala se aude binisor doar in turatii mari... si se incinge f rau. m-am ars o data incercand sa parchez intr-un loc ingust si in rampa. plus ca la bloc am o gramada de copii mici care sunt fermecati cand ajung cu motorul in parcare. cine stie cum se hotarasc sa puna mana pe el. am inteles ca astea din carbon nu se incing chiar asa rau. si m-ar ajuta putin mai mult zgomot si in trafic cand ma bag printre masini la semafor sau in orice situatie... sa ma vada, sa ma auda... paza buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) inca unu cu "loud pipes.." nu stie cu ce se haleste gixerul, da vrea sa o arda raising printre masini. motoristul vietii dupa tri saptamani cosidera ca nu e suficient de zgomotos. api ba ficior ai motor ca sa stai cu urechea la cum suna trotineta sau sa te plimbi prin tara, ca daca esti mai pasionat de cum urla toba dau dreptate la @corleone. cum ticlazaul masii te vede ala daca ai carbon nu stiu :wacko: Editat Septembrie 23, 2012 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 23, 2012 Autor Share Postat Septembrie 23, 2012 erau lucruri diferite vazutul cu auzitul... si am vazut cat il duce capul pe corleone ala direct din primul lui comentariu... mai departe nu mai imi bat capul cu el... nu are nici un rost... am carnet si motor de 2 luni si am facut deja vreo 6000 km. zic ca imi place destul de mult si ma plimb prin tara cu orice ocazie... dar acum sunt in buc, nu pot pleca sa ma plimb cand vreau, nu am ce face tre sa ma plimb printre masini... nu mai judecati voi omul dupa un topic... uite nu imi place toba stock, extraordinar, da-ti-va voi rpd cu parerea ce fel de om sunt... de parca imi pasa... dar sunt multumit, au fost oameni care mi-au spus lucruri constructive... ca se mai strecoara printre ei si din astia ca voi care vin cu critici aiurea, ce poti sa faci, e mare padurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) si am vazut cat il duce capul pe corleone ala direct din primul lui comentariu... mai departe nu mai imi bat capul cu el... nu are nici un rost... Hai sa-ti spun eu cat ma duce capul bai putza, acum 2-3 luni mi-am schimbat tobele, dar nu ca sa fiu auzit de altii ci ca sa nu mai fiu auzit. In afara de asta sunt motociclist de multi ani si iti spun ca nu tobele zgomotoase iti vor salva viata, ci atentia. Editat Septembrie 23, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Corleone my dear..atentia nu iti este indeajuns in trafic..atentia si prudenta este o insusire intalnita la oamenii destepti...si cum Romania sufera din lipsa acestor oameni mai ales in trafic ai nevoie de cateva plusuri...si da..o toba mai zgomotoasa te ajuta.Pe mine un MIWW CONE de circuit ma ajuta enorm...si si asa..ai parte de multe intamplari neplacute...pentru al cu toba...dute frate sa iti faca unu un cot si un silencer se face usor din doua trei feluri de tevi taiate scurt si trase niste puncte de sudura....da-le paci la astia cu caterinca... Corleone my dear..atentia nu iti este indeajuns in trafic..atentia si prudenta este o insusire intalnita la oamenii destepti...si cum Romania sufera din lipsa acestor oameni mai ales in trafic ai nevoie de cateva plusuri...si da..o toba mai zgomotoasa te ajuta.Pe mine un MIWW CONE de circuit ma ajuta enorm...si si asa..ai parte de multe intamplari neplacute...pentru al cu toba...dute frate sa iti faca unu un cot si un silencer se face usor din doua trei feluri de tevi taiate scurt si trase niste puncte de sudura....da-le paci la astia cu caterinca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Corleone my dear..atentia nu iti este indeajuns in trafic..atentia si prudenta este o insusire intalnita la oamenii destepti...si cum Romania sufera din lipsa acestor oameni mai ales in trafic ai nevoie de cateva plusuri...si da..o toba mai zgomotoasa te ajuta.Pe mine un MIWW CONE de circuit ma ajuta enorm...si si asa..ai parte de multe intamplari neplacute...pentru al cu toba...dute frate sa iti faca unu un cot si un silencer se face usor din doua trei feluri de tevi taiate scurt si trase niste puncte de sudura....da-le paci la astia cu caterinca... My dear Bica, toate agregatele sunt construite sa fie silentioase, daca toba de cocalari ajuta la ceva pai cred ca se faceau mobre zgomotoase in loc de mobre silentioase. Iar daca eu in Bucuresti pot sa merg cu tobe silentioase cred ca poti sa mergi si tu prin Cluj cu astfel de tobe, ca doar e lumea mai civilizata in Ardeal. Daca nu poti atunci mai invata sa mergi sau lasa-te de mobre. Editat Septembrie 23, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 My dear Bica, toate agregatele sunt construite sa fie silentioase, daca toba de cocalari ajuta la ceva pai cred ca se faceau mobre zgomotoase in loc de mobre silentioase. Iar daca eu in Bucuresti pot sa merg cu tobe silentioase cred ca poti sa mergi si tu prin Cluj cu astfel de tobe, ca doar e lumea mai civilizata in Ardeal. Daca nu poti atunci mai invata sa mergi sau lasa-te de mobre. prietene nu stiu catzi ani ai matale..dar daca nu ai peste 30 inseamna ca la momentul cand ma dadeam eu cu motoreta tu faceai bastonashe si patratele...anyways..conceptul de "toba de esapament" al anilor 90-2000 nu corespunde cu cel al anului curent..(cand tobele aveau 1 metru si diametru de 20 de cm...si mai erau si din inox..)normal ca japonezele sunt silentioase pentru ca Japonia are 50 de ani de motociclism..acolo nu e nevoie de tobe zgomotoase..oamenii respecta motociclismul..pentru ca s-au obisnuit cu el asa cum ne-am obisnuit noi cu gropile..si le invatzam pe de rost mai ales daca sunt pe un drum pe care il facem des...dont argue with me about that!dar scuza-ma sa pastrezi o toba de 8kg in loc de 1 kg mi se pare tampit...orice mototcicleta e facuta din start pentru a fii modificata...in fucntie de preferintele fiecarui utilizator...si poate reiterez..civilizatia nu are legatura directa cu bunul simt...Romania e Romania peste tot..si in Bucuresti si in Cluj.. ps:ma dau de la 11 ani pe motoreta...si acum am 25.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 ps:ma dau de la 11 ani pe motoreta...si acum am 25.. Am inceput la 15 ani si acum am 34. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Am inceput la 15 ani si acum am 34. deci da..cand ma dadeam eu cu motoreta la varsta aceea tu faceai castelashe din nisip si pipi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) deci da..cand ma dadeam eu cu motoreta la varsta aceea tu faceai castelashe din nisip si pipi... Daca imi spui legatura dintre castelashele de nisip si tobe iti dau dreptate. Acelasi argument penibil l-ar putea invoca si cei care construiesc mobre (Cand faceam noi mobre tu nici nu existai). Editat Septembrie 23, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 23, 2012 Autor Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Hai sa-ti spun eu cat ma duce capul bai putza, acum 2-3 luni mi-am schimbat tobele, dar nu ca sa fiu auzit de altii ci ca sa nu mai fiu auzit. In afara de asta sunt motociclist de multi ani si iti spun ca nu tobele zgomotoase iti vor salva viata, ci atentia. la 34 de ani sau cat ai zis ca ai asa plin de tine esti? lumea tre sa presupuna ca detii cunostintele supreme si sa-ti haleasca textele? nu asa ajuti, sau nu e asta nici pe departe scopul tau aici? si vrei sa spui ca ai avut tobe galagioase? pai ce cautau pe motorul tau, nu inteleg... ai fost cocalar da ti-a trecut? poti sa nu-mi raspunzi, sunt intrebari retorice... iar cand vine vorba de atentie pe motor fac mereu tot posibilul sa stiu tot ce se intampla in jurul meu... Editat Septembrie 23, 2012 de tudorpnd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Daca imi spui legatura dintre castelashele de nisip si tobe iti dau dreptate. Acelasi argument penibil l-ar putea invoca si cei care construiesc mobre (Cand faceam noi mobre tu nici nu existai). pana in 89 s-au construit mobrele si hoinarele smartass..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 @tudorpnd-recomand sa montezi si un jetkit (factory pro, ivan jetkit) dupa ce montezi toba, altfel s-ar putea ca motorul sa aiba amestec prea sarac si sa ai goluri de putere si rateuri pe decelerare. astea nu fac bine unui motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 @tudorpnd-recomand sa montezi si un jetkit (factory pro, ivan jetkit) dupa ce montezi toba, altfel s-ar putea ca motorul sa aiba amestec prea sarac si sa ai goluri de putere si rateuri pe decelerare. astea nu fac bine unui motor! probabil a schimbat doar finala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorpnd Postat Septembrie 23, 2012 Autor Share Postat Septembrie 23, 2012 da, doar finala o schimb. am citit acu putin rpd despre jet kit-uri... daca e vorba doar de finala nu imi trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 jetkit-ul e un upgrade chiar si cu motorul stock, cuplul si puterea sunt mai mari de obicei pe toata banda de turatie cu un jetkit instalat cum trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.