ax3008 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Se poate ca de la un ulei mai gros (15w50) in loc de unul recomandat (10w40) sa moara motorul la relantiu la rece ? La temperatura normala(70-80) nu am probleme (acul sta la 1400) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Mai degraba din cauza carburatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Se poate ca de la un ulei mai gros (15w50) in loc de unul recomandat (10w40) sa moara motorul la relantiu la rece ? La temperatura normala(70-80) nu am probleme (acul sta la 1400) Putin probabil. Am incercat eu deja Mai degraba din cauza carburatiei. e pe injectie a omului daca problema e pt mobra din profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ax3008 Postat Octombrie 6, 2012 Autor Share Postat Octombrie 6, 2012 da , e pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Se poate ca de la un ulei mai gros (15w50) in loc de unul recomandat (10w40) sa moara motorul la relantiu la rece ? La temperatura normala(70-80) nu am probleme (acul sta la 1400) nu are legatura cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.