andr7s Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 ok, ca sa pot scoate volanta, e foarte ieftina pt modelul asta multumesc de pont. Vesti bune cred... am reusit sa o scot din viteza si urca pana in treapta a 6-a si coboara pana intr-a 3-a dar mai jos nu, deci e clar o problema din cutie, presupun ca una dintre furcile de selectie s-a indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noisymusician Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Salut! in ce oras esti? Eu sunt in Londra si lucrez in service moto. pot sa te ajut inclusiv cu piesele si cu o manopera decenta. Daca nu rezolvi altfel si crezi ca ai drum pe aici , te servesc cu cea mai mare placere. 07741601720 Ioan. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andr7s Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 te salut, eu sunt in scarborough, in cazul in care nu reusesc altfel o sa iti dau un telefon (sper totusi sa rezolv singur pentru ca sunt vreo 200 de mile pana la londra), e bine de stiut ca am unde sa apelez in caz de dezastru , as vrea totusi sa te intreb daca ai avut cumva experienta cu, cutia de rs 125, am reusit sa o scot din viteza si vad ca acum urca pana intr-a 6-a si coboara pana intr-a 2-a dar mai jos de atat nu (nici macar neutru), este cumva vreuna din furcile de selectie responsabila de trecerea dintr-a 2-a in neutru si apoi in 1 ? multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 cum a mai zis si un coleg mai sus problema din ce spui u ar fii din butucul care cordoaneaza furcile ,am avut si io o problema asemanatoare ,si la,mine la butucul de care am zis s-a rupt un un boltl(pe o parte are 6 bolturi .care sunt actionete de parghaie cu o rotita ), si nu mai luat decat vtitezele in sus de unde a ramas blocat. sau s-a spart vreun dinte din vreun pinion si a ramas aiurea prins printre pinioane si daia nu mai merg anumite viteze, sper sa iti fie de folos .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andr7s Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 asta suspectez si eu un butucul acela oricum acum m-am convins ca problema este din cutie asa ca maine merg sa cumpar un cric si sa comand un set de garnituri, cu ocazia asta schimb si segmentii ca sa fie treaba treaba, multumesc de sfaturi tuturor si o sa postez aici noutati (o sa fac si niste filmari + poze in speranta ca ii voi ajuta pe altii ca mine in viitor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 segmentii , daca nu sunt uzati si motoru zici ca i-a fost masurata compresia si a fost in limitele normale,nu cred ca are rost a iiischimbi ,avand in vede ca aia sunt asezati pe cilindru respectiv,si poti sa ii dai forja fara frica,acuma faci cum crezii, --starea butucului in zona la bolturilor respecitve ,poti sa le vezi fara sa crapi motoru in doua,numai sa dai ambreazu jos .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andr7s Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 ma gandeam sa fiu preventiv dar ai dreptate de ce sa ma chinui cand nu e cazul cu segmentii, am dat ambreiajul jos si am verificat butucul este in stare perfecta, eu stiu ca bucucul asta are niste santuri pe el pe care vin niste furci de selectie, si ma gandesc ca e posibil ca una dintre furci sa fie indoita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Daca acel butuc e in stare buna, trebuie desfacuta cutia in 2 si vazut de furci..cam alte cai nu ai. Segmentii nu-i schimba la 9000 si ceva de km ar trebui sa fie "virgina" inca. Bafta la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andr7s Postat Octombrie 15, 2012 Autor Share Postat Octombrie 15, 2012 Daca acel butuc e in stare buna, trebuie desfacuta cutia in 2 si vazut de furci..cam alte cai nu ai. Segmentii nu-i schimba la 9000 si ceva de km ar trebui sa fie "virgina" inca. Bafta la reparat. da, din nefericire alta sansa nu am, chiar pare a fi "virgina" in rest , raspunde perfect la acceleratii, din pacate am avut ghinion cu cutia, sper ca pana maine sa fie jos motorul. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Rezolva cutia de viteze dar lasa setul motor in pace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Bun, insa eu eram interesat daca pe liber, deci in neutru, poti misca motocicleta de pe loc. Asa aflam daca intr-adevar ti s-a blocat ceva in cutie dincolo de selector (furca), lucru care repet, impune o desfacere a ei. Poti singur sa o misti, nebagata in viteza si fara motor pornit? Asa am patit eu la a mea ... dupa o reasamblare a motorului nu imi mia intra in nici o treapta de viteza, sta doar pe neutru, maneta schimbator se misca in sus si in jos dar nu selecteaza nici o treapta ... de mers, merge pe roti, deci nu e blocata cutia ... ai idee ce ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Eu n-am inteles ce era de sincronizat la un motor 2T. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.