Sari la conținut

CAUT CADRU JAWA 350 TYP 354 AN 1960


gratian201
 Share

Postări Recomandate

sALUTARE

 

Fratilor am o mare problema.

Resuscitez o Jawa350 typ 354 an 1960. De vre-o 5 ani am cumparat-o si demontat-o si acum i-a sunat ceasu ,si cand am scos-o de la molii mi-am amintit ca are cadrul stamb .

Rog pe aceasta cale daca ma poate ajuta cineva cu un cadru sau cu o informatie de unde mai pot procura asa ceva

Rog si pe moderatori sa ma scuze daca am gresit postand prostiile mele aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sALUTARE

 

Fratilor am o mare problema.

Resuscitez o Jawa350 typ 354 an 1960. De vre-o 5 ani am cumparat-o si demontat-o si acum i-a sunat ceasu ,si cand am scos-o de la molii mi-am amintit ca are cadrul stamb .

Rog pe aceasta cale daca ma poate ajuta cineva cu un cadru sau cu o informatie de unde mai pot procura asa ceva

Rog si pe moderatori sa ma scuze daca am gresit postand prostiile mele aici

salut, eu am un cz 175 tot de prin anii 60, nu am acte la el

daca este bun si se potriveste, ceea ce nu stiu, trebuie sa intrebam pe cei stiutori

la bani ne intelegem, eu am cerut pe tot 200 ron,

un nr de tel 0721437628

post-53313-0-55196000-1350845721_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, eu am un cz 175 tot de prin anii 60, nu am acte la el

daca este bun si se potriveste...

Nu se potriveste sigur! Motorul este mai alungit decit cel de 175, iar multe accesorii au pe cadru urechi de prindere care pe cel de 175 nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pi cum asa,s-a ieftinit? :huh: mie mi-ai cerut 100 e pe 'cz'-ul ala.

 

 

grati,de ce nu mergi tata la cebza si iei cadrul ala cu cateva sute de mi? ba poate chiar mai atarna de el fo roata,toba furca etc

 

:cheers:

da, s=a ieftenit, am pus si la bursa cu 230 sa iau 200 dar nimeni nu este interesat

o sa il fac bucati cat de cu,rand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG_4075.JPG

 

 

Cadrul Zetei mele a fost mai oropsit decat cel din pozele de mai sus. Aceleasi probleme, cadrul fisurat in josul jugului si traversa de sub rezervor indoita. Guguloaiele pe care le vezi apartin fostului proprietar, intaritura care merge pana jos este conceptie Comana County Choppers din teava patrata, cu o latura (cea dinspre cadru, evident) taiata. A fost simpatic inginerul de la RAR:

 

-
Moaaama, ce de suduri pe-aicia!
- zice inginerul

-
Pai sa vedeti, ca noi am refa...
- dau eu sa explic

-
Taci din gura, las-o-asa!
- si asa am lasat-o

 

Am reusit sa indrept traversa de sub rezervor pe menghina. In plus, am avut "mostenire" un port-ax pentru bascula spate absolut prost inventat, prost croit si prost sudat. Am inlocuit port-axul ăla cu un altul (plus bascula) de pe un cadru de Jawa 356 (175 cmc). La momentul respectiv nu stiam prea multe despre Jawa, iar bascula pe care o dadusem jos de pe Zeta (cadru 353, bascula 355 / 356, motor tip 11 - o simfonie intreaga!) era identica cu cea de pe cadrul de 356, de unde am presupus ca toate basculele Jawa din anii aia sunt la fel.

 

 

IMG_4076.JPG

 

 

In fine, pentru adaptarea "noului" port-ax a fost nevoie de munca multa si migaleala pe potriva. Flexuire, potrivire si sudura by awesomenoshenia de taica-meu, ca parca-i lucratura de fabrica! Ciclistica? Pot merge absolut relaxat fara maini (timp in care umblu in geanta, evit gurile de canal, fac cu mana trecatoarelor, franez cu spatele etc.) pana ajung pe la 10 km/h in decelerare.

 

Abia asta-vara am constatat ca, spre deosebire de bascula de Jawa 355 / 356, cea de Jawa 353 / 354 este considerabil mai ingusta in partea dinspre motor, ca sa faca loc carterului. Abia acum am inteles de ce, eu avand bascula mai lata a Jawei 356, motorul meu a fost polizat nitel de fostul proprietar ca sa nu loveasca in bascula. Cea de 353 / 354 din urma este totodata ceva mai groasa in material fata de aia de 355 / 356 si are gaurile pentru axul rotii ceva mai mari.

 

Ce vreau sa zic: daca ai pretentii la un cadru impecabil din punct de vedere istoric si estetic, il poti folosi linistit pe cel oferit si-l poti face suficient de solid ca sa reziste ulterior fara greturi la un accident frontal si la zeci de mii de kilometri (dintre care o buna parte prin gropi), cu pilot de o suta de kile, bagaje de alte cateva zeci si pasager (sau pasagera) in mod frecvent.

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG_4075.JPG

 

 

Cadrul Zetei mele a fost mai oropsit decat cel din pozele de mai sus. Aceleasi probleme, cadrul fisurat in josul jugului si traversa de sub rezervor indoita. Guguloaiele pe care le vezi apartin fostului proprietar, intaritura care merge pana jos este conceptie Comana County Choppers din teava patrata, cu o latura (cea dinspre cadru, evident) taiata. A fost simpatic inginerul de la RAR:

 

-
Moaaama, ce de suduri pe-aicia!
- zice inginerul

-
Pai sa vedeti, ca noi am refa...
- dau eu sa explic

-
Taci din gura, las-o-asa!
- si asa am lasat-o

 

Am reusit sa indrept traversa de sub rezervor pe menghina. In plus, am avut "mostenire" un port-ax pentru bascula spate absolut prost inventat, prost croit si prost sudat. Am inlocuit port-axul ăla cu un altul (plus bascula) de pe un cadru de Jawa 356 (175 cmc). La momentul respectiv nu stiam prea multe despre Jawa, iar bascula pe care o dadusem jos de pe Zeta (cadru 353, bascula 355 / 356, motor tip 11 - o simfonie intreaga!) era identica cu cea de pe cadrul de 356, de unde am presupus ca toate basculele Jawa din anii aia sunt la fel.

 

 

IMG_4076.JPG

 

 

In fine, pentru adaptarea "noului" port-ax a fost nevoie de munca multa si migaleala pe potriva. Flexuire, potrivire si sudura by awesomenoshenia de taica-meu, ca parca-i lucratura de fabrica! Ciclistica? Pot merge absolut relaxat fara maini (timp in care umblu in geanta, evit gurile de canal, fac cu mana trecatoarelor, franez cu spatele etc.) pana ajung pe la 10 km/h in decelerare.

 

Abia asta-vara am constatat ca, spre deosebire de bascula de Jawa 355 / 356, cea de Jawa 353 / 354 este considerabil mai ingusta in partea dinspre motor, ca sa faca loc carterului. Abia acum am inteles de ce, eu avand bascula mai lata a Jawei 356, motorul meu a fost polizat nitel de fostul proprietar ca sa nu loveasca in bascula. Cea de 353 / 354 din urma este totodata ceva mai groasa in material fata de aia de 355 / 356 si are gaurile pentru axul rotii ceva mai mari.

 

Ce vreau sa zic: daca ai pretentii la un cadru impecabil din punct de vedere istoric si estetic, il poti folosi linistit pe cel oferit si-l poti face suficient de solid ca sa reziste ulterior fara greturi la un accident frontal si la zeci de mii de kilometri (dintre care o buna parte prin gropi), cu pilot de o suta de kile, bagaje de alte cateva zeci si pasager (sau pasagera) in mod frecvent.

SAL

 

Cadrul meu este ok din toate puctele de vedere doar ca sa strambat de la sudura facuta de vechiul proprietar si acum imi sta furca spre stanga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...