Sari la conținut

2013 cbr 600 rr


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Mda,de fapt ei din 2003 tot o freaca cu modelul asta.Da,in 2007 au schimbat-o cat de cat,suspensii,frane,niste treburi pe la injectie si carenaj,un "major update" ca sa zic asa,dar tot modelul vechi era.Este o motocicleta foarte buna,dar e in esenta modelul 2003.

Anul asta n-au facut nika la ea,dar probabil au un departament enorm care face tot felul de studii si sondaje,si aia au luat pulsul natiunii si au zis ca tre sa-i faca ceva,s-o mai improspateze,dar nici nu prea au dorit sa bage bani in treaba asta,asa ca au dat-o pe dupa visin cu "pedigri-ul" lu RC 213V cu culorile repsol,cu praf in ochii prostilor.

Ce au adus ei nou pe modelul 2013?

-New Suspension : Showa Big Piston Fork.Nu aveau treaba asta si pe modelul precedent?Poate ma insel,dar eu asa tin minte.Pe spate bascula aia "Unit Pro Link,aia e din 2003 pe cbr-uri,neschimbata,iar suspensia aferenta e aceeiasi ca pe modelul vechi.Deci care new suspension?

- C-ABS-ul,avea un prieten Combined braking sistem din asta pe un scuter din 2005,deci nu e nika nou.Franele sunt aceleasi Nissin-uri de cand lumea.

Cu alte cuvinte,i-au pus niste roti in 12 spitze si i-au schimbat carenajul de arata fata ca pe F1 (amintindu-si probabil de vremuri de glorie demult apuse,cand cbr-ul era tatic,atat in teste cat si la vanzari),si gata : "The all-new model 2013,major update,revamp,etc.

Pai rivalii scot un model nou-noutz odata la 2 ani.Si prin nou inteleg motor,cutie,sasiu,frane,suspensii,nu "all-new Denso 12-hole injectors",da,all-new din 2007 :D

Treaba e ca aceasta clasa 600 supersport a cunoscut un declin enorm in ultimii ani din 2 motive : deoarece pe de o parte clasa superbike ( a miarelor) a devenit mult mai user-friendly decat in 2003 cand aparuse primul 600 rr,(cu tc,harti de ecu,anti-wheelie,etc,etc),ceea ce ii face pe cei ce doresc un ss sa se reorienteze spre sbk,iar pe de alta parte datorita boom-ului funbikes-urilor de 600 : vezi sv 650,kawa er-6n,etc,etc,chiar si naked-urile actuale (care deja au si ele usd,frane radiale,si un sasiu cat de cat) toate au rupt cate o bucata din vanzarile de ss.

Nemaifiind bani gramada pe aceasta piata,de fapt nemaifiind banii aia grei in care se lafaia Honda prin '98 pe aceasta piata,ei nu mai baga bani in dezvoltare nimic.Ii trag un set de carene,care e moka,ii pun niste jante care se fac fara vreun mare efort,si salut.

Si vor face asa cat timp le tine,adica pana cand vanzarile vor scadea vertiginos.Iar atunci se vor gandi daca se merita sa mai scoata un model nou-noutz sau nu.

 

 

-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...