Bogdan Secelean Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Salut, am găsit un Virago de 1100 cu furcă lungă si ghidon înalt(nu chiar ca în Orange county, e totusi rezonabil), îmi place si as vrea să-l iau. Problema e că e în Germania si mi-l aduce cineva asa că nu pot să-l testez. Până acum am mers ani buni doar cu motoare cu furcă normală (enduro, touring, naked, chopper, etc), dar n-am încercat niciodată unul cu furcă lungă sau ghidon înalt. Bănuiesc că la drum lung si drept nu e problemă. Cum e însă la curbe, serpentine? Si de întors am citit că e mult mai greu, dar în general cred că merită efortul. Nu obosesti să tii mâinile alea sus ore in sir ca în Easy Rider? Ați mers pe asa ceva ? care e diferența față de un motor obisnuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 in curbe e f nasol si la locuri stramte, curba in loc sa o faci la rotund o faci in trepte, tre sa ai brate de otel adica mainile iti sunt solicitate f mult...oricum poti schimba ghidonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Salut, am găsit un Virago de 1100 cu furcă lungă si ghidon înalt(nu chiar ca în Orange county, e totusi rezonabil), îmi place si as vrea să-l iau. Problema e că e în Germania si mi-l aduce cineva asa că nu pot să-l testez. Până acum am mers ani buni doar cu motoare cu furcă normală (enduro, touring, naked, chopper, etc), dar n-am încercat niciodată unul cu furcă lungă sau ghidon înalt. Bănuiesc că la drum lung si drept nu e problemă. Cum e însă la curbe, serpentine? Si de întors am citit că e mult mai greu, dar în general cred că merită efortul. Nu obosesti să tii mâinile alea sus ore in sir ca în Easy Rider? Ați mers pe asa ceva ? care e diferența față de un motor obisnuit? nu am mers dar pare foarte incomod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 am mers si cu furca lunga e f nasol . pe drumurile drepte nu ai treba dar cand tre sa faci ceva viraj mai strans ai cam pus-o . si pe langa aasta cum se spunea mai sus tre sa ai bratze de otzel ca te solicita f tare cat de ghidom mai inalt nu prea stiu ce sa zic dar mi se pare la fel. incomod . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 eu m-am dat pe un sportster cu furca lunga si apehanger....e destul de greu de manevrat.....mi-e unul nu-mi place. la fel am patit cu un virago 1100 cu furca inclinata si apehanger...naspa de tot. si totusi,ambii proprietari de moto(sportster si virago)erau mici de inaltime,brate mai scurte decat ale mele,dar ei ziceau ca s-au obisnuit. in rest,aceleasi probleme la condus ca si cele enumerate de ceilalti mai sus. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Te obijnuiesti la un moment.. dar e destul de obositor mai ales atunci cand mainile sunt mai sus de inima.. circulatia se face mai greu automat viteza de reactie scade...la curbe iar e nasol dar sa zicem ca trece pentru ca motorul solo se conduce din corp, dar trebe sa incetinesti fff mult viteza.. iar pe drum intins relaxare totala...implicit viteza mai mica ( te bate vantu de nu mai stii) ... bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Am bagat pe chopper cu ghidon inalt destul de multe ture shi mi s-a parut ca te obishnuieshti rapid. Faza nasoala pt mine a fost la viteza mica shi pe loc sa manevrezi o bestie cu centru de greutate jos, de "antene". La Harley-uri mai e shi vibratzia o problema. dar japonezele nu o au. Oricum sunt convins ca dupa o saptamana o sa simtzi motorul beton shi nimic nu o sa-tzi strice distractzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stres Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Nu-si mai da nimeni cu parerea?Si pe mine ma intereseaza subiectul,dar n-am pic de experienta .Pana o sa am si eu,ma folosesc de a celorlalti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Senzatie inconfundabila de true riding. Daca am avea si sosele americane, ar fi o treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 eu am furca normala la a mea, dar ghidon destul de inalt. nu mi-a pus probleme, desi subscriu la ce a spus shobolanu' : la viteza mica e mai greu de controlat. la curbe si serpentine nu am avut probleme (ai in vedere ca eu sunt incepator, si totusi m-am obisnuit f. usor.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 (editat) am mers si depinde mult de unde ai rake-ul furciii, daca ii din juguri, zii adio ca ii moarte pe rotzi cu speedwobbles si cu tot tacamul, daca ii din cadru ii ok fiindca proportzia rake-trail ii pastrata (pt cei interesatzi aici un linkhttp://www.rbracing-rsr.com/rakeandtrail.html ), in ceea ce priveste ape-ul regula generala e sa nu itzi fie mainile peste nivelul inimii ca o sa itzi amortzeasca Editat Noiembrie 9, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Senzatie inconfundabila de true riding. Daca am avea si sosele americane, ar fi o treaba buna. Mi-ai luat vorba din gura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Patru ani si multe mii de kilometri cu furca lunga si Apehanger (chiar era foarte sus). So what??? Te obisnuiesti. Daca nu, atunci cazi, sau schimbi furca si ghidonul. Dar feeling-ul nu va ramane aceeasi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Eu ma gandeam sa imi pun in iarna asta un ghidon drag cu raiser-e sudate mai inalt.Ideea de motor este Frisco.Dar cred ca o sa imi pun pana la urma un ape din teava subtire,inalt si cu baza ingusta,cam cat jugul furcii,fara sa modific inclinatia furcii.Cred ca o sa iasa bestial.Dar ramane de vazut.Mai greu este sa te apuci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Vezi aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Vezi aici.. Esti cu Pannonia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 Yepp... Glory days... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 (editat) Senzatie inconfundabila de true riding. Daca am avea si sosele americane, ar fi o treaba buna. si in romania se poate...... am umblat destul cu motorul asta si nu am avut probleme(asta in cazul in care credeti ca ghidonul,inclinatia si furca sunt destul de mari) YO UNUL ZIC CA IS CHIAR FOARTE MARI Editat Noiembrie 28, 2006 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.