Sari la conținut

R1 Sjaak Polar Ice Ride


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

not-a-chance. cutiuta e facuta doar pentru adapost vant (sincer n-o vad bine la un vant de peste 50km/h) si transport

 

Mda.. niste argumente pentru afirmatia asta categorica? Si in cazul asta, care e motivul folosirii panourilor de lexan - care btw se foloseste si in gradinile zoologice pentru ingradirea animalelor, sau custi pentru transportul ursilor polari? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca-mi dai dimensiunea, sectiunea laterala iti calculez forta aerodinamica, care la prima vedere depaseste 150kgf.

speram sa nu fie nevoie de alte demonstratii pe viu.



uite asa de plictis...

post-5820-0-82462300-1363698570_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ziceam de constructie ca e si pentru protectie impotriva ursilor.. nu cred ca se apuca ursii sa sufle sania ca si lupul din povestea cu purcelusii :crack:

Cat despre vant, asa o fi cum apare in calculele tale.. dar:

- suprafata nu este plata, este usor rotunjita in sus - banuiesc ca ajuta la aerodinamica;

- din ce am vazut, tipul zicea ceva de "bad weather alert delay" deci cred ca isi va face calculele sa mearga pe vreme buna;

- chiar daca il prinde ceva vant serios, poate parca cu partea ingusta si tesita in vant si atunci se schimba calculele;

- in partea de jos (podeaua saniei) are 240l de benzina, ceea ce ii asigura o stabilitate marita;

 

Acuma nu zic ca e un design minunat, dar cred ca functioneaza pentru cerintele lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ziceam de constructie ca e si pentru protectie impotriva ursilor.. nu cred ca se apuca ursii sa sufle sania ca si lupul din povestea cu purcelusii :crack:

Cat despre vant, asa o fi cum apare in calculele tale.. dar:

- suprafata nu este plata, este usor rotunjita in sus - banuiesc ca ajuta la aerodinamica;

- din ce am vazut, tipul zicea ceva de "bad weather alert delay" deci cred ca isi va face calculele sa mearga pe vreme buna;

- chiar daca il prinde ceva vant serios, poate parca cu partea ingusta si tesita in vant si atunci se schimba calculele;

- in partea de jos (podeaua saniei) are 240l de benzina, ceea ce ii asigura o stabilitate marita;

 

Acuma nu zic ca e un design minunat, dar cred ca functioneaza pentru cerintele lui

 

:lol:

 

calculul aerodinamic nu l-am facut sin fata ci din lateral. n-ajuta cu nimic rotunjirea muchiei. coeficientul il treci cu succes 1.

 

pentru o calatorie la pol as fi facut ceva ca sania eschimosilor, mic ingust, cat mai aproape de sol si eventual 2 sanii lungi.

 

dar, nu vad nici o scofala sa incerc asta cu o motocicleta naspa de 3 lei. si un ij era mai nimerit decat r1.

mai bine o dadea la schimb cu unu care nu-si permite o asa motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...