Maniax Postat Aprilie 30, 2004 Share Postat Aprilie 30, 2004 oameni buni, am un jupiter 5 la care am schimbat mai tot, adik set motor, set de ambielaje, rul menti cutie. Problema e ca habar nu am de ce nu imi porneste. Am reglat avansul la aprindere 3,5 mm, si nu stiu daca e mult sau putin. Am etanseizat imbinarea chiulasa cilindri(care, cu toate ca erau noi, era ovalizata buza aia la ambii). Semeringurile erau bune, adik nu erau tari si de asta nici nu le-am schimbat. In plus eu am mers cu motorul ceva timp asta vara (vreo 2 zile) dar aveam probleme deoarece un cilindru era la o cota si unul la alta. De astai-am schimbat si acum nici ca mai merge. Poate imi zice si mie cineva care s-a lovit de problema asta ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 30, 2004 Share Postat Aprilie 30, 2004 Mhei, nu-şi revine din uimire , când vede câţi bani ai băgat în (beeep) ei! Adeq cum nu porneşte; zi ce-i faci şi cum, succesiunea de blablabla la pornire. Ca idei, aşa de început, ori nu are benzină suficientă (sau invers, se înneacă), sau aprindere; dezvoltă şi tu subiectul, ca să nu bănănăim de la facerea motoarelor până în zilele noastre ...mie dacă nu-mi pornea motorul la maxim a doua cârje, mă uitam întîi să văd dacă nu mi-au furat motorul din cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Aprilie 30, 2004 Autor Share Postat Aprilie 30, 2004 Pai ... umplu carbu de benzina, dau 2,3 amorse, apoi dau pedale cu contactul pus. Rade cateodata o tuse magareasca inclusiv preins spatele carburatorului si gata. Bujiile le-am verificat si in general nu sunt inecate. Am incercat sa ii pus si un nas (sau cap cum doriti) gaz si tot nu o ia. faza e ca era rece motorul tare. Poate maine dupa ce sta si el ca omu de 1 mai la soare si gratar. Problema mare e ca avansu nu cred ca ebine reglat, ca l-am reglat asa la un 4 mm cam. Cand l-am dat mai mic nici macar tusea aia nu o avea. Nu cred ca mai scapa pe la chiulase deoarece am dat atat cilindrul cat si chiulasa pe u piatra de polizor videa si apoi pe smirghel de 800. (testul cu apa si sapun tot asa zice ca nu scapa). Scanteie buna este la ambewle bujii. Mie mi-a ramas putina vaselina intre volantele de la ambielaje, ca nu am stat sa o scot pe toata si ma intreb daca nu e asta, desi nu cred. Am incercat si cu alt carburator si tot nu merge. P.S. Nu scapa nici pe la galerie ca tot am dat pe piatra de polizir si apoi pe smirghel 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 30, 2004 Share Postat Aprilie 30, 2004 Avansul este dat de ei la 3,5mm înainte de PMS, suportă şi 4mm, dar se pare că se uzează mai repede ambielajul. Eu îl aveam reglat la 3,5mm, cu nivelul benzinei reglat astfel încât atunci când desfăceam bazinul nivelul era în zona în care peretele schimbă unghiul (din vertical înspre oblic), cu cuiul de dozaj la a 3-a linie, de regulă îl porneam la rece cu carb înecat şi şoc tras proporţional cu temperatura de afară. Apropo, încearcă să pornească dar nu are spor, se opreşte imediat? PS: planarea se face mai bine cu a placă strict plană (chiar o bucată de geam de 6mm) cu smirghel 160-240, nu a nevoie de granulatie 800, este mult prea mică şi fără spor PS2: sper că ai montat bine aprinderea, verifică dacă dă scânteia pe cilindrul corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 2, 2004 Share Postat Mai 2, 2004 Din cate stiu eu avansul la Jupiterul tau ar trebui sa fie 2,7 (oricum, daca-i dai avansul mai mic ar trebui sa porneasca repede dar sa nu aiba putere). Daca problema ar fii avansul, ar trebui sa ai bujiile ude fleasca dupa reprizele de incercari. Daca ai reglat bine avansul si ai incercat doua carburatoare s-ar putea sa-ti traga aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Mai 2, 2004 Share Postat Mai 2, 2004 intra la www.nelulazar.go.ro si iti spune cum sa faci eu an jup 4 si il fac la 2.5-2.7 ai verificat curentul? poate e bushita bateria....sau condensatorii scoate bateria ta si incearca cu alta....sau tot cu a ta dar legata la redresor mie mi-a trebuit mult sa ma convinga lumea ca e bateria spor la pornire si drumuri fara probleme(in varianta ca porneste ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radujupi Postat Mai 3, 2004 Share Postat Mai 3, 2004 avansul e intre 2.5-2.9 zice rusul in carte. jupiteristii batrani spun 2.7. eu asa il am. nu am probleme. Reguli simple la sovietica IJ: aerul trebuie sa fie deschis doar 1/2 tura. avans 2.7 mm. in cutie 900 ml T90 ROMANESC( NU ALTE CHESTII) in locasul ambielajului- 100 ml T90. la pornire socul tras la 3/4 . daca nu sufla aiurea pe la garnituri si daca bujiile sunt ok, si ai scanteie....atunci merge. verifica platinile sa nu fie explodate, verifica sa nu ai lipsa saibele de textolit de la prinderea platinilor (altfel ai scurtcircuit), verifica bobinele si condesatorii. Musai sa mearga! suna-ma la 0723201571 radu si iti dau help cat pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Mai 4, 2004 Autor Share Postat Mai 4, 2004 Multumesc oameni. L-am facut sa mearga, aveam o platina busita si am smirgheluit-o si un condensator dus. Radujupi vreau sa te intreb care e treaba cu uleiul din locasul ambielajului? Nu de alta dar faza asta nu am mai auzit-o pe la nimeni. Uleiul ala nu modifica volumul camerei de baleaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radujupi Postat Mai 5, 2004 Share Postat Mai 5, 2004 nu modifica! pune cu seringa 100 ml t90. surubul este pe partea stanga a motorului in fata langa cadru, langa prindere motor. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Mai 5, 2004 Autor Share Postat Mai 5, 2004 Ok, asa am sa fac maine. Pana una alta am luat ulei arol 2t si merge bine, adik nu scoate mult fum, desi nu imi merge in ambele pistoane decat cand vrea el si porneste destul de greu (face vreo 2,3 explozii si gata, presupun ca e vb de reglajele de la carburator si bujii). Apropo, cum trebuie reglat carburatorul? Am priceput de la radu ca surubul pt aer trebuie sa fie deschis pe jumatate, daca la asta te refereai cand ai zis aerul 1/2 tura. Eu am carburator k65 parca, din ala cu soc pe tija, nu pe fir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.