cristi cbr Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 salut, tocmai ce am scos motoreta azi din garaj dupa 2 luni de zile si am contatat urmatoarele: 1.garnitura capac culbutori scapa ulei pe la un colt. am comandat'o, reau sa o inlocuiesc, intrebarea mea e daca imi trebuie cheie speciala de strans suruburile dupa ce asez capacul cu noua garnitura la locul lui sau merge strans ''la mana'' 2. un semering la un telescop a cedeat, am vazut ulei pe telescop. vreau sa le scimb pe amandoua daca tot umblu ce marca imi recomandati? am dat drumul la ulei din telescopul respectiv si spre surprinderea mea uleiul era cam negricios cand a inceput sa curga avand in vedere ca l'am schimbat acum 2 ani, deci vreau sa schimb si uleiul din furca dar se poate spala cu ceva inainte de a pune noul ulei in ea? 3. am o fisura de 2 cm in blocul motor dupa capacul de la alternator de grosimea unui fir de par, am folosit solutie1+1 de la bison, m'a tinut aprox 1 sezon(ceea ce e bine avand in vedere ca fara lasa pata de ulei sub motor dupa fiecare iesire) dar am vazut ca prelinge iar ulei pe'acolo, cum sudura se exclude din cauza locului foarte greu accesibil, raman tot la carpeala, ce as putea folosi sa acopere fisura aia si sa tina mai mult 4. folosesc bujii iridium, ea fiind pe carburatie, am mai intrat e ici pe colo si am inteles ca nu prea se recomanda la acest tip de moto, am si bujiile normale, sa le pun la loc pe alea ? astept un sfat, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinca.george Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 SERVICE!!!! direct =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 si o carte de limba romana =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 salut, tocmai ce am scos motoreta azi din garaj dupa 2 luni de zile si am contatat urmatoarele: 1.garnitura capac culbutori scapa ulei pe la un colt. am comandat'o, reau sa o inlocuiesc, intrebarea mea e daca imi trebuie cheie speciala de strans suruburile dupa ce asez capacul cu noua garnitura la locul lui sau merge strans ''la mana'' 2. un semering la un telescop a cedeat, am vazut ulei pe telescop. vreau sa le scimb pe amandoua daca tot umblu ce marca imi recomandati? am dat drumul la ulei din telescopul respectiv si spre surprinderea mea uleiul era cam negricios cand a inceput sa curga avand in vedere ca l'am schimbat acum 2 ani, deci vreau sa schimb si uleiul din furca dar se poate spala cu ceva inainte de a pune noul ulei in ea? 3. am o fisura de 2 cm in blocul motor dupa capacul de la alternator de grosimea unui fir de par, am folosit solutie1+1 de la bison, m'a tinut aprox 1 sezon(ceea ce e bine avand in vedere ca fara lasa pata de ulei sub motor dupa fiecare iesire) dar am vazut ca prelinge iar ulei pe'acolo, cum sudura se exclude din cauza locului foarte greu accesibil, raman tot la carpeala, ce as putea folosi sa acopere fisura aia si sa tina mai mult 4. folosesc bujii iridium, ea fiind pe carburatie, am mai intrat e ici pe colo si am inteles ca nu prea se recomanda la acest tip de moto, am si bujiile normale, sa le pun la loc pe alea ? astept un sfat, mersi 1 iti trebuie o cheie dinamometrica pt a le strange pe toate la fel de tare vezi ca trebuie stranse intr-o anumita ordine, uita-te in manual 2 este normal sa fie negru uleiul dupa 2 ani, cam asta este perioada maxima la care ar trebuie servisata o furca 3 daca nu vrei sa sudezi, scoate uleiul, curata vopseaua din zona(3-4 cm pe langa fisura), freaca cu smirghel de 80, degreseaza si dupa dai iar cu bison , in strat gros si pe suprafata mai mare. 4 nu ma pricep, deci nu-mi dau cu parerea:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Capacul ala poti sa-l strangi fara probleme si la mana , doar sa ai grija sa nu-l strangi prea tare sa strici vreun filet. Nu stiu cum arata fisura aia si unde e exact dar in locul tau as incerca (daca se poate) cu o freza de mana(tip dremel) sa o largesc un pic , frezat un sant ceva mai lat decat fisura pe care apoi l-as umple cu o solutie de gen "metal lichid" . Daca fisura e asa fina cum zici fara acel sant in jurul ei ori ce lipici vei pune nu va tine prea mult. Bineinteles, inainte de aplicarea lipiciului trebuie curatat f bine de ulei, eventual scurs uleiul din motor inainte. Bujiile cu iridiu merg f bine pe motoarele cu carburatie atata timp cat carburatoarele si motorul in sine sunt in stare buna de functionare. Eu am aproape 40.000km cu acelasi set de bujii iridiu pe un motor vechi cu carburatie. Nu am avut nici o problema pana acum, nu s-a inecat niciodata. In tot intervalul asta le-am curatat finut de 2-3 ori cand am reglat jocul la culbutori. Cei care nu recomanda bujii iridiu pe carburatie au avut probabil experiente neplacute cu motoare cu carburatie dereglata, sau care consumau ulei. Se pare ca bujiile astea cu iridiu sunt mai sensibile decat cele clasice in astfel de cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) ma gandeam eu ca merg stranse si la mana suruburile capacului dar nu eram foarte sigur de asta. Iar cu fisura ...buna ideea cu freza de aia micuta ,sper sa gasesc si sa am acces cu ea la locul respectiv, daca nu o sa folosesc smirghelul. vad ca esti mai documentat, ai putea sa mi recomanzi si o marca mai bunisoara de simeringuri de furca ? ms de sfaturi Editat Februarie 28, 2013 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) poti sa deosebesti 12 Nm de 25 Nm?! daca da, poti si fara cheie! te anunt totusi ca o dinamometrica nu e un capat de tara, pe cand daca strici vreun filet sau reusesti sa 'spargi' acel 'capac' care face parte comuna cu chiulasa nu o sa gasesti nici noua separat, pentru ca se vinde cu chiulasa cu tot fiind prelucrata dintr-un bloc comun! si costa doar un pic peste 1000 de euro! Editat Februarie 28, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.