Admin l.u.v Postat Martie 21, 2013 Admin Share Postat Martie 21, 2013 Scriind tarziu si fiind obosit am omis intr-adevar sa precizez expres ca inainte de a desface conducta de frana faci pedale, apoi cu frana apasata desfaci conducta sa iasa aerul, apoi strangi si tot asa. Oricum, cine are idee a inteles, nu-mi fac probleme.. La BMW in general(cele cu ABS) nu scapi de bule decit foarte greu, eu folosesc numai pompa de vid, fac aerisire clasica, apoi ies ies cu ea in traseu si pun frane usor, repet aerisirea "de jos in sus" cu etrierii scosi si cu pene de lemn intre placute, fac iar probe si de-abia la a treia aerisire am frane.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Apropo, ca si eu am aerisit o droaie de frane pana acum, inclusiv in urma montarii etrierilor uscati complet de lichid, iar la una dintre mobrele de acum, am procedat exact ca in video, nu ai ce sa gresesti si totusi nici ambreiajul si nici rahatu de frana nu sunt aerisite calumea. Am batut si conductele, pompele amorsate, bune, nu curge nimic. Nimic. O sa incerc si faza cu siringa, daca nu, bag o pompa de vid. Ca fapt divers, am rezolvat si eu problema. Eram prea obosit atunci si probabil ca am gresit ceva pe la frane (nu imi pot da seama ce), iar la ambreiaj am inlocuit pistonul cu cel de rezerva, scapa pe la garnitura cel vechi. La frana spate ca am facut-o si pe aia, nu au fost probleme. 2 minute si a fost gata. Apropo de "deschis, apasat, strans, inchis", am vazut si asa si chiar am facut odata asa si a mers. Procedura e ca aici: (sper ca nu am gresit video-ul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uriciuc Bogdan Postat Martie 20, 2019 Share Postat Martie 20, 2019 si eu am schimbat lichidul si am omis sa urmaresc tot timpul bidonasul pana a ramas fara lichid, am facut aerisirea clasica dar nu mi.a reusit daca tin frana apasata coboara incet pedala la fund, am sa incerc maine cu un furtunas si o pompita de la sticlele de spalat geamuri poate pot scoate aerul din pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 (editat) Daca îți coboarâ pedala e semn că se pierde presiunea undeva, dacă nu curge posibil scapă garnitura pompei. Uneori pompele uzate cedează când se face aerisirea pt că ajunge garnitura pe o suprafață unde nu lucra în mod normal, posibil rugoasă. Poți încerca aerisirea în sens invers, bagi lichid cu seringa prin aerisitor cu maneta/pedala liberă și capacul deschis la vas, eventual slăbești și holenderul pompei în prima fază. Mai ales dacă e frâna față va fi greu altfel să determini aerul să coboare, rămâne de multe ori sus în pompă/holender/partea de sus a furtunului. Editat Martie 21, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.