Sari la conținut

Intrebare


dorel
 Share

Postări Recomandate

salut, tinand cont ca la anu as vrea sa-mi iau un 450exc am dat de o problema. daca vrei sa iei pe cineva, unde-l pui? sau pur si simplu nu-l iei?

mi-e frica de o deformare a cadrului daca-i pun scarite.

 

Daca vrei ,,cu pasagera" trebuie sa te mai gandesti putin, in legatura cu EXC450. Nu prea ...merge. :friends:

Pentru doua persoane incearca un LC4 Adventure / Enduro, cu toate ca nici pe astea nu esti ,,rezolvat" cu pasageru'.

 

Gandeste-te ce vei face cu ea ? Enduro cu pasager ...... nu merge.

 

Bafta ! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vreau sa fac e toate cu ea. lc4 e prea greu pt mine si pt ce vreau sa fac cu ea. mai bine renunt la pasager, ca oricum eu sunt mai mic de h si nu stiu daca l+as putea tine la un semafor spre exemplu.

si totusi, dac+ar trebui sa+l iau p unu/una pe dist scurte(1km)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vreau sa fac e toate cu ea. lc4 e prea greu pt mine si pt ce vreau sa fac cu ea. mai bine renunt la pasager, ca oricum eu sunt mai mic de h si nu stiu daca l+as putea tine la un semafor spre exemplu.

si totusi, dac+ar trebui sa+l iau p unu/una pe dist scurte(1km)?

 

Atunci GO !!! ....... EXC 450 !!!. Oricum, este o motocicleta NERVOASA !

 

Ia-o usor, de cazut, o sa cazi sigur, dar ..... asa inveti. Si inca ceva, nu existe motocicleta care sa le faca pe toate! Depinde ce astepti de la ea ! Pentru hard enduro EXC450 este perfect si este mai usor decat LC4.

 

Mai citeste prin topicurile altora si o sa-ti faci o idee!

 

Bafta ! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci GO !!! ....... EXC 450 !!!. Oricum, este o motocicleta NERVOASA !

 

Ia-o usor, de cazut, o sa cazi sigur, dar ..... asa inveti. Si inca ceva, nu existe motocicleta care sa le faca pe toate! Depinde ce astepti de la ea ! Pentru hard enduro EXC450 este perfect si este mai usor decat LC4.

 

Mai citeste prin topicurile altora si o sa-ti faci o idee!

 

Bafta ! :lol:

ce imi poti spune despre motorul tau??

m-ar tenta un 640 enduro....consum la drum, viteza de croaziera, comportament in teren, greutate la plin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce imi poti spune despre motorul tau??

m-ar tenta un 640 enduro....consum la drum, viteza de croaziera, comportament in teren, greutate la plin...

 

Ti-l descriu in doua parti. Partea ,,enduro" si partea ,,de strada".

 

Partea ,,enduro"

 

In primul rand nu am intalnit loc pe unde sa nu am tupeu sa intru. Nu am avut nici o motocicleta cu o astfel de ciclistica. Daca partii de motor, ii dau nota 10, partii de ciclistica ii dau 20, cu felicitari. Suspensiile sint ,,alifie", in cele mai crunte situatii de rulare, motoreta sta lipita de sol. La cele 150kg, este extrem de manevrabila, personal nu simt acele kilograme. Monocilindrul de 640ccm nu te ,,tradeaza" in nici o situatie. Are suficient cuplu incat nu trebuie sa schimbi trepta de viteza la abordarea unei pante mai abrupte. Daca totusi o faci, motorul sare, prompt, in ture, tie nu iti mai ramane dacat sa-l ...... strunesti. Sunt multe de spus ........ dar mai bine ,,le simti".

 

Partea ,,de strada"

 

NU ESTE O MOTOCICLETA DE TOURING. Cu toate acestea nu face mofturi si ,,inghite" linistit sute de kilometrii pe asfalt. In schimb, o sa faci tu mofturi. De ce? In primul rand este un monocilindru care VIBREAZA. Cand spun asta, o spun cu toata fiinta mea ! Vezi tu, austriacu' a omis anumite componente de echilibrare la motor pentru a-l face mai performant, nu la interesat prea mult de cel care se afla in sea. Eu am schimbat saua originala cu una mai moale, tot de KTM si situatia sa imbunatatit muuuuult. Pe o sosea buna, eu rulez cu 120km/h, avand suficient ,,gaz" sa fac depasiri (cand situatia o cere) fara sa ma doara capul. Ajunge instant la 150km/h, iar daca mai insisti, ajungi si la 170km/h. Personal i-am dat 174km/h, dar, promit, nu o sa se mai intample. Oricum, pentru o enduroaica se descurca foarte bine pe sosea. In curbe, face invidioase o multime de motoare fabricate pentru mers, preponderent, pe asfalt.

Protectia la vant este 0(zero). Pana in 100km/h, nu ai nici o problema. Pana in 120km/h, este acceptabil. De la 135km/h, in sus deja te simti ca o parasuta, iar mainile tale vor fi ca suspantele de la parasuta. Daca iti vezi de treaba cu 100-110km/h ..... nu te doare capul.

 

______________________________________________________________________________________

 

Eu am cautat ,,motocicleta totala", adica un motor care sa pot accede pe oriunde. Stiu ca nu ,,sa inventat", inca aceasta motocicleta, pe sosea sa fie R1, iar pe off-road sa fie EXC. Insa KTM LC4, se apropie de pretentiile pe care le am eu. La capitolul consum, ca sa-ti spun ..... pe sosea la 120km/h consuma 4.5-5%. In off-road, evident consuma mai mult, dar nu m-am stresat sa-i fac consumul in situatia asta.

 

Un punct in minus pentru LC4 Enduro este rezervorul de 11.5litri care iti da o autonomie teoretica de 250km, practic ea este de vreo 200km. Acest aspect este neglijabil pe sosea unde sunt destule statii peco, in schimb cand mergi prin coclauri nu o sa intalnesti statii de alimentare. Rezolvarea ar fi montarea unui rezervor de 18litri.

 

Un avantaj, la aceasta motocicleta, este accesul la orice componenta a ei. Se ,,dezbraca" foarte usor de plastice. Totul se face cu sculele din trusa proprie..

 

Daca te hotarasti in achizitionarea unui LC4 Enduro, nu o sa regreti !

 

Bafta ! :lol:

 

P.S. Nu am plecat niciodata la drum lung cu mai mult de 20-30kg bagaj ( in afara de pasager). Ia in calcul si un LC4 Adventure, poate te ,,coafeaza" mai bine. Eu am votat cu LC4 Enduro.

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...