Sari la conținut

Totul Despre Dnepr


MensSana
 Share

Postări Recomandate

Hy ...

Sunt la inceput de drum, asa cum ati fost cu toti candva. Bugetul meu este mai mic decat al majoritatii prezente pe acest forum, asa ca motocicleta pe care am de gand s-o cumpar este ... Dnepr.

Dupa ce am consultat multe site-uri dedicate (mai mult sau mai putin), as dori sa ma apropii de acest motor si sa inteleg mai bine avantajele/dezavantajele sale, parametrii tehnici, etc. Si asta din punctul de vedere al proprietarului de Nepra trecut prin foc si spada ... Asa ca m-am gandit sa va intreb si sa citesc parerile voastre, care vor veni sa argumenteze decizia mea ulterioara.

Deci, ce puteti sa-mi spuneti despre ea ? E puternica ? Usor de condus ? Motorul are si ceva de calitate ? Se customizeaza usor ? E usor de transformat intr-un chopper rezonabil ? Preturi, etc ...

 

VA MUTUMESC ANTICIPAT !!!

 

SiegHeil

post-8-1060697930.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am shi eu Dnepr.Daca ai ambitie poti sa scoti un chopper frumos din el.Singura problema pe care o are(cel putzin a mea)e cu racirea.E greu de manevrat pe loc(are 230 kg,Ridicarea pe cric ,dat jos de pe cric,etc)In rest totul e ok.Ai luat o decizie buna.In banii astia altceva la fel de mare nu gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kestia cu neprele e in felul urmator... pe scurt...

e greoaie, dar itzi poti permite sa mai schimbi cate ceva pe la aspect... super-cosmetizari sunt posibile si te cam indragostesti de ea...

putere are da-o draq, dar problema la nepre e ca sunt piese rusesti... ori am avut eu ghinion.. (eee..."ori"!!!... am avut eu ghinionsu sunt prost ca nu trebuia sa se intample asta...) ca pana acu am SCHIMBAT TOT ... cred ca maine e gata... sper... e adavarat ca nu m-a costat mult (depinde ce inseamna mult, ca mi-a luat toti banii) da stiu ca o fac de nota 10+ !!! si in orice caz mi- e mila sa o dau odata ce am facut TOT meserie pe ia si atatia bani si timp investiti... adica oricum nu cred ca imi "scot" banii..

altfel... supermerita.. daca itzi plac elicopterele... sau mai bine zis tancurile!

 

DNEPR RULZ!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar problema la nepre e ca sunt piese rusesti... ori am avut eu ghinion.. (eee..."ori"!!!... am avut eu ghinionsu sunt prost ca nu trebuia sa se intample asta...) ca pana acu am SCHIMBAT TOT

...piese rusesti si de proasta calitate (cel putin cele noi), nefinisate, netratate, etc.

ai surpriza la ceva timp dupa ce ai inlocuit toate piesele cu piese noi (normal, gandesti tu:),ca altfel cum) sa te trezesti ca dupa cateva mii de km, nu foarte multi sa ti se rupa pinioanele la grupul de fuga(pentru ca nu au avut parte de tratamentele corespunzatoare in fabrica, sau "pe vapor" (unde, probabil au fost fabricate)...ma rog, o gramada de chestii din astea "ghidushe", care te vor face sa-ti iei lumea-n cap, sa faci ceva pe ea de motocicleta. Sunt o gramada de cazuri cand altii, amici de-ai mei care au nepre, dar si straini (de care am auzit) au avut mari belele din pricina acestor piese noi, care nu sunt fabricate in Ucraina la KMZ, cel putin cele care ajung la noi. Nu vreau sa te dezamagesc, dar mai bune sunt piesele vechi de nipru...o sa vezi. Motocicleta-i faina , o s-o indragesti, mai ales daca-ti place sa fii tot timpul murdar pe maini, pentru ca necesita intretinere. Bafta si nervi de otel! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha !

Imi displace sa repar mai tot timpul, logic, insa daca "nu e bani la echipa - nu e rezultate"... Ceea ce am inteles e ca totusi merita, chiar si cu mainile negre, nu ? Si-acu', despre dinamica Neprei (atunci cand merge in parametrii normali) ce ziceti, cum se comporta pe sosele ? Stie sa demareze, sa se repeada si ea catre inainte ? E limitata electronic (just kiding) ? Cat "baga la ora" maxim ? Si daca tot prinde supersonicele din urma, se mai si opreste ? Adica are si frane ? Si sunt eficiente ? Nu radeti de mine, da' io am auzit ca-i destul de grea si ma gandeam ca-i greu sa opresti de la 1500 km/h la 0 in 0,1 sec fara sa te dai peste cap ... (ma baieti, luati si voi partea serioasa ...) Eeee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o alta ordine de idei...

Cine se baga la schimburi (trocuri) avantajoase, ca mi s-a pus rau pata pe Dnepru sau Ural ? Dau la schimb calculator sau statie cu boxe. Daca e cineva interesat, astept poze pe mail cu motoru si la schimb prezint configuratiile celor 2 propuneri. (Pentru formarea unei pareri, calculatoru, statia si boxele m-au costat acu cateva luni 2.300 euroi - pecare ii platesc in rate !!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dnepra baga cam 120km/ora maxim...bine e , mai ales cand esti in rodaj sa nu-i dai mai mult de 80-90/ora, in rest mergi batraneste cu 100km/h, ca nu se stie! Consuma cam 5.8-6.8litrii/100km. Depinde si de reglajele pe care i le faci. Aici iti trebuie un meserias, te asigur, daca vrei sa umbli la ea.Am vazut nepre facute varza din cauza unor "meseriasi" care si-au bagat nasu' unde nu stiau, mai ales cand montezi piese noi, trebuie sa ai grija. Iti trebuie neaparat manuale de reparatii. Cu demarajul..are, demareaza mai bine ca o Dacie (acum depinde si de Dacie), dar sa nu te astepti sa fie ca al unei vitezane! Cu franele...are, daca e in buna stare.Daca dupa rodaj ii mai bagi si niste Dura Lube ii faci un mare bine. Nu te speria...e mare, e greoaie, dar ...merita sa ai una daca nu dispui de 3000 de euroi sa-ti iei japoneza. Bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Daca esti incepator (sau daca de-abia dai de permis) NU (a se lua in seama NU) iti lua! Intr-adevar, puterea te incanta (shi pe mine personal) shi la drum drept e stabila, nu prea ai probleme! DAR in oras e un COSMAR :angry: (repet, pentru incepatori)! Eu am permis din mai shi de-abia acum ma simt stapan pe un ij! de mers cu nepra, am mers destul cu a lui MauS shi inca nu prea imi place cum se comporta in traficul de oras! in schimb, am fost cu ea la slobozia (la o bunica de-a lui MauS) shi vreau sa spun ca m-am indragostit de felul in care se comporta la drum intins shi la curbele largi/ depashiri in viteza! nu se hatzana, nu nimic! acceleratia buna, viteza max prinsa de mine 110km/h! Merge! :)

Acu' dezavantaje sunt shi ele garla! Primul ar fi ca e rusoaica! Nu, pe bune acum, carburile sunt foarte greu de reglat! Trebuie sa le echilibrezi shi nu prea gasesti unde in romania, trebuie sa improvizezi...a mai fost o discutie de asta pe forum, la chopperisti deschisa de araya! vezi ca acolo o sa te mai lamuresti tu ca n-am chef sa scriu romane! :angry: ! Acu' mai e chestia cu piesele...am auzit de unu' din galati ca ar fi schimbat toate piesele dintr-o nepra cu cele de bmw (ala dupa care a fost copiata) de la un motor la cota 0 (zero!!!0 gasit pe la nush ce mos! Acu' nush daca e pe bune faza, inca nu m-am intalnit cu el desi il cunosc/stiu (relatie de aia de salut-salut)! Daca ma intalnesc cu el, il intreb shi iti mai spun! Mama cat am scris!

 

Numai bine! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti incepator (sau daca de-abia dai de permis) NU (a se lua in seama NU) iti lua! Intr-adevar, puterea te incanta (shi pe mine personal) shi la drum drept e stabila, nu prea ai probleme! DAR in oras e un COSMAR :)  (repet, pentru incepatori)!

Stai, ma ! Pai parca avea doar "cativa" cai putere, 'fo 30 ... e chiar asa puternica pentru mine ? Lasa ca e grea, ca si io am suta de kile si trag de toate fiarele de cand ma stiu, si-o strunesc io, da altceva ce-o face asa puternica, ca ma ia inima ? Adica demareaza brusc, se ridica de fata, are draci pe ea ??? :angry: :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Ma refeream la manevrabilitate, e greoaie dar daca tu esti asa "mic" cum spui, ia-o, ti-o recomand din toata inima! Ma gandeam ca esti vreun schilod de 58 de kile ca mine care are nevoie de experienta pe ea (oricum, ti-as recomanda vreo 2 saptamani prin oras pe ceva mai mic daca esti incepator "de tot" ca sa vezi care e faza cu traficul)! acceleratia e bunuta, stai linistit ca nu se ridica fata decat daca o turezi tare de tot shi ii dai drumu' brusc la ambreiaj! putere? are intre 32-34 de cai, depinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca neapra merita banii... e adevarat ca tre sa fii si mecanic ... dar la care dintre rusesti nu??? pai sa itzi iei un ij la 100 de kile ale tale ... e cam naspa..uite io am 75 si spun ca e bestial!!! am grup de atas si de la stop plec primul!!! rupe la demaraj.. bine, in limitele bunului simt... daca iti pui grup de solo castigi ceva mai mult la viteza maxima... in schimb nu mai pleci in tromba de pe loc.. in sfarsit.. si eu imi voi lua cat de curand grup de solo... iar poate ca stii ca ii poti pune aprindere electronica (vreo 250 k lei) si cu grupul de solo .. si niste carburatoare bine reglate ... iti scade consumul super ... sper sa nu ma injurati, dar cred ca poate lua la drum si patru jumate la suta... avand in vedere ca mie imi ia vreo 5 si nu am grup de solo...

 

in sfarsit, daca nu ai 3000 de verzisori e buna si o neapra... oricum eu strang sa imi iau si eu altceva, dar deocamdata e bun asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa va incurajez: eu in anul 1999 am facut cu Niprul meu urmatorul traseu:Tg-Mures, Budapesta,Graz, Venetia, Genova, San Remo, Monte Carlo, Besancon, Paris, Freiburg, Munchen,Salzburg, Viena, Budapesta, Tg-Mures.

Ia calculati voi cati km am facut, si pe drum am avut doar 3 probleme minore:s-a dereglat avansul (am pus platina noua inainte de plecare si s-a tocit), a iesit cuiul (pana) care asigura axul cardanic de grup, si mi s-au rupt cateva spite.

mentionez ca am fost cu atasul plin de mancare, cort, scule, piese de schimb etc. (Dnepr MT11 in stare originala, nimic modificat), 2 persoane.

 

Deci merge si Niprul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uau !

Pai asa ! Acum m-am mai linistit ... Am intr-adevar ceva greutate, iar nevasta-mea are si ea 'fo 70 parca si tine neaparat s-o iau cu mine la plimbare, asa ca saraca nepra tre sa traga ceva, corect ? Da' daca ziceti voi ca nu-i o problema cu trasu' la deal, atunci m-am linistit de tot.

Si sa va mai zic una: mie chiar imi place nepra sau uralu, au design clasic si aduce cu stilul meu mai retro. Si fiindca, intr-adevar, n-am 3000 :) de verzisori, imbinam utilu cu placutu (fortandu-le un pic pe-amandoua)

In rest, va multumesc sincer pentru raspunsuri !

 

SiegHeil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare fostilor, actualilor si viitorilor Dnepristi.

Eu sunt la a 2-a Dnepra si m-am gandit sa dau si eu cu bata in balta vis a vis de subiectul Dnepr:

Pe scurt:

Nepra e cel mai tare motor de (cuvant urat). (De fapt Uralul e ca e mai bun dar sunt destul de rare Uralurile)

Pe lung:

Dintre motoarele comuniste care le poti lua la un pret bun si la care nu trebuie sa iti vinzi un rinichi ca sa schimbi o piesa e cel mai tare.

Dneprul care il am acum l-am luat din Iasi in septembrie 2002 cu 500$ intr-o stare destul de kkcioasa (am facut 11 ore cu el din Iasi la Sibiu...am venit pe ploaie si am avut si ceva probleme cu partea electrica) si l-am refacut complet (l-am cruiserit - cum imi place sa spun) in primavara asta. Mi-au trebuit aproape 4 luni si vreo 650 de euroi. (si acu il vand cu 1000...buna afacere)

Daca nu ai veleitati tehnice NU ITI LUA NIPRU.

Al meu se poate spune ca e nou si tot mai surubaresc la el, se mai deregleaza un carbelitor etc.

O sa incerc sa fac o impartire in parti bune si parti proaste la Nipru:

Parti bune:

- e mare

- e ieftin

- piesele sunt ieftine

- trage ca un tractor (e o placere sa ii trag cate o sex oral la o Nova in deal)

- consum afara din oras 4,5l/100km bineinteles fara atas si cu grup de solo, (daca ai setul varza sau daca sunt dereglate carburatoarele poate manca si 8)

- marsalierul (e misto sa iesi din parcare in marsalier)

- motorul e foarte simplu, nu trebuie sa fii Einstein sa il "inveti"

- se preteaza usor la modificari gen tourer-cruiser

- suna fain

-

Parti proaste

- carburatoarele Dupa parerea mea cea mai mare problema a Neprelor. Se decalibreaza foarte usor, trebuie sa le reglezi "la ureche" au garniturile alea de (cuvant urat) de la cuiele pontou care scot peri albi dnepristilor. Se merita o investitie in 2 carburatoare stranineze (Bing sau Mikuni sunt perfecte)

- intra destul de greu in ture (n-are pompa de shpritz)

- consum in oras 6,5 - 9 l/100km -eu nu i-am facut consumul in oras la asta care o am acu dar cu aia care o aveam inainte daca mergeam sport (1-a blana, 2-a blana, 3-a blana frana la semafor, repetir) imi manca 8 ca ochiu

- piese de proasta calitate (daca ai acces la piese de Ural fabricate in Rusia - nu in Ucraina ca astea care se gasesc la noi- ai rezolvat-o)

- racirea proasta rau (eu am baia de ulei marita si nu mai am probleme, cu un radiator s-ar rezolva si mai bine)

- jantele strambe ( sunt putini care le pot centra bine, eu am gasit un batran in Sibiu de le face brici)

- telescoapele relativ rigide si se fuck repede

- nu sta bine pe drum la viteze mari (peste 110) a propos, viteza maxima lu Dnepr e 140 si nu bat campii. dar tre sa ai rotile bine centrate si motorul reglat brici. Eu merg cu al meu cam cu 90-100 constant la drum intins.

- aprinderea care nu da randament suficient in ture mari

-franele pe saboti. Motorul fiind greu i-ar fi tare bune frane pe disc. La astea cu saboti blocheaza roata foarte usor si faci patinaj viteza

-aspectul - original arata hidos

 

Dnepra e in viziunea mea un produs semipreparat. Adica o iei si o faci daca vrei sa ai motor care sa arate ok si nu te lase in drum.

 

No ho ca deja am scris romane. Mai completati lista (si eventual "atacati" puncte din lista mea

Sa nu uit...putina reclama... imi vand Dnepra (nu de "buna ce e" ci pt ca plec din tara), detalii gasiti la "vanzari"

 

 

Multa bafta si km pe 2 roti .

post-8-1062261433.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

Gata tovarasi, gata prieteni, gata oameni buni, mi-am luat-o, e a mea !!! Am nepra ! Arata excelent si merge excelent. Sper s-o tina D-zeu cat mai mult in starea asta ...

Insa voi fi nevoit probabil candva sa-i reglez carburile si pentru a preintampina aceasta oroare, vreau sa-i pun niste straineze. Ce ziceti ? De care sa iau ? Mai tre sa fac fo mantzocarie, adica sa mai modific ceva sau pur si simplu se potrivesc perfect ?

Si inca o intrebare. Nepra mea arata ca in fabrica (mt10) si nu-mi place aspectul. Am insa un rezervor lacrima de Harley, cu doua busoane si consola centrala. Desi se potriveste la suruburi, e mai lung si nu mai incape saua originala. As vrea sa pun 2 sei pe ea (d'alea de o persoana triunghiulare) insa tre sa modific si tabloul de sigurante ... E prea mult pentru mine !

Ceva sfaturi ??? Sau prieteni mecanici prin Bucuresti care sa ma ajute (evident ca pe bani) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma baieti, cu curaj si nu toti o data !!!

So: cu ce carburatoare sa le schimb pe cele originale ? Unde / la cine reglam carburatoarele in Bucuresti ? Daca o facem acasa de capul nostru care-i tehnologia, ca inteleg ca e mai complexa problema ... ?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Mai la nepra merg carburile de ij, minsk and so on! de fapt toate carburile facute de rusi sunt interschimbabile de la orice motor rusesc! asadar shi prin urmare, iti recomand carburile k-65 shi k-68! k-65 imi place mie mai mult! de ce nu stiu, mi s-a zis ca e mai bun (!?!?) shi e patrat! k-68 e rotunjit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vb cu Nicu (Profesorul) pt asta. Nr lui este 0722611917

Pe www.motorlife.ro mai ai cateva nr de tel dar eu pe el ti-l recomand pt ca mi-a facut o treaba betonnnnn... jos palaria, e singurul care nu mi-a tras teapa pana acuma si inca ii sunt dator ceva beri pt ca a facut asa o treaba buna... Si el tot niprana are..

Asadar, daca ajungi cumva pe la el transmite-i salutari de la nenea demostene cu simsonul si spune-i ca n-am uitat de "premii".. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K65 sau K68 ... OK, insa chiar daca iau 2 noi noute, banuiesc ca nu sunt calibrate si le pun degeaba si tot aiurea merge (daca mai merge) ... nu ? Deci de reglat nu scap, iar asta e treaba complicata. Stie careva cum se face calibrarea, cum arata "scula" aia desteapta cu care se fac reglajele ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite un site care cred ca ar fi interesant pentru posesorii de D-nepr numai sa cunosti limba germana.Eu nu o stiu da pot spune sigur ca ala e un d-nepr propulsat te un motor diesel.poate ne traduce si noua careva despre ce e vorba mai detaliat :http://www.loew-gmbh.de/hatz.htm

post-8-1063051788.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Whoa!!!!! Fain consumul...nici puterea nu e kkcioasa...e mai puternic decat motoru original...totusi pretzul...imi iau virago (mai vechiutz dar...virago)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...