Motojurnal Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Sebi s-a hotărât să schimbe calul. După ce l-a servit cu cinste ani de-a rândul, Satyricon trebuie să-și schimbe stăpânul așa că pleacă de la mine din curte, întreg (1500 ron discutabil) sau pe bucăți(discutabil). Are: motor cu pistoane de Oltcit, ghiduri de Lada, trei seturi de oo și un relanti care l-ar face invidios pe mr. Harley... Consumul mixt nu sare de 6 nici dacă tragi de accelerație ca nebunul Cutia de viteze aranjată de RocknRoll (cred că e suficient să spun asta, cine știe, cunoaște) roata spate e de la un Ford transit (are obiceiul de a rupe cardanul), furca de la CBR 600 (parcă) cadrul și paint-jobul făcute de Mendoza... Pe lânga motocicleta mai vine o cutie de piese printre care pistoane, carburi și alte rahaturi Ca orice nipru respectabil, pătează asfaltul pe unde șade Nu are asigurare, ITP Expirat și Sebi nu are decât un act V-C.... Cam astea sunt detaliile de bază. Pentru orice nelămurire PM mie sau vb direct cu proprietarul : Sebi - 0766215083 PS Motorul se află în Constanța și pornește la trei pedale maxim pentru oricine vrea să îl testeze Quote Link to post Share on other sites
pl4m4n Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 salutare nu sunt lamurit cu actele...are talon ?...sau ......frumoasa Quote Link to post Share on other sites
Motojurnal Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Are talon pe numele fostului proprietar. Quote Link to post Share on other sites
km453 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ca orice nipru respectabil, pătează asfaltul pe unde șade Hmm.... atunci cred ca trebuie sa-mi repar nipra, sa devina "respectabila"... Quote Link to post Share on other sites
Guest VULPOIU Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 "Tavarăşi! Daca nu sîngerează, nu este saldat rus!!! " =)) Tot ansamblul faţă (furcă+roată) de la ce e? Quote Link to post Share on other sites
Motojurnal Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 (edited) Sebi s-a hotărât să schimbe calul. După ce l-a servit cu cinste ani de-a rândul, Satyricon trebuie să-și schimbe stăpânul așa că pleacă de la mine din curte, întreg (1500 ron discutabil) sau pe bucăți(discutabil). Are: motor cu pistoane de Oltcit, ghiduri de Lada, trei seturi de oo și un relanti care l-ar face invidios pe mr. Harley... Consumul mixt nu sare de 6 nici dacă tragi de accelerație ca nebunul Cutia de viteze aranjată de RocknRoll (cred că e suficient să spun asta, cine știe, cunoaște) roata spate e de la un Ford transit (are obiceiul de a rupe cardanul), furca de la CBR 600 (parcă) cadrul și paint-jobul făcute de Mendoza... Pe lânga motocicleta mai vine o cutie de piese printre care pistoane, carburi și alte rahaturi Ca orice nipru respectabil, pătează asfaltul pe unde șade Nu are asigurare, ITP Expirat și Sebi nu are decât un act V-C.... Cam astea sunt detaliile de bază. Pentru orice nelămurire PM mie sau vb direct cu proprietarul : Sebi - 0766215083 PS Motorul se află în Constanța și pornește la trei pedale maxim pentru oricine vrea să îl testeze Motocicleta nu e a mea, doar a iernat la mine la curte furca e de cb 900 pret informativ 150E Edited March 21, 2013 by magic4ce Quote Link to post Share on other sites
stoeanp Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Bai nene, las-o draq intreaga, ca e pacat. O sa-l urechesc pe Sebi ca vrea sa-l dezmembreze. Quote Link to post Share on other sites
Cyka Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 furca e de cb 900 pret informativ 150E perechea o am eu (spate),completa cu pinion,bucse guma,si cu frane cu tot. 100 ron Quote Link to post Share on other sites
Motojurnal Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 În principiu motocicleta rămâne întreagă și pleacă în capitală. Quote Link to post Share on other sites
cicloburu Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Bun principiul ăsta! Quote Link to post Share on other sites
Guest VULPOIU Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Mda, în teorie nu e nici o diferenţă între teorie şi practică, dar în practică de fapt există o diferenţă între teorie şi practică. Quote Link to post Share on other sites
Motojurnal Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Sold! Se poate închide. Mulțumesc. Quote Link to post Share on other sites
cicloburu Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Înainte de închidere, dacă s-o închide, să vedem și noi cum merge! Quote Link to post Share on other sites
Motojurnal Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Quote Link to post Share on other sites
Guest little wayne Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Înainte de închidere, dacă s-o închide, să vedem și noi cum merge! Trebuia sa ma gandesc la tine si Adrian.Numa' voi sunteti obsedati de astea Oricum,mobra a avut un pret bun pentru cumparator Quote Link to post Share on other sites
cicloburu Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Cumpărătorul e cel care se dă primul jos de pe motor și e finul meu. E motociclist din 1994. Are o Planeta 5 cu care am mers amîndoi mulți ani la rînd. Acum Planeta este în „renovare” și omul a făcut up-grade la 4 timpi, fără a o lăsa pe prima iubire deoparte. Se poate vedea ce se va face cu Planeta aici. Quote Link to post Share on other sites
Guest little wayne Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Eh,e din ,,familie'' Quote Link to post Share on other sites
cicloburu Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Este, este... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.