Sari la conținut

Suzuki SV 650s


vladf
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 126
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toba avea o indoitura pe exterior si o gramada de zgarieturi asa ca s-a impus o cosmetizare...

 

Cam asta e rezultatul dupa 3 ore de munca:

 

Deocamdata suna stupid de tare, fara silencer si eu mi-as taia cauciucurile... urmeaza s-o umplu cu vata.

post-40351-0-55470900-1383816388_thumb.jpg

post-40351-0-75503300-1383816634_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Le-am montat in graba dupa ce am retapitat seile si aparent n-am strans-o prea bine pe cea dreapta siiii... a cam plecat in mers. :laugh:



Daca tot mi-a expirat asigurarea, incep pregatirile pentru sezonul ce urmeaza.

 

Desi erau cam 0 grade afara, am reusit sa curat bascula, janta si lantul. Urmeaza gresatul, lustruitul, alt set de placute de frana, mai mult lustruit dupa care avansez spre partea din fata.

post-40351-0-52250100-1385852684_thumb.jpg

post-40351-0-19661400-1385852685_thumb.jpg

post-40351-0-65086700-1385852685_thumb.jpg

post-40351-0-07401700-1385852686_thumb.jpg

post-40351-0-56346800-1385852686_thumb.jpg

post-40351-0-07640300-1385852687_thumb.jpg

post-40351-0-66579300-1385852687_thumb.jpg

post-40351-0-10065600-1385852688_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Ma gandesc sa fac totusi un update la topic pentru ca ma tenteaza in continuare dealurile.

 

Mobra e pregatita pentru sezon din toate punctele de vedere:

- placute frana spate noi.

- placute frana fata ~50% viata.

- ulei schimbat ( Motul 5100 ).

- filtre schimbate ( HiFlo ).

- lichid de frana schimbat.

- cauciucul spate (Pirelli Diablo Strada) estimez ca e la 50% din viata, am facut vreo 7000km cu el (cumparat nou anul trecut, DOT 0113).

- cauciuc fata (Michelin Pilot Power 2CT) nou, nemontat (DOT 3613).

 

Daca se vinde (sau schimba) motorul, intra la vanzare si echipamentul (nu vand nimic pana nu schimb sigur clasa).

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

foarte misto si intretinuta motoreta. Numai ca la urmatorul schimb,pune alt ulei (macar un 7100), iar guma aia spate da-o jos cand poti, e prastie (mai ales ca SV ul are cuplu)

Pacat de ea sa o vinzi,cat ai investit in ea. (si la ce pret se dau la noi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutari si tie Vlad,

 

Am luat-o de la anvelopemoto.eu si a costat 450 lei (acum cateva zile era 410 lei).

 

@Adrian, urmeaza si pe spate cand da caldura tot un PP 2CT.

 

Planul e sa iau un dual sport, 2 seturi de roti si remorca...

 

Ma intereseaza in ordinea ce urmeaza: DR 650, DRZ 400, LC4, 525exc, wr450... siii... altele.

 

Am montat azi si cauciucul nou pe fata.

 

Nici un DR in stare buna la schimb cu asta?



Apropo, am facut ieri vreo 250km cu anvelopa noua. Motocicleta e cu totul schimbata iar diferentele se simt din momentul in care pornesti de pe loc. Se inclina usor, la 15 grade are aderenta gramada si franarea e cu mult mai buna decat inainte.

 

PS: inainte aveam BT021...care e evident un gunoi.



Extra-uri incepand de azi:

- priza 12v

- suport telefon

- urmatorul schimb de ulei pregatit.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De astazi SV-ul primeste suspensie spate de ZX6R, saptamana viitoare ajunge si cauciucul (am comandat Michelin Pilot Power 2CT) iar in urmatoarele luni va primi si o fata de GSXR (sper).

 

Si probabil dupa cum ti-ai dat seama anul asta nu se mai vinde (poate la anul) iar actiunea se va muta aici: /index.php?/topic/692727-suzuki-sv-650s/

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti bre un multimetru, e 15 lei unul ieftin, mai ieftin ca un voltmetru :crack: . Eu l-am luat acu' ani buni, l-am vopsit, l-am scapat, l-am lovit si inca traiesti. Si-a scos banii de 20 de ori valoarea lui

 

Iar pt. Vladut astalalt: Mestere, imi place cum ai grija de mobre! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha! Si eu am exact aceleasi planuri ca si tine!

 

Spor si tie, cand ajung(em) la partea de suspensie fata poate ar fi bine sa schimbam niste pareri.

 

Ia-ti bre un multimetru, e 15 lei unul ieftin, mai ieftin ca un voltmetru :crack: . Eu l-am luat acu' ani buni, l-am vopsit, l-am scapat, l-am lovit si inca traiesti. Si-a scos banii de 20 de ori valoarea lui

 

Iar pt. Vladut astalalt: Mestere, imi place cum ai grija de mobre! :10:

 

Ma bucur ca-ti place, mai trage cu ochiul pe topicul celalalt ca in curand incepe activitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pt ceea ce faci ! si uita de orice gand de a o vinde,ulterior... n-o sa faci altceva decat sa te enervezi:)

 

Oricum "pretul pietei" se situeaza undeva la bani de bicicleta asa ca dupa investitiile ce urmeaza clar nu mai merita.

 

de ce ai schimbat cauciucul spate cu Michelin Pilot Power 2CT?

 

Nu mai am de gand sa fac drumuri lungi cu moto, vreau o anvelopa buna pentru serpentine :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic da, practic nu l-am vazut.

 

Noul proprietar e un motociclist vechi dar care n-a mai avut mobra de vreo 15 ani, din cate stiu bantuie intalnirile moto de prin Harghita si Covasna cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai incercat cineva sa monteze suspensie spate de ZX6R pe SV first gen?

 

Dap, yo am de 636 pe ea. e un pic de munca de convingere, dar in principiu este destul de bolt on. daca am timp in weekend iti trimit niste poze. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am stat sa fac un tutorial foto pentru operatiunea asta dar e una foarte simpla, dureaza maxim 2 ore. Din pacate inca astept anvelopa spate deci nu am putut s-o probez...

post-40351-0-76597200-1397322824_thumb.jpg

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap. well done, cam asa ceva am facut si yo, doar ca am prins cutia bateriei de cadru prin doua suruburi si doua tije pentru a nu balanganii, totodata am ridicat o idee bateria cu vreo 2 cm. sorry ca nu am apucat sa pun poze, dar am fost de servici azi.

Cat despre teste, o sa dureze, yo nici acum nu pot spune ca am ajuns la un numitor comun in ceea ce priveste reglaju suspensiei :P - asa e cand ai mai multe optiuni, cu nici una nu e bine :D

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai facut cineva upgrade la pompa de frana fata?

 

Nu stiu daca trebuie sa ii descriu cuiva cum se simt franele sv-ului, sunt slabe, atat.

 

Ma intereseaza ce pompa mai buna (preferabil mult mai buna) as putea folosi. Vreau sa tineti cont de faptul ca anul asta vreau sa schimb furca si sistemul de franare cu totul asa ca pompa as sa fie una buna din start.

 

Deci, a mai facut cineva treaba asta? A meritat?

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vlade, era mai simplu poate vanduta (la pretul la care pleca), pusa ceva diferenta si luat un GSX R 750 de prin 2001-2002.

 

Stai jos, ai 4 :)

 

echivalentul la ce spui tu,cu motorizare V2, ar fi un Ducati 749....dar ala e scump (inca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...