RazvanStyle Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Buna ziua Am si eu un FZR 600 din 92 Bateria este moarta nu da la automat deloc o pornesc inpinsa dar nu se accelereaza se duce in 4 5 mii ture si da rateuri Am luat bateria de pe masina de 55 amperi si am puso si motoru merge rotund frumos nu da rateuri 1 Bateria de pe moto am puso pe masina si ( masina merge bine ) adica se tureaza bine merge ok Pe moto nu merge Care sa fie buba la mine Releu incarcare sau Bateria Uni zic ca releu alti ca bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 (editat) incearca sa iei o baterie de la altcineva si dupa sa o pornesti ,dupa care sa pui un aparat de masura pe borne sa vezi daca functioneaza incarcarea sau sa pui bateria ta pe redresor si dupa sa vezi daca iti tine curent in ea PS si nu mai incerca cu baterii mai mari ca o sa distrugi releul ala Editat Aprilie 10, 2013 de Virus3nd3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIBVL Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 (editat) eu am patit acelasi lucru la un kawasaki gpz 750 bateria era moarta am pornit cu ajutorul unei bateri de masina si cand o turam se tura putin si dadea rateuri (ne mai avand conectata bateria de la masina) dupa ce am lasat-o pornita vreo 15 min aproximativ a mers ca si noua ) ......dar ca sa iti iesi din dubi cum a zis si Virus3nd3r incearca sa vezi ce e de vina Editat Aprilie 10, 2013 de MIBVL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Probabil ca ai probleme cu circuitul de incarcare al acumulatorului. Acumulator de la automobil a fost incarcat, de aceea pornirea a fost normala, dar ma intreb cum a pornit automobilul cu un acumulator descarcat de la motor?! Chiar motorul automobilului a pornit actionand demarorul cu acumulatorul de la motocicleta? Verifica cu un voltmetru tensiunea acumulatorului cu motorul oprit, trebuie sa fie in jurul valorii de 13 V(12,8-13,2). Porneste motorul ( si impins) si masoara tensiunea la borne, daca RRT si alternatorul functioneaza corect voltmetru trebuie sa indice o valoare in jur de 14 V (13,8-14,4) V/ depinde de turatie si consumatori. Ne spui ce ai depistat si discutam. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat Aprilie 10, 2013 Autor Share Postat Aprilie 10, 2013 Probabil ca ai probleme cu circuitul de incarcare al acumulatorului. Acumulator de la automobil a fost incarcat, de aceea pornirea a fost normala, dar ma intreb cum a pornit automobilul cu un acumulator descarcat de la motor?! Chiar motorul automobilului a pornit actionand demarorul cu acumulatorul de la motocicleta? Verifica cu un voltmetru tensiunea acumulatorului cu motorul oprit, trebuie sa fie in jurul valorii de 13 V(12,8-13,2). Porneste motorul ( si impins) si masoara tensiunea la borne, daca RRT si alternatorul functioneaza corect voltmetru trebuie sa indice o valoare in jur de 14 V (13,8-14,4) V/ depinde de turatie si consumatori. Ne spui ce ai depistat si discutam. Numai bine, Am pornit masina cu bateria ei Am pus pe pornele de la masina 2 fire ( clesti daia de dai curent ) si am pus pe bateria de la moto si am luat bornele de pe Bateria de la masina si masina mergea 1 Masina daca nu are baterie deloc se opreste 2 Motocicleta dupa ce am pornito inpinsa dc nu mergea rotund cum mergea si masina cu bateria de la moto Am sa pun maine pa redresor bateria de pe moto sa vad daca tine curentu Este o baterie Rombat de 12 V cu 9 A ea zici ca e noua acum ce este in ea nu stiu cat de buna o fi Am sa o pun maine pa redresor sa vad daca tine curentu daca nu tine am sa vad de unde iau o alta baterie sa o pun pa moto sa dau cateva ture prin oras sa vad cum se comporta Astept si alte pareri Multumesc mutl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burimarian Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 si eu am fzr 600...mi sa intamplat sa nu faca contact borna pe baterie si avea sintome de rateu , nu mergea in toate 4 pistoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Motorul de la automobil a pornit pentru ca a fost alimentat de acumulatorul acestuia, nu de cel de la motocicleta daca este descarcat, dupa aceea si un acumulator descarcat inchide circuitul de aprindere si motorul functioneaza corect. Verifica in prima etapa bornele bateriei, curata bine bornele dar si partea interioara a fiecarei cleme de conectare la borne, poti avea surprize de la aceste borne ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 daca bateria e moarta nu vei avea nici incarcare, la masina e altfel.. pune bateria de masina si atuci poti verifica daca e buna incarcarea sau nu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat Aprilie 11, 2013 Autor Share Postat Aprilie 11, 2013 Am sa pun bateria pa redresor si dupaia vad Ma stresat X( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) Mai verifica si toate mufele pe traseul magnetou-releu incarcare-acumulator. Ai mari sanse ca acestea sa fie complet oxidate. Editat Aprilie 11, 2013 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.