claudiulro Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Salutare tuturor. Am cautat pe forum un post in care sa se explice cu se poate centra roata spate dar nu am gasit. Ma poate ajuta cineva si pe mine? Motocicleta este un suzuki bandit 600 din `97. Daca exista vreun post pe tema asta va rog sa imi dati de stire. Eu m-am gandit ca as putea centra roata astfel: Am masurat distanta dintre mijlocul axului spate si mijlocul axului de la bascula ( cat e intr-o parte asa sa fie si in partea cealalta) . Am gresit undeva sau nu asa se face? Cat poate sa fie toleranta intre valori ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) nu ai gresit cu nimic ... este foarte bine cum ai masurat, daca ai scos si capacelele de la axul basculei si ai facut masuratoarea din centrele axelor .. In ceea ce priveste toleranta, nu stiu matematic, dar cred ca pana in 2-3 mm ... Editat Aprilie 19, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiulro Postat Aprilie 19, 2013 Autor Share Postat Aprilie 19, 2013 Am dat jos capacelele si am masurat chiar din centru. Deci , dupa masuratori ma asteapta un kit de lant. sau ce ziceti as putea sa scot 2 zale? lantul este ok si pinioanele , doar ca imediat nu il mai pot intinde ca e in capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 nu ai gresit cu nimic ... este foarte bine cum ai masurat, daca ai scos si capacelele de la axul basculei si ai facut masuratoarea din centrele axelor .. In ceea ce priveste toleranta, nu stiu matematic, dar cred ca pana in 2-3 mm ... in nici un caz 2-3mm in primul rand nu centrezi roata, ALINIEZI rotile dintate, e o diferenta, daca motocicleta a fost lovita si cadrul sau bascula sunt deformate roata fata nu se va alinia cu cea spate orice ai face.. trebuie indreptat cadrul/bascula ca sa aliniezi rotile dintate iti trebuie un subler sau chiar o rigla, masori unde e desenat cu rosu in poza(in ambele parti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) in nici un caz 2-3mm in primul rand nu centrezi roata, ALINIEZI rotile dintate, e o diferenta, daca motocicleta a fost lovita si cadrul sau bascula sunt deformate roata fata nu se va alinia cu cea spate orice ai face.. trebuie indreptat cadrul/bascula ca sa aliniezi rotile dintate iti trebuie un subler sau chiar o rigla, masori unde e desenat cu rosu in poza(in ambele parti) Nu se discuta despre aliniamentul roata fata vs roata spate si nici despre o motocicleta lovita si indreptatea la ciocan (parerea mea). Si cine merge cu o motocicleta cu cadrul cash sa lase 2 urme de roti pe asfalt ? 2 la mana ... daca are modelul vechi de reglaj cu capace in capatul basculei si un capac e stramb ... aaaaaa ??? ) 3 la mana ... daca motorul e Wankel ? Editat Aprilie 19, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Nu se discuta despre aliniamentul roata fata vs roata spate si nici despre o motocicleta lovita si indreptatea la ciocan (parerea mea). Si cine merge cu o motocicleta cu cadrul cash sa lase 2 urme de roti pe asfalt ? 2 la mana ... daca are modelul vechi de reglaj cu capace in capatul basculei si un capac e stramb ... aaaaaa ??? ) 3 la mana ... daca motorul e Wankel ? am mers eu cativa ani 4 la mana masoara din buza basculei pana in ax.. sau alt punct de reper.. nu pana unde se prinde bascula de cadru .. 5 daca bascula e asimetrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Alt kit de lantz obligatoriu in cazul in care jocul lantului pe pinionul rotii>> de 3-4mm.Obada rotii perfect centrate sa fie egal departata de bratele basculei este o alta metoda ce da mai multa acuratete pozitionarii rotii(mai dificila dar mai precisa) Oricum cu un prieten in urmarire se poate vedea daca moto merge pe 2 urme(.Putin probabil ca moto sa aiba strambaturi. E tanc) Subler + cheie dinamometrica obligatorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.