Alex_reg Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Salut ! nu de mult timp am cumparata o Yamaha tt 600e si as dori cateva pareri de la voi despre aceasta motocicleta . Acum 5 ani m-am plimbat putin cu modelul acesta dar pe care l-am cumparat zilele astea nu am reusit inca sa ma plimb cu ea pt ca nu sunt in tara . Mersi mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 de pe ceva topicuri tin minte ceva legat de consum,cum ca ar papa cam mult tt'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Aprilie 28, 2013 Autor Share Postat Aprilie 28, 2013 legat de consum am auzit si eu pt ca sunt doua carburatoare pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) legat de consum am auzit si eu pt ca sunt doua carburatoare pe cilindru. ce necaz sa faca doua carburatoare cand asta e monocilindru Editat Aprilie 28, 2013 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 XT-urile tot "doua" carburatoare au si nu se remarca printr-un consum exagerat. TT-ul e varianta mai fasneata a XT-ului. S-ar putea sa fie vorba doar de alte jicloare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 Acuma am inceput sa caut informati cat mai multe despre sistemul acesta de carburatoare YDIS ca sa reusesc sa duc pana la capat o reglare cum trebuie . Ii destul de interesant sistemul acesta . Poate cineva sa imi dea cateva informatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Avantajul carburatorului dublu YDIS ar fi tocmai reducerea consumului. Google it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Foarte misto motorul, am una de vreo 5 ani, nu ma mai dau cu ea de cand am portocala. Duce la de toate, consum OK undeva la 5 mixt, exterior viteza cam 110-120, am mers odata cu 80-90 si am scos sub 4. Piese la motor gasesti. Unele piese care nu se potrivesc de la XT iti vor da mari batai de cap pana le gasesti. La enduro propriu zis...iti trebuie muschi, iti faci treaba dar o sa vrei ceva mai usor si cand o trantesti te cam costa, sar repede plasticele si se rup,nu e facuta pentru asta...dar duce. Am facut orice cu ea, 4 ani a mers in fiecare an cel putin cate o tura de 2000 de km prin tara, zi de zi prin oras si enduro de cate ori se putea. Am facut si reparatii majore: ambielaj, supape, piston si alezat cilindru...si cam atat. Suspensiile foarte bune, trage ca un magar, destul de comoda, mentenanta scazuta, consum cinstit, nasol cu unele piese, merge pe o roata lejer(strica ambreiajul rapid daca o forjezi). Succes cu noua motoreta, sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Aprilie 30, 2013 Autor Share Postat Aprilie 30, 2013 Mersi mult ! De abeea in august o sa ajung sa ma dau cu ea dar pana atunci calare pe hornet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Foarte misto motorul, am una de vreo 5 ani, nu ma mai dau cu ea de cand am portocala. Duce la de toate, consum OK undeva la 5 mixt, exterior viteza cam 110-120, am mers odata cu 80-90 si am scos sub 4. Piese la motor gasesti. Unele piese care nu se potrivesc de la XT iti vor da mari batai de cap pana le gasesti. La enduro propriu zis...iti trebuie muschi, iti faci treaba dar o sa vrei ceva mai usor si cand o trantesti te cam costa, sar repede plasticele si se rup,nu e facuta pentru asta...dar duce. Am facut orice cu ea, 4 ani a mers in fiecare an cel putin cate o tura de 2000 de km prin tara, zi de zi prin oras si enduro de cate ori se putea. Am facut si reparatii majore: ambielaj, supape, piston si alezat cilindru...si cam atat. Suspensiile foarte bune, trage ca un magar, destul de comoda, mentenanta scazuta, consum cinstit, nasol cu unele piese, merge pe o roata lejer(strica ambreiajul rapid daca o forjezi). Succes cu noua motoreta, sa o stapanesti sanatos. True . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzaa Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Sal. nu stiu daca e ok sa postez aici dar nu stiu unde in alta parte. Am si eu tot un tt600e si as avea nevoie de o roata spate , dimensiunile scrise pe anvelopa sunt 140\80-18. daca este cineva care are sau ma poate indruma sa gasesc una va rog sa ma ajutati. ma gasiti la nr 0745429829 sau lasati un raspuns aici. fiind incepator nu prea stiu unde ar trebui sa caut aceasta roata, second hand deoarece una noua cred ca imi depaseste bugetul. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 roata completa sau te referi la anvelopa/cauciuc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzaa Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 roata fara anvolopa, disc si pinion, imi trebuie janta cu spite si butuc sau cum se numeste daca o ai completa si e ok pretul ...pot sa o iau si asa roata completa sau te referi la anvelopa/cauciuc ? banuiesc ca ai anvelopa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.