Admin l.u.v Postat Mai 1, 2013 Admin Share Postat Mai 1, 2013 Salut, o intrebare pentru cei care se pricep, amortizoarele de ghidon pot fi permutate de la o mobra la alta, sau trebuie tinut cont de greutatea mobrei? De exemplu, presupunand ca am suportii, pot pune un amortizor de R1(180kg) pe vaca mea(400kg)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 amortizorul de ghidon nu are nici o legatura cu greutatea motocicletei, daca iti confectionezi prinderea iti poti pune aproape orice model de amortizor, ai grije la cursa maxima a ghidonului in schimb. totusi e inutil la motocicleta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2013 Autor Admin Share Postat Mai 1, 2013 Da, asa banuiam si eu, asa mi s-a si spus, dar vroiam sa fiu sigur. Masa motocicletei te inseala, nu este inutil deloc, mobra are amortizor de ghidon din fabrica, acum l-am scos fiind scurs, pina intr-o suta la ora intra foarte usor in voblaj, in cazul in care te prinde fara maini pe ghidon si iei o groapa sau asfalt valurit. Stiu, situatiile astea sunt rare, dar as vrea sa-mi pun unul acolo, pentru linistea mea. Mersi de raspuns.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 o fi reusit omul sa intre in voblaj cu 1200LT. nu cred ca e 100% inutil dar da, cu siguranta nu-i va folosi precum in cazul unei motociclete sport. Da, asa banuiam si eu, asa mi s-a si spus, dar vroiam sa fiu sigur. Masa motocicletei te inseala, nu este inutil deloc, mobra are amortizor de ghidon din fabrica, acum l-am scos fiind scurs, pina intr-o suta la ora intra foarte usor in voblaj, in cazul in care te prinde fara maini pe ghidon si iei o groapa sau asfalt valurit. Stiu, situatiile astea sunt rare, dar as vrea sa-mi pun unul acolo, pentru linistea mea. Mersi de raspuns.. am postat impreuna. "voblajul" de la gropi cand n-ai mainile pe ghidon nu e tocmai un voblaj. si oricum, de ce ai merge fara maini? . oricum, repet, nu e 100% inutil si nu strica sa-l ai mai ales daca ti-l permiti. sunt unii care nu-si permit asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 pai daca a avut din fabrica inseamna ca are nevoie.. schimba semeringurile, pune-i ulei si monteaza-l la loc.. sau adapteaza altul reglabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2013 Autor Admin Share Postat Mai 1, 2013 L-am refacut pe asta al ei, i-am facut niste simeringuri(de fapt inele de presiune, ca simeringurile facute mi le-a impuscat dupa doua zile), m-a tinut o perioada, dar apoi a inceput sa curga. Mi-as lua unul aftermarket cu reglaj, sa nu mai am problema asta. o fi reusit omul sa intre in voblaj cu 1200LT. am postat impreuna. "voblajul" de la gropi cand n-ai mainile pe ghidon nu e tocmai un voblaj. si oricum, de ce ai merge fara maini? Sa va povestesc.. acum 7 ani, cu vechiul RT(mobra tot grea, dar cu 100 kile mai usoara ca asta) relaxat total, circulatie lejera, eram pe varianta Ploiestiului si unde incepe podul de la Brazi m-a pus drak sa iau ambele maini de pe ghidon, sa fac o extensie a bratelor de dezmortire, doua/trei secunde, chiar in clipa aia am intrat pe asfalt valurit si mobra a intrat intr-un voblaj asa de puternic incat efectiv mi-a rupt bratara de metal a ceasului de la mana si mi-a aruncat topcase-ul de pe mobra! Sunt constient ca am facut o tampenie sa iau mainile de pe ghidon, dar nu uit faza asta si de aia vroiam sa-i pun altul aftermarket. Aici este cel original si linga si cel Hyperpro, ca idee.. Mersi de raspunsuri, o sa cumpar unul sa-l adaptez acolo, trebuie doar sa fiu atent sa fie exact aceeasi lungime a bratului, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) pai vad ca au si kit de instalare pt 53 lire.. acum care o fi diferenta intre reactive safety si constant ... Editat Mai 1, 2013 de MoederNuker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Exact cum ai spus LUV , trebuie sa fi atent ca telescoapele sa aibe aceeasi cursa ( si lungimea totala si deschisa si inchisa sa fie aceeasi sau apropiata ), si trebuie avut grija si cum adaptezi prinderile , sa nu deviezi locul initial de prindere ! BAFTA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2013 Autor Admin Share Postat Mai 1, 2013 Da, aftermarket duce pe la 285 e.cel constant si 320 cel reactiv. Din ce am inteles cel reactiv se intareste atunci cind virezi mai usor si se inmoaie atunci cind brachezi mai repede, sau ceva de genul. Mie imi trebuie simplu, nu-mi foloseste cel reactiv. @Achi, mersi de sugestii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.