Sari la conținut

Amortizoarele ghidon pot fi permutate de la un tip de mobra la altul?


Postări Recomandate

  • Admin

Salut, o intrebare pentru cei care se pricep, amortizoarele de ghidon pot fi permutate de la o mobra la alta, sau trebuie tinut cont de greutatea mobrei?

De exemplu, presupunand ca am suportii, pot pune un amortizor de R1(180kg) pe vaca mea(400kg)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

amortizorul de ghidon nu are nici o legatura cu greutatea motocicletei, daca iti confectionezi prinderea iti poti pune aproape orice model de amortizor, ai grije la cursa maxima a ghidonului in schimb.

 

totusi e inutil la motocicleta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, asa banuiam si eu, asa mi s-a si spus, dar vroiam sa fiu sigur.

Masa motocicletei te inseala, nu este inutil deloc, mobra are amortizor de ghidon din fabrica, acum l-am scos fiind scurs, pina intr-o suta la ora intra foarte usor in voblaj, in cazul in care te prinde fara maini pe ghidon si iei o groapa sau asfalt valurit.

Stiu, situatiile astea sunt rare, dar as vrea sa-mi pun unul acolo, pentru linistea mea.

Mersi de raspuns..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi reusit omul sa intre in voblaj cu 1200LT. nu cred ca e 100% inutil dar da, cu siguranta nu-i va folosi precum in cazul unei motociclete sport.



Da, asa banuiam si eu, asa mi s-a si spus, dar vroiam sa fiu sigur.

Masa motocicletei te inseala, nu este inutil deloc, mobra are amortizor de ghidon din fabrica, acum l-am scos fiind scurs, pina intr-o suta la ora intra foarte usor in voblaj, in cazul in care te prinde fara maini pe ghidon si iei o groapa sau asfalt valurit.

Stiu, situatiile astea sunt rare, dar as vrea sa-mi pun unul acolo, pentru linistea mea.

Mersi de raspuns..

 

am postat impreuna. "voblajul" de la gropi cand n-ai mainile pe ghidon nu e tocmai un voblaj. si oricum, de ce ai merge fara maini? :laugh:. oricum, repet, nu e 100% inutil si nu strica sa-l ai mai ales daca ti-l permiti. sunt unii care nu-si permit asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

pai daca a avut din fabrica inseamna ca are nevoie.. schimba semeringurile, pune-i ulei si monteaza-l la loc..

 

sau adapteaza altul reglabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

L-am refacut pe asta al ei, i-am facut niste simeringuri(de fapt inele de presiune, ca simeringurile facute mi le-a impuscat dupa doua zile), m-a tinut o perioada, dar apoi a inceput sa curga.

Mi-as lua unul aftermarket cu reglaj, sa nu mai am problema asta.

 

o fi reusit omul sa intre in voblaj cu 1200LT.

am postat impreuna. "voblajul" de la gropi cand n-ai mainile pe ghidon nu e tocmai un voblaj. si oricum, de ce ai merge fara maini? :laugh:

Sa va povestesc.. acum 7 ani, cu vechiul RT(mobra tot grea, dar cu 100 kile mai usoara ca asta) relaxat total, circulatie lejera, eram pe varianta Ploiestiului si unde incepe podul de la Brazi m-a pus drak sa iau ambele maini de pe ghidon, sa fac o extensie a bratelor de dezmortire, doua/trei secunde, chiar in clipa aia am intrat pe asfalt valurit si mobra a intrat intr-un voblaj asa de puternic incat efectiv mi-a rupt bratara de metal a ceasului de la mana si mi-a aruncat topcase-ul de pe mobra!

Sunt constient ca am facut o tampenie sa iau mainile de pe ghidon, dar nu uit faza asta si de aia vroiam sa-i pun altul aftermarket.

Aici este cel original si linga si cel Hyperpro, ca idee..

Mersi de raspunsuri, o sa cumpar unul sa-l adaptez acolo, trebuie doar sa fiu atent sa fie exact aceeasi lungime a bratului, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

pai vad ca au si kit de instalare pt 53 lire..

 

acum care o fi diferenta intre reactive safety si constant ...

Editat de MoederNuker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum ai spus LUV , trebuie sa fi atent ca telescoapele sa aibe aceeasi cursa ( si lungimea totala si deschisa si inchisa sa fie aceeasi sau apropiata ), si trebuie avut grija si cum adaptezi prinderile , sa nu deviezi locul initial de prindere !

 

BAFTA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, aftermarket duce pe la 285 e.cel constant si 320 cel reactiv.

Din ce am inteles cel reactiv se intareste atunci cind virezi mai usor si se inmoaie atunci cind brachezi mai repede, sau ceva de genul.

Mie imi trebuie simplu, nu-mi foloseste cel reactiv.

@Achi, mersi de sugestii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...