sparco_alex Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 1.E a doua oara cand o scap de pe cric si o sparg in zona semnalului.M-am gandit sa fac niste crash paduri pe strung din aluminiu si textolit. Ce trebuie sa tin cont cand o sa le fac?Care este cea mai buna pozitie?Cat de lungi trebuie sa fie? 2.Vreau sa bag toba sub sa.Are loc..dar imi e frica sa nu se topeasca ceva pe acolo.Daca e sa pun, trebuie sa izolez cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Salut, nu stiu cu crash padul dar cred ca faci ceva gresit de o scapi asa de des la cat de usoara este mobra. Incearca sa te dai jos si sa te urci pe ea pe partea stanga si cand e cricul pus. Cand o misti de colo colo sa o apleci spre tine mai mult sa nu cazi peste ea pe dreapta. Cel mai bine sa stai pe ea cand o misti de colo colo sau cu spatele. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Tocmai ma dadusem jos de pe ea si nu cred ca am pus cricul bine...si am vazut-o ca se duce jos...am prins-o dar s-a atins foarte foarte usor de semnal...cat sa faca poc. Forta am, nu sunt vreun anemic...am 69 kg. Am luat o bara de poliamida sa vad...poate reusesc sa fac ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 daca vrei sa faci ceva le cumperi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 3, 2013 Autor Share Postat Mai 3, 2013 Le-am facut deja. O sa revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 si o sa rupi urechi din cadru, stim deja! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Baga poze ... Crash pad ul sa nu fie din aluminiu cum spuneai mai sus ... Apoi surubul este foarte important ... Crash pad ul nu trebuie sa fie " rusesc" ... el functioneaza prin deformare si absortia energiei impactului. Daca e facut tzeapan ... se poate infige in asflat ... sau sa se izbeasca si sa rupa urechea cadrului ... etc. Si eu la Rs 125 am avut facute crash pad uri la strung ca nu se gaseau .. dar acum .. mai ales ptr Rs 125 2006 in sus se gasesc .... LSL chiar. De fiecare data cand dai cu spatele stai pe ea ... pui cricul stand pe ea ... nu o misti decat daca o ai intre picioare. Editat Mai 4, 2013 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 4, 2013 Autor Share Postat Mai 4, 2013 Crashpadul este facut din poliamida(cu un design de crash-pad cumparat), un distantier din fier, si un surub tratat cu rezistenta 12.9.Este prins direct de cadru(am dat gaura cu 6.5 mm si am facut filet treptat pana la 8 mm).Cu tot cu distantier are 150 mm, ca sa fie deasupra semnalizarii si ghidonului. O sa revin cu poze zilele acestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Este prins direct de cadru(am dat gaura cu 6.5 mm si am facut filet treptat pana la 8 mm).Cu tot cu distantier are 150 mm, ca sa fie deasupra semnalizarii si ghidonului. Tu esti pe bune? Cum sa gauresti mai nene cadrul? Pai daca il dai de ciment, sa vezi ce frumos ti-l infunda acolo. Dar...e posibil sa salvezi semnalizarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 vai, era sa fac pe mine de ras! =)))))) mai era unu' prin state de taia bucati dintr-un cadru la un kawasaki sa il ajute la acceleratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 SHERVIN!!! http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/May/may2710-shervin-an-internet-motorcycle-celebrity-is-born/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Vai ala e pe bune??? :| cum a putut taia din cadrul ala... da. e indian, deci retardat. macar daca facea ce a facut unei mizerii inutile de honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 11, 2013 Autor Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Omule fara suparare, dar de cadru nu trebuie sa te atingi. De subcadrul coditei sa zicem, treaca mearga, desi, si ala trebuie facut cu grija daca il modifici. Eu te-as sfatui sa pui un surub in fiecare gaura data in gaura si sa il lasi acolo, si sa montezi niste crash-pad-uri in locul unde se monteaza ele. Sau varianta mai simpla era sa iei niste semnale flush mount (adica, dinalea de se lipesc de carena), cu putina imaginatie ti le faci si tu. Vai ala e pe bune??? :| cum a putut taia din cadrul ala... Am inteles si multumesc de sfaturi.Crashpadurile unde trebuie puse atunci?Ca am vazut mai multe RSuri pe net care le au montate acolo unde le am eu...dar fata de mine mai au o bucata de aluminiu cred intre cadru si crash-pad...pe care o sa o pun si eu cat de curand. Editat Mai 11, 2013 de sparco_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 uite aici cum se monteaza, vezi ca ai fitting guide! oricum, surubul ala de 12.9 e BAD NEWS! nu trebuie sa fie prea rezistent, trebuie sa se deformeze si sa preia din soc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 uite aici cum se monteaza, vezi ca ai fitting guide! oricum, surubul ala de 12.9 e BAD NEWS! nu trebuie sa fie prea rezistent, trebuie sa se deformeze si sa preia din soc... Unde? Poza cu Crash-padurile. P.S:Am uitat...suruburile sunt 10.9 nu 12.9.Scuze de greseala. Inca o intrebare.Am facut ieri un test de compresie...si e 7 bar...care e destul de mica dupa parera mea.Motorul a fost facut acum 1500-2000 km.Pot sa schimb doar segmentii sau trebuie sa ii mai fac si altceva? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Compresia e cam mica dupa parerea mea,cilindrul e nicasil si tre sa fie in perfecta stare,pistonul sa nu fie iesit din cote sau zgariat,iar fanta la segmenti in limite.Atentie la grosimea garniturilor.Ai toate datele in manualul de reparatie.Powervalve tre sa culiseze perfect (de preferat sa-l lustruiesti cu o carpa moale si diluant ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Fostul propritar a facut motorul acum 2000 km.Am inteles ca cilindrul avea pe el fonta pentru a se rectifica. Banuiesc ca s-a intamplat chestia asta cu compresia slaba deoarece nu s-a facut rodaj. Editat Mai 12, 2013 de sparco_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Pai din cate stiu nu exista cilindrii din fonta la RS alea sunt magarii care nu tin .I-ti recomand sa-ti procuri un set Polini (e mai ieftin)si ai rezolvat problema vietii.Mai stiu pe cineva acum multi ani care a bucsat un cilindru la un rs iar la insistentele lui lam montat ca voia sa o vanda ,dupa vanzare a tinut fix 3 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.