Sari la conținut

Aprila RS 125 2 intrebari


Postări Recomandate

1.E a doua oara cand o scap de pe cric si o sparg in zona semnalului.M-am gandit sa fac niste crash paduri pe strung din aluminiu si textolit.

Ce trebuie sa tin cont cand o sa le fac?Care este cea mai buna pozitie?Cat de lungi trebuie sa fie?

 

2.Vreau sa bag toba sub sa.Are loc..dar imi e frica sa nu se topeasca ceva pe acolo.Daca e sa pun, trebuie sa izolez cu ceva?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu stiu cu crash padul dar cred ca faci ceva gresit de o scapi asa de des la cat de usoara este mobra. Incearca sa te dai jos si sa te urci pe ea pe partea stanga si cand e cricul pus. Cand o misti de colo colo sa o apleci spre tine mai mult sa nu cazi peste ea pe dreapta. Cel mai bine sa stai pe ea cand o misti de colo colo sau cu spatele.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ma dadusem jos de pe ea si nu cred ca am pus cricul bine...si am vazut-o ca se duce jos...am prins-o dar s-a atins foarte foarte usor de semnal...cat sa faca poc.

Forta am, nu sunt vreun anemic...am 69 kg.

 

Am luat o bara de poliamida sa vad...poate reusesc sa fac ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga poze ...

 

Crash pad ul sa nu fie din aluminiu cum spuneai mai sus ...

 

Apoi surubul este foarte important ...

 

Crash pad ul nu trebuie sa fie " rusesc" ... el functioneaza prin deformare si absortia energiei impactului.

 

Daca e facut tzeapan ... se poate infige in asflat ... sau sa se izbeasca si sa rupa urechea cadrului ... etc.

 

Si eu la Rs 125 am avut facute crash pad uri la strung ca nu se gaseau .. dar acum .. mai ales ptr Rs 125 2006 in sus se gasesc .... LSL chiar.

 

De fiecare data cand dai cu spatele stai pe ea ... pui cricul stand pe ea ... nu o misti decat daca o ai intre picioare.

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashpadul este facut din poliamida(cu un design de crash-pad cumparat), un distantier din fier, si un surub tratat cu rezistenta 12.9.Este prins direct de cadru(am dat gaura cu 6.5 mm si am facut filet treptat pana la 8 mm).Cu tot cu distantier are 150 mm, ca sa fie deasupra semnalizarii si ghidonului.

O sa revin cu poze zilele acestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este prins direct de cadru(am dat gaura cu 6.5 mm si am facut filet treptat pana la 8 mm).Cu tot cu distantier are 150 mm, ca sa fie deasupra semnalizarii si ghidonului.

 

Tu esti pe bune? Cum sa gauresti mai nene cadrul? Pai daca il dai de ciment, sa vezi ce frumos ti-l infunda acolo. Dar...e posibil sa salvezi semnalizarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule fara suparare, dar de cadru nu trebuie sa te atingi. De subcadrul coditei sa zicem, treaca mearga, desi, si ala trebuie facut cu grija daca il modifici. Eu te-as sfatui sa pui un surub in fiecare gaura data in gaura si sa il lasi acolo, si sa montezi niste crash-pad-uri in locul unde se monteaza ele. Sau varianta mai simpla era sa iei niste semnale flush mount (adica, dinalea de se lipesc de carena), cu putina imaginatie ti le faci si tu.

 

 

Vai ala e pe bune??? :| cum a putut taia din cadrul ala...

Am inteles si multumesc de sfaturi.Crashpadurile unde trebuie puse atunci?Ca am vazut mai multe RSuri pe net care le au montate acolo unde le am eu...dar fata de mine mai au o bucata de aluminiu cred intre cadru si crash-pad...pe care o sa o pun si eu cat de curand.

Editat de sparco_alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici cum se monteaza, vezi ca ai fitting guide! oricum, surubul ala de 12.9 e BAD NEWS! nu trebuie sa fie prea rezistent, trebuie sa se deformeze si sa preia din soc...

Unde?

 

 

Poza cu Crash-padurile.

P.S:Am uitat...suruburile sunt 10.9 nu 12.9.Scuze de greseala.

 

 

Inca o intrebare.Am facut ieri un test de compresie...si e 7 bar...care e destul de mica dupa parera mea.Motorul a fost facut acum 1500-2000 km.Pot sa schimb doar segmentii sau trebuie sa ii mai fac si altceva?

 

Multumesc anticipat.

post-62304-0-57516100-1368378022_thumb.jpg

post-62304-0-40029900-1368378038_thumb.jpg

post-62304-0-09518400-1368378080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia e cam mica dupa parerea mea,cilindrul e nicasil si tre sa fie in perfecta stare,pistonul sa nu fie iesit din cote sau zgariat,iar fanta la segmenti in limite.Atentie la grosimea garniturilor.Ai toate datele in manualul de reparatie.Powervalve tre sa culiseze perfect (de preferat sa-l lustruiesti cu o carpa moale si diluant )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul propritar a facut motorul acum 2000 km.Am inteles ca cilindrul avea pe el fonta pentru a se rectifica.

Banuiesc ca s-a intamplat chestia asta cu compresia slaba deoarece nu s-a facut rodaj.

Editat de sparco_alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din cate stiu nu exista cilindrii din fonta la RS alea sunt magarii care nu tin .I-ti recomand sa-ti procuri un set Polini (e mai ieftin)si ai rezolvat problema vietii.Mai stiu pe cineva acum multi ani care a bucsat un cilindru la un rs iar la insistentele lui lam montat ca voia sa o vanda ,dupa vanzare a tinut fix 3 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...