Danysenda Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Salutare, ma simt putin tulburat si nu mai inteleg nimic...imi scrie pe bloc cilindru,sau chiuloasa 2KF.iar pe cutie clar 3AJ.So fi mesterit la motor? sa am oare set de 660?sunt in ceata pe bord am 59k km,care nu cred ca is reali,iar motorul cand e frig afara la pornire scoate putin fum alb,normal ca are ceva uzura la anii ei,eu speram totusi sa fie motoru original.Din cate stiu seturile 2kf - 3aj se potrivesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Salutare, ma simt putin tulburat si nu mai inteleg nimic...imi scrie pe bloc cilindru,sau chiuloasa 2KF.iar pe cutie clar 3AJ.So fi mesterit la motor? sa am oare set de 660?sunt in ceata pe bord am 59k km,care nu cred ca is reali,iar motorul cand e frig afara la pornire scoate putin fum alb,normal ca are ceva uzura la anii ei,eu speram totusi sa fie motoru original.Din cate stiu seturile 2kf - 3aj se potrivesc.. Parca fumul alb este defapt condens... deci abur. Asa scot toate motoarele pana se incalzesc (asta doar in perioada mai rece) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Mai 6, 2013 Autor Share Postat Mai 6, 2013 pardon,bloc 3aj si doar chiuloasa 2kf,rog un cunoscator de XT sa ma lamureasca si pe mine daca e posibil,daca da,sa ma astept la ceva probleme?de cand am motorul am facut vreo 2000 km Parca fumul alb este defapt condens... deci abur. Asa scot toate motoarele pana se incalzesc (asta doar in perioada mai rece) mai linistit putin,am obs ca vara nu scoate deloc,ca ma asteptam sa schimb segmenti cat de curand daca chiuloasa a fost schimbata,trag concluzia ca pe la supape e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Cilindrul tau e 3AJ. Chiuloasa e 2KF DIN FABRICA...asa s-au fabricat si XT-urile 600K (cu aceiasi combinatie de coduri ca Tenerele tau)...ca idee, daca vei avea vreodata nevoie de piston, segmenti si cilindru, sa stii ca se potrivesc de pe XT-urile 3TB (XT600E)-la fel ti se vor potrivi si chiuloasele de pe motocicletele astea, dar daca vei avea nevoie de componente din motor (cutie, ambreaj, bobine, senzor aprindere, etc) sunt sanse sa nu "se pupe" f usor. Intre chiuloasa de XT 3TB (cu bloc motor 3AJ ca la tine) si chiuloasa de 2KF nu sunt diferente majore din ce am depistat eu pana acum. Chiuloasele sunt aproape identice, dar partea de sub cilindru e diferita-atat la capace cat si la anumite componente: o furca la ambreaj, senzorul de la aprindere si ceva nimicuri... In concluzie, nu e nimic adaptat in motorul tau...e normal sa aiba compontele cu seriile respective. Un alt exemplu e XT 3TB 600K (modelul din 90-92 cu pornire doar la pedala), pe care gasesti cilindru 3AJ (ca la xt600E), bloc motor 1VJ (ca la tenere 600Z model '85-'86) si nu mai stiu ce chiuloasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Mai 6, 2013 Autor Share Postat Mai 6, 2013 Ms mult de replay!de retinut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.