Sari la conținut

problema?sau nu?..


Postări Recomandate

Salutare,

ma simt putin tulburat si nu mai inteleg nimic...imi scrie pe bloc cilindru,sau chiuloasa 2KF.iar pe cutie clar 3AJ.So fi mesterit la motor? sa am oare set de 660?sunt in ceata :alcy:



pe bord am 59k km,care nu cred ca is reali,iar motorul cand e frig afara la pornire scoate putin fum alb,normal ca are ceva uzura la anii ei,eu speram totusi sa fie motoru original.Din cate stiu seturile 2kf - 3aj se potrivesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

ma simt putin tulburat si nu mai inteleg nimic...imi scrie pe bloc cilindru,sau chiuloasa 2KF.iar pe cutie clar 3AJ.So fi mesterit la motor? sa am oare set de 660?sunt in ceata :alcy:

 

pe bord am 59k km,care nu cred ca is reali,iar motorul cand e frig afara la pornire scoate putin fum alb,normal ca are ceva uzura la anii ei,eu speram totusi sa fie motoru original.Din cate stiu seturile 2kf - 3aj se potrivesc..

Parca fumul alb este defapt condens... deci abur. Asa scot toate motoarele pana se incalzesc (asta doar in perioada mai rece)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pardon,bloc 3aj si doar chiuloasa 2kf,rog un cunoscator de XT sa ma lamureasca si pe mine daca e posibil,daca da,sa ma astept la ceva probleme?de cand am motorul am facut vreo 2000 km



Parca fumul alb este defapt condens... deci abur. Asa scot toate motoarele pana se incalzesc (asta doar in perioada mai rece)

mai linistit putin,am obs ca vara nu scoate deloc,ca ma asteptam sa schimb segmenti cat de curand daca chiuloasa a fost schimbata,trag concluzia ca pe la supape e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul tau e 3AJ. Chiuloasa e 2KF DIN FABRICA...asa s-au fabricat si XT-urile 600K (cu aceiasi combinatie de coduri ca Tenerele tau)...ca idee, daca vei avea vreodata nevoie de piston, segmenti si cilindru, sa stii ca se potrivesc de pe XT-urile 3TB (XT600E)-la fel ti se vor potrivi si chiuloasele de pe motocicletele astea, dar daca vei avea nevoie de componente din motor (cutie, ambreaj, bobine, senzor aprindere, etc) sunt sanse sa nu "se pupe" f usor.

 

Intre chiuloasa de XT 3TB (cu bloc motor 3AJ ca la tine) si chiuloasa de 2KF nu sunt diferente majore din ce am depistat eu pana acum. Chiuloasele sunt aproape identice, dar partea de sub cilindru e diferita-atat la capace cat si la anumite componente: o furca la ambreaj, senzorul de la aprindere si ceva nimicuri...

 

In concluzie, nu e nimic adaptat in motorul tau...e normal sa aiba compontele cu seriile respective. Un alt exemplu e XT 3TB 600K (modelul din 90-92 cu pornire doar la pedala), pe care gasesti cilindru 3AJ (ca la xt600E), bloc motor 1VJ (ca la tenere 600Z model '85-'86) si nu mai stiu ce chiuloasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...