Sari la conținut

Suzuki TL1000S


defektu
 Share

Postări Recomandate

Chiar daca e o "vechitura" deschid totusi topicul despre TL 1000 S. E un motor care la vremea lui a fost foarte competitiv, a avut pe nedrept o publicitate negativa datorata catorva erori de conceptie dar usor rezolvabile. Motorul e inca in fabricatie (pt V-strom 1000) fata e de GSXR inca actuala, cadrul e ok, una chiar veche se poate resuscita si transforma intr-un motor cu multa personalitate.

Modificari absolut necesare: schimbarea amortizorului spate (rotativ) cu unul de yamaha R1 2004- fara arc, furtune frana racing, schimbat uleiul in amortizorul de directie stock cu ulei de furca 2.5w, eventual o pereche tobe in locul celor stock.

Sau pt cine vrea exista inca kituri bitubo sau ohlins pe ebay dar sunt mai scumpe ca motorul.. :)

La final iese un V twin veritabil, care da clasa inca multor motoare ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt perfect de acord cu tine . Detin doua astfel de dihanii . Stiam ca ciclistica nu e chiar pct forte ...dar nu stiam de modificarile si inlocuirea telescopului spate. O chestie faina de stiut . Trebuie facute ceva modificari ... sau pur si simplu se inlocuieste? Poate ne si vedem candva , sa povestim mai multe . Eu sunt din Ar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Recent am avut un eveniment cu TL ul. Mi s-a retezat bascula in mers la trecerea peste o gropitza de doar 10 cm. Ambele brate ale basculei s-au rupt de linga sudurile de pe ax. Roataa ramas agatata in.. lant si articulatia amortizorului. A fost straniu, la viteza de aprox 100kmph motorul s-a asezat la 45 de grade cu spatele cazut brusc si continuand sa mearga inainte. Am reusit sa opresc fara incidente. La inspectia rupturii de dupa demontare se puteau observa goluri de aer in material. Defect structural din turnare, nu sudura ci materialul era poros din fabricatie. Se pare ca s-a mai intimplat la Suzuki. Oricum am reparat-o cu o bascula din dezmembrari iar Suzuki romania a raspuns la mail si asteapta pozele

Deci s-ar putea sa primesc o bascula noua. Macar atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat cu bascula. Bineinteles din dezmembrari. Multumiri lui Cristi de la Ducati (actualmente fabricant de cafe racere) care mai avea ceva bucati de TL prin garaj si s-a dovedit de maxim ajutor.

Raspunsul de la Suzuki inca se lasa asteptat, dar asta era oricum de asteptat... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent am avut un eveniment cu TL ul. Mi s-a retezat bascula in mers la trecerea peste o gropitza de doar 10 cm. Ambele brate ale basculei s-au rupt de linga sudurile de pe ax. Roataa ramas agatata in.. lant si articulatia amortizorului. A fost straniu, la viteza de aprox 100kmph motorul s-a asezat la 45 de grade cu spatele cazut brusc si continuand sa mearga inainte. Am reusit sa opresc fara incidente. La inspectia rupturii de dupa demontare se puteau observa goluri de aer in material. Defect structural din turnare, nu sudura ci materialul era poros din fabricatie. Se pare ca s-a mai intimplat la Suzuki. Oricum am reparat-o cu o bascula din dezmembrari iar Suzuki romania a raspuns la mail si asteapta pozele

Deci s-ar putea sa primesc o bascula noua. Macar atat.

interesanta experienta, bine ca nu te-ai varsat, putea sa iasa urat.

 

mai auzisem ca unele moto au probleme la cadru etc. dar asta e primul topic vazut de mine, cand se rupe efectiv ceva ce nu prea ar trebui sa se rupa..

 

bafta iti urez, poate 'noua' bascula e mai buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ce-i cu gunoiul ala de Aprilia langa TL ? :)))

:)) buna asta,vorbea si el cu taticul lui.......oricum hai sa nu exageram

 

A intrat in reparatii TL,schimb de pastile,schimb ulei,filtre si garnituri evacuare....si va primi un bug spoiler(o sa fac o copie din fibra dupa SV1000)sa vedem ce va iesi

 

Dupa rezolvea cu garniturile de evacuare,am descoperit zgomot de joc de supapa prea mare...se desface intai cilindru din fata si descoperire,joc pe evacuare 40 si celalalt 35...pe admisie nu intra lera de 5....(probleme) si pe cilindru din spate doar o pastila pe evacuare cu joc 10

 

:)) buna asta,vorbea si el cu taticul lui.......oricum hai sa nu exageram

 

A intrat in reparatii TL,schimb de pastile,schimb ulei,filtre si garnituri evacuare....si va primi un bug spoiler(o sa fac o copie din fibra dupa SV1000)sa vedem ce va iesi

 

Dupa rezolvea cu garniturile de evacuare,am descoperit zgomot de joc de supapa prea mare...se desface intai cilindru din fata si descoperire,joc pe evacuare 40 si celalalt 35...pe admisie nu intra lera de 5....(probleme) si pe cilindru din spate doar o pastila pe evacuare cu joc 10

stie cineva de la ce suzuki se potriveste sistemul de ambreiaj hidraulic?

post-68972-0-06872400-1380088922_thumb.jpg

post-68972-0-30667400-1380088930_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

a schimbat cineva amortizorul spate cel rotativ cu unul normal?cik e problema dar unde gasim si noi piesa podificata pt a prinde noul amortizor?

chiar nu mai are nimeni TL in tara asta?

 

daca cineva are vrodata nevoie de rezervor,etrieri,releu incarcare si pompa benzina,sa nu ezite sa ma intrebe ca le tin prin garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...