defektu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Chiar daca e o "vechitura" deschid totusi topicul despre TL 1000 S. E un motor care la vremea lui a fost foarte competitiv, a avut pe nedrept o publicitate negativa datorata catorva erori de conceptie dar usor rezolvabile. Motorul e inca in fabricatie (pt V-strom 1000) fata e de GSXR inca actuala, cadrul e ok, una chiar veche se poate resuscita si transforma intr-un motor cu multa personalitate. Modificari absolut necesare: schimbarea amortizorului spate (rotativ) cu unul de yamaha R1 2004- fara arc, furtune frana racing, schimbat uleiul in amortizorul de directie stock cu ulei de furca 2.5w, eventual o pereche tobe in locul celor stock. Sau pt cine vrea exista inca kituri bitubo sau ohlins pe ebay dar sunt mai scumpe ca motorul.. La final iese un V twin veritabil, care da clasa inca multor motoare .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Sunt perfect de acord cu tine . Detin doua astfel de dihanii . Stiam ca ciclistica nu e chiar pct forte ...dar nu stiam de modificarile si inlocuirea telescopului spate. O chestie faina de stiut . Trebuie facute ceva modificari ... sau pur si simplu se inlocuieste? Poate ne si vedem candva , sa povestim mai multe . Eu sunt din Ar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defektu Postat Mai 23, 2013 Autor Share Postat Mai 23, 2013 Pt modificare cauta pe tlforum e o piesa de aluminiu si ceva saibe dar exista desen cu cote.Amortizorul se monteaza invers cu butelia in jos http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=86049 Aici gasrsti tot. http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=86049 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Multumesc mult ... , am aruncat un ochi deocamdata , dar nu inteleg prea multe , drept e ca nu sunt mare mester . Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defektu Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 Recent am avut un eveniment cu TL ul. Mi s-a retezat bascula in mers la trecerea peste o gropitza de doar 10 cm. Ambele brate ale basculei s-au rupt de linga sudurile de pe ax. Roataa ramas agatata in.. lant si articulatia amortizorului. A fost straniu, la viteza de aprox 100kmph motorul s-a asezat la 45 de grade cu spatele cazut brusc si continuand sa mearga inainte. Am reusit sa opresc fara incidente. La inspectia rupturii de dupa demontare se puteau observa goluri de aer in material. Defect structural din turnare, nu sudura ci materialul era poros din fabricatie. Se pare ca s-a mai intimplat la Suzuki. Oricum am reparat-o cu o bascula din dezmembrari iar Suzuki romania a raspuns la mail si asteapta pozele Deci s-ar putea sa primesc o bascula noua. Macar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defektu Postat Iunie 17, 2013 Autor Share Postat Iunie 17, 2013 Am rezolvat cu bascula. Bineinteles din dezmembrari. Multumiri lui Cristi de la Ducati (actualmente fabricant de cafe racere) care mai avea ceva bucati de TL prin garaj si s-a dovedit de maxim ajutor. Raspunsul de la Suzuki inca se lasa asteptat, dar asta era oricum de asteptat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Recent am avut un eveniment cu TL ul. Mi s-a retezat bascula in mers la trecerea peste o gropitza de doar 10 cm. Ambele brate ale basculei s-au rupt de linga sudurile de pe ax. Roataa ramas agatata in.. lant si articulatia amortizorului. A fost straniu, la viteza de aprox 100kmph motorul s-a asezat la 45 de grade cu spatele cazut brusc si continuand sa mearga inainte. Am reusit sa opresc fara incidente. La inspectia rupturii de dupa demontare se puteau observa goluri de aer in material. Defect structural din turnare, nu sudura ci materialul era poros din fabricatie. Se pare ca s-a mai intimplat la Suzuki. Oricum am reparat-o cu o bascula din dezmembrari iar Suzuki romania a raspuns la mail si asteapta pozele Deci s-ar putea sa primesc o bascula noua. Macar atat. interesanta experienta, bine ca nu te-ai varsat, putea sa iasa urat. mai auzisem ca unele moto au probleme la cadru etc. dar asta e primul topic vazut de mine, cand se rupe efectiv ceva ce nu prea ar trebui sa se rupa.. bafta iti urez, poate 'noua' bascula e mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 ce ulei folositi la TL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 cred ca merge un sintetic de 15W-50 (eu asta am in V2 1000cc). Asta in caz ca nu recomanda cartea alta vascozitate (gen 10W-40,etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 chiar 10w40 recomanda.am luat motul 7100 10w40 pana la urma Jucaria mea cam liniste pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Ce-i cu gunoiul ala de Aprilia langa TL ?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Ce-i cu gunoiul ala de Aprilia langa TL ? )) ) buna asta,vorbea si el cu taticul lui.......oricum hai sa nu exageram A intrat in reparatii TL,schimb de pastile,schimb ulei,filtre si garnituri evacuare....si va primi un bug spoiler(o sa fac o copie din fibra dupa SV1000)sa vedem ce va iesi Dupa rezolvea cu garniturile de evacuare,am descoperit zgomot de joc de supapa prea mare...se desface intai cilindru din fata si descoperire,joc pe evacuare 40 si celalalt 35...pe admisie nu intra lera de 5....(probleme) si pe cilindru din spate doar o pastila pe evacuare cu joc 10 ) buna asta,vorbea si el cu taticul lui.......oricum hai sa nu exageram A intrat in reparatii TL,schimb de pastile,schimb ulei,filtre si garnituri evacuare....si va primi un bug spoiler(o sa fac o copie din fibra dupa SV1000)sa vedem ce va iesi Dupa rezolvea cu garniturile de evacuare,am descoperit zgomot de joc de supapa prea mare...se desface intai cilindru din fata si descoperire,joc pe evacuare 40 si celalalt 35...pe admisie nu intra lera de 5....(probleme) si pe cilindru din spate doar o pastila pe evacuare cu joc 10 stie cineva de la ce suzuki se potriveste sistemul de ambreiaj hidraulic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 a schimbat cineva amortizorul spate cel rotativ cu unul normal?cik e problema dar unde gasim si noi piesa podificata pt a prinde noul amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 a schimbat cineva amortizorul spate cel rotativ cu unul normal?cik e problema dar unde gasim si noi piesa podificata pt a prinde noul amortizor? chiar nu mai are nimeni TL in tara asta? daca cineva are vrodata nevoie de rezervor,etrieri,releu incarcare si pompa benzina,sa nu ezite sa ma intrebe ca le tin prin garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.