Sari la conținut

Ktm Lc4 Adventure Vs Bmw F650 Dakar


Postări Recomandate

Nope, buna-ncercare, da' n-ai nimerit. Citez: "Voters: 667" iar pe pag principala "Inmates: 33,348". Deci nu, nu la ala ma refeream. :crack:

 

Pai da bre, aia 667 sunt cei care au votat pentru monocilindre. Noi despre asta discutam, nu? Stiu topicul la care faci tu referire, dar cei care au votat BMW-ul acolo cred ca s-au gandit mai mult la modelul boxer, modelul traditional BMW.....iar in acest caz nu stiu cata relevanta are.

Una peste alta, ambele sunt motociclete misto :P Diferenta intre ele este ca BMW-ul este mai bun pentru touring si KTM-ul e mai bun pe coclauri si supermoto. KTM-ul are inclinatii ceva mai sportive. BMW-ul pune accent mai mult pe confort si siguranta, este facut sa inghita mai multi km. in conditii placute :lol:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mai trebuie sa tinem cont si de traditia fiecarei firme. BMW-ul face de cand lumea motociclete touring iar KTM-ul motociclete enduro "ready to race". De curand, ambele firme s-au "aruncat" pe teritoriul celeilalte. BMW-ul a scos modelele HP 2 si G 650 iar KTM-ul se lauda cu 990-ul adventure, inzestrat cu ABS si injectie, model care pare sa aiba succes. Doar timpul ne va arata care firma este mai "tare" la toate capitolele, la modul general, sau, cel mai bine ar fi sa "luam" fiecare motocicleta asa cum e, sa intelegem cu adevarat pentru ce a fost facuta si sa ne bucuram de ea, lasand la o parte "gurile rele" care vor avea intotdeauna "argumente" pentru care tu ar trebui sa-ti iei alta motocicleta :haha: :moron:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adventure este o motocicleta excelenta pentru calatorii lungi on si off. Motorul e tare (50CP) si are doar 150kg. Saua este reltiv comoda, suspensiile au fost prezentate deja, no comment, iar aparatura de bord are tot ce este necesar. Poti sa-i atasezi si topcase si coburi si pleci cu el in Europa.

Dakar este un BMW. Fiabil, comod, frumos, are tot ce-i trebuie pentru calatoriile lungi etc. are centrul de greutate mai jos ceea ce-i da o stabilitate foarte buna pe sosea. Desemenea, no comment. Motorul scoate si la el 50CP dar greutatea lui este de 195kg.

Pana aici sunt oarecum egale.

Diferenta apare la off road, unde greutatea mai redusa (diferenta de 45kg nu 30), suspensiile racing, roata fata de 21", clirensul mai mare inclina balanta in favoarea lui Adv.

Dar, atentie, totul combinat cu pneurile adecvate.

Clar ADVENTURE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adventure este o motocicleta excelenta pentru calatorii lungi on si off. Motorul e tare (50CP) si are doar 150kg. Saua este reltiv comoda, suspensiile au fost prezentate deja, no comment, iar aparatura de bord are tot ce este necesar. Poti sa-i atasezi si topcase si coburi si pleci cu el in Europa.

Dakar este un BMW. Fiabil, comod, frumos, are tot ce-i trebuie pentru calatoriile lungi etc. are centrul de greutate mai jos ceea ce-i da o stabilitate foarte buna pe sosea. Desemenea, no comment. Motorul scoate si la el 50CP dar greutatea lui este de 195kg.

Pana aici sunt oarecum egale.

Diferenta apare la off road, unde greutatea mai redusa (diferenta de 45kg nu 30), suspensiile racing, roata fata de 21", clirensul mai mare inclina balanta in favoarea lui Adv.

Dar, atentie, totul combinat cu pneurile adecvate.

Clar ADVENTURE.

 

 

O mica corectie, daca nu e cu suparare:

 

-Dakar-ul are 193 kg cu plinul facut, avand un rezervor de 17,3 L. La gol are 177 kg

-Adventure are 158 kg la gol. - De aici rezulta o diferenta de fix 19 kg

-Ambele au roata fata de 21

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt bani sa ai un super-tourer( sau speed) si un hard-enduro usor, adica motoare specializate, va trebui sa faci un compromis: cumperi una buna si pe munte si pe asfalt.

Dar nimanui nu ii plac compromisurile.Nu esti niciodata satisfacut pe deplin.Am trecut de la BMW F650 la LC4 si nu regret.Amandoua sunt compromisuri dar prefer sa am un motor mai usor, cu "bicicleta" facuta pentru coclauri(eu merg doar soft-enduro), decat unul comod dar greu.

Am un prieten cu GS650 si dupa un drum de la Ranca la Voineasa,plin de noroaie in zona Vidra a jurat ca nu mai face off-road.Si cu ce a ramas?Cu un motor de asfalt de numai vro 50cp cu care isi plimba pretena de la un popas turistic la altul, lucru care il facea si cu CB-ul de 400 ce la avut mai de mult, fara sa mai cheltuie 3000 de iepuroi!

Cumpara KTM ori o kagula; sa ai cu ce sa iti ascunzi fata de rusine ca ai facut o prostie....

 

P.S. KTM sunt cei mai promti cu onoratul comenzilor la piese de schimb,consumabile si accesorii.

Editat de Metalhart_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine la cel mai sincer mod, fara a fi partinitor niciuneia dintre parti, cum am spus si mai sus, ma tot urmareste intrebarea asta cu advrider. Atata tot.

 

desi e advrider, majoritatea nu sunt aventurieri pursange ... dar la vot au drept toti !

 

BMW Dakar are in teren dezavantajul greutatii, plasticelor mai proaste (casante), motorului cu raspuns bland (nerv la jumatate), amortizoare mai slabe, autonomie redusa, frane prea ingaduitoare, samd, totul comparativ bineinteles cu KTM. a fost dovedit ca si R1 poate face off-road, dar e numai exemplu de "asa nu", e caterinca ! in raliuri am vazut multe KTM Adv si nici un BMW Dakar ! meri la KTM, cumperi fieru si te treci pe lista la concurs .. cu toate sansele la castig ! nici sa nu visezi sa faci asta cu un BMW, fie el Dakar !

 

fiabilitatea este extraordinara la KTM, nici un BMW nu se poate masura cu el ! evident, nu vorbesc de mers la picnic sus la munte, v-ati prins sper ! da banu pe ambele, noi noute, le pui la start, mergi in teren 10.000 de km in conditii de concurs (turat in draci si peste toti bolovanii posibili si imposibili), astepti 5 zile pana ajunge si BMW-ul, apoi te pui pe numarat piesele care trebuiesc skimbate si la una, si la alta ! in conditii grele, similare, BMW nu se masoara cu KTM .. dar nici nu trebuie, pt ca nu e facut pt asta, nici macar Dakarul !

 

neamtul "vede" altfel motocicleta, nu ati inteles pana azi ? pt el motoarele de viteza, touringurile, enduroaicele, streeturile sunt ALTFEL .... umane, confortabile, sigure, solide, computerizate; diferentele sunt mari fata de alti constructori, la nivel de executie dar si conceptual. nemtii sunt diferiti bre ! si eu sunt profund de acord cu ei: construiesc pt oameni normali nu special pt piloti, construiesc pt aventurieri de duminica, ca noi toti, nu pt Sala, Despres sau Meoni (dzeu sa-l ierte).

 

insa tragem o linie distincta aici .. daca vrei competitie, iei KTM ! asa cum il cumperi si asa il arunci in nebunia raidurilor; cu viteza maxima, pe teren oricat de dificil, oricat de inalta saritura, oricat de adanc noroiul, ori de cate ori te dai peste cap cu el si-l imprastii printre stanci ! sa recunoastem, cati dintre noi facem totusi asa ceva ? putini .. de aceea restul cumpara BMW !

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW Dakar are in teren dezavantajul greutatii, plasticelor mai proaste (casante) ...

 

... apoi te pui pe numarat piesele care trebuiesc skimbate si la una, si la alta !

 

eu am vazut un BMW F 650 Dakar care a cazut in fata mea la 40km/h pe un drum forestier. Factura la BMW a fost 1300 Euro :grinbandit:

 

LC4 Adventure e cea mai completa motocicleta cu care m-am dat (si m-am dat cu destul de multe - mai putin vitezane - pentru ca sunt o fire curioasa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica corectie, daca nu e cu suparare:

 

-Dakar-ul are 193 kg cu plinul facut, avand un rezervor de 17,3 L. La gol are 177 kg

-Adventure are 158 kg la gol. - De aici rezulta o diferenta de fix 19 kg

-Ambele au roata fata de 21

Nu e cu suparare.

Daca il ia din 2005 ... ca daca nu ... http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_dakar_2001.php

 

si KTM http://www.ktm.ro/640adventure

 

mai creste putin dif.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cu suparare.

Daca il ia din 2005 ... ca daca nu ... http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_650_gs_dakar_2001.php

 

si KTM http://www.ktm.ro/640adventure

 

mai creste putin dif.

 

:) Daca inca te mai uiti la datele oferite de bikez inseamna ca inca mai crezi in duhul apelor. Fa un experiment: Dakar-ul din 2004 este identic cu cel din 2005. Vei observa ca pe bikez, cel din 2004 are 187 kg iar cel din 2005 are 177,2. Nu stiu de unde iau aia datele, cred ca multe sunt puse dupa ureche. Si daca ai fi stat sa studiezi putin problema, ar fi trebuit sa te intrebi de unde o diferenta de 22 kg. (dupa sursa bikez) intre doua motociclete identice (singura diferenta fiind vopsitoria), acelasi model doar ca ani diferiti.

La ktm cu ce-am gresit? Am spus din start ca are 158. Tu ai spus initial ca are 150.

Ai date gresite si induci lumea in eroare. Eu am si GS si LC4. Am studiat in profunzime ambele motociclete. Nu fac reclama nici uneia. Doar ca vreau sa fie totul corect deoarece pot fi unii care, in urma discutiilor de aici, pot lua o decizie in cumpararea unei motociclete :grinbandit:

 

ps- Si ca sa intaresc spusele mele despre datele tale eronate, nu uita ca initial ai mai spus ca doar Adventure-ul are 21 pe fata. Dakar-ul nu :lol: Adventure nu are 50 de cai cum ai spus tu, are 55. Nu te mai incapatana sa susti ceva ce nu sti, ceva despre care nu ai habar :bigstar: Ai vorbit dupa ureche si ai fost corectat :baldy:

 

pps- Diferenta nu mai creste. Este exact aia pe care am dat-o eu. Bafta :haha:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am primit pachetul a 3-a zi de fiecare data si asta pt motor din '97!!!

 

 

Eu am cumparat pe loc de la bavaria piese, evident cele care sunt pe stoc , pt restul max 7~8 zile. :) :grinbandit: :bigstar: :baldy: :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat pe loc de la bavaria piese, evident cele care sunt pe stoc , pt restul max 7~8 zile. :) :grinbandit: :bigstar: :baldy: :haha:

Pai da da io... io sunt in tg-jiu si piesele vin din satu-mare!Atata fac pe curier!

Fara gluma da fata de ce probleme au alti cu piesele, KTM Romania sunt mai promti ca o salvare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...