Sari la conținut

Ce sa pun in borseta pentru enduro?


kpeter
 Share

Postări Recomandate

  • 5 months later...

Completez lista din punctu de vedere al unui atasist:

 

De la remat faci rost de mufa de bricheta completa de la ceva masina straina. nu de la dacii. Io am dacie, stiu ce cacao de mufa are aia in bord, mufa de audi i-am pus. Si ei si motocicletei. Lipesti 2 fire pe ea, o legi pe baterie si o prinzi cu soricei de cadru motorului.

Mai faci rost de un compresor auto de-ala de 60 de lei de prin kaufland/remat/lidl/penny pentru umflat rotile. Ala se leaga pe bricheta. Cine are belele cu roata, trage mobra langa tine, infingi compresoru, insurubezi pe ventil, dai pedala sa ai incarcare la baterie, apesi pe buton si umfli roata.

 

In concluzie:

 

- compresor auto;

 

- mufa bricheta completa auto de la remat de pe o masina straina - feriti-va de daci;

 

- trusa de vulcanizare la rece. Nu am voie sa pun linkuri, cauti exact asta pe google in romaneste: trusa de vulcanizare la rece. Primele 3...4 linkuri duc la furnizor. Tare misto aia. Trusa e cat un leptop de-ala mic de fitze bagat in borseta. M-a scos dintr-o gramada de belele si la dacie si la moto. La dacie fac roata direct pe masina fara s-o dau jos (doar sa identific problema). La moto mai trebuie si ceva rangi sa zbor cauciucu afara.

 

- aparat de masura, de preferat cu ac, ala digital ieftin te fraiereste ca nu poti interpreta cum variaza cifrele alea, ala digital scump e prea scump, arata bine da e pacat sa-l tavalesti pe coclauri. toate digitalele depind de baterie. Asta analogic are nevoie doar cand vrei sa masori conductivitate/scurtcircuit si atunci poti sa-i pui si o baterie facuta dintr-un cartof/mar/portocala ca nu se supara.

 

- cabluri de vreo 3..4 metri, cel putin 2 culori distincte (baumax, praktiker, bricostore) pentru cine stie ce interventii la partea electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu uitam: power tape, soricei si un telefon cu nr meu in caz ca nu te descurci cu primele doua.

 

in afara de ce s-a mentionat mai sus ar mai fi tubulara de 19 pt desfacut bascula. foarte utila cand iti dare lantul si se impuleste intre pinion si bascula ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cordelina sa scoti capra din râpă, sa il tractezi daca ii pica ambreiajul sau daca i se rupe lantul. Nu dau nume :)) . Nu se incadreaza la categoria borseta ci rucsac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Bah baieti,reveniti-va putin.Puneti in rucsac 250 ml de afinata si lasati altii sa care ace,brice si carice.Ai scos afinata,apare enduristul instant:cu ce te ajut mosule???

Asa ca lasati c.a.c.a.t.urile sa le care colegii si scapati ieftin.Pentru o gura in plus iti fac baietii si partea de mecanica (rupturi,suduri cu poxi,improvizatii,etc)doar sa aveti grija sa stea sticla la vedere.Folositi bidon patrat de plastic de aqua carpatica,da bine la imagine.

 

Oricum mi-a placut treaba cu mufa de audi si compresorul .Eu si din guma arunc 5 pastile sa fie mai usor si baiatu" vine cu compresorul la enduro..simpatic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completez lista din punctu de vedere al unui atasist:

 

De la remat faci rost de mufa de bricheta completa de la ceva masina straina. nu de la dacii. Io am dacie, stiu ce cacao de mufa are aia in bord, mufa de audi i-am pus. Si ei si motocicletei. Lipesti 2 fire pe ea, o legi pe baterie si o prinzi cu soricei de cadru motorului.

Mai faci rost de un compresor auto de-ala de 60 de lei de prin kaufland/remat/lidl/penny pentru umflat rotile. Ala se leaga pe bricheta. Cine are belele cu roata, trage mobra langa tine, infingi compresoru, insurubezi pe ventil, dai pedala sa ai incarcare la baterie, apesi pe buton si umfli roata.

 

In concluzie:

 

- compresor auto;

 

- mufa bricheta completa auto de la remat de pe o masina straina - feriti-va de daci;

 

- trusa de vulcanizare la rece. Nu am voie sa pun linkuri, cauti exact asta pe google in romaneste: trusa de vulcanizare la rece. Primele 3...4 linkuri duc la furnizor. Tare misto aia. Trusa e cat un leptop de-ala mic de fitze bagat in borseta. M-a scos dintr-o gramada de belele si la dacie si la moto. La dacie fac roata direct pe masina fara s-o dau jos (doar sa identific problema). La moto mai trebuie si ceva rangi sa zbor cauciucu afara.

 

- aparat de masura, de preferat cu ac, ala digital ieftin te fraiereste ca nu poti interpreta cum variaza cifrele alea, ala digital scump e prea scump, arata bine da e pacat sa-l tavalesti pe coclauri. toate digitalele depind de baterie. Asta analogic are nevoie doar cand vrei sa masori conductivitate/scurtcircuit si atunci poti sa-i pui si o baterie facuta dintr-un cartof/mar/portocala ca nu se supara.

 

- cabluri de vreo 3..4 metri, cel putin 2 culori distincte (baumax, praktiker, bricostore) pentru cine stie ce interventii la partea electrica.

hahahahahah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...