robertkiran Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Am tot tipat pe forumul regional Suceava de un mecanic ( /index.php?/topic/697431-service-sau-mecanic-priceput-scutere-imprejurimi-campulung-moldovenesc/ ). Insa nimic. Parca Suceava e capatul lumii ... nu exista nici un service moto. Asa ca am luat "problema" in maini. Moto First Bike Concorde 150 cmc. Nu prea ma pricep la mecanica ... dar negasind mecanicos va trebui sa ma descurc. Problema e urmatoarea (adica sunt mai multe): -La ralanti nu sta deloc motorul (exact ca la Daciile alea vechi cand se infunda jiglorul ralanti); -Cand e rece porneste greu; Bujia e schimbata. Scanteie da. Asa ca am decis sa umblu in carburator. Chinezoaica are un carburator mai ciudat. Toate carburatoarele vazute de mine (Dacia 1300, Oltcit 12 TRS, motoare in 2 timpi) aveau doua cabluri - unul pentru soc si unul pentru acceleratie. Ei asta are 3. Unul pentru soc si doua pentru acceleratie. Primul actioneaza acul reglaj consum (ca la cele in doi timpi). Daca trag de el se accelereaza. Al doilea habar nu am ce face. Daca trag de el nu face nimic motorul!!! Atasez mai multe poze luate de pe net cu carburatorul (una chiar de pe site-ul First Bike de piese de schimb cu carb. desfacut - din pacate cei de pe site au uitat sa puna reperul din dreptul fiecarui numar). Intrebari: La ce foloseste al doilea cablu la acceleratie? Ce jigloare trebuiesc curatate (eventual specificati numarul din poza)? Cum vad daca carburatorul e reglat corect? Care e acel surub de amestec? Are cineva un manual de la acest tip de carburator? Va multumesc anticipat de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Ia un manual reparatie pt moto china 4T si gasesti raspunsurile. Chiar daca e FB, tot china e baza in constructia si durabilitatea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 cauta pe la Bistrita un service ceva....e cel mai aproape loc unde ai putea gasi un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Am tot tipat pe forumul regional Suceava de un mecanic ( /index.php?/topic/697431-service-sau-mecanic-priceput-scutere-imprejurimi-campulung-moldovenesc/ ). Insa nimic. Parca Suceava e capatul lumii ... nu exista nici un service moto. Asa ca am luat "problema" in maini. Moto First Bike Concorde 150 cmc. Nu prea ma pricep la mecanica ... dar negasind mecanicos va trebui sa ma descurc. Problema e urmatoarea (adica sunt mai multe): -La ralanti nu sta deloc motorul (exact ca la Daciile alea vechi cand se infunda jiglorul ralanti); -Cand e rece porneste greu; Bujia e schimbata. Scanteie da. Asa ca am decis sa umblu in carburator. Chinezoaica are un carburator mai ciudat. Toate carburatoarele vazute de mine (Dacia 1300, Oltcit 12 TRS, motoare in 2 timpi) aveau doua cabluri - unul pentru soc si unul pentru acceleratie. Ei asta are 3. Unul pentru soc si doua pentru acceleratie. Primul actioneaza acul reglaj consum (ca la cele in doi timpi). Daca trag de el se accelereaza. Al doilea habar nu am ce face. Daca trag de el nu face nimic motorul!!! Atasez mai multe poze luate de pe net cu carburatorul (una chiar de pe site-ul First Bike de piese de schimb cu carb. desfacut - din pacate cei de pe site au uitat sa puna reperul din dreptul fiecarui numar). Intrebari: La ce foloseste al doilea cablu la acceleratie? Ce jigloare trebuiesc curatate (eventual specificati numarul din poza)? Cum vad daca carburatorul e reglat corect? Care e acel surub de amestec? Are cineva un manual de la acest tip de carburator? Va multumesc anticipat de ajutor. Carburator.jpg 508Motorcycle-Parts-Carburetor-RX-125GY-.jpg Carburator 2.jp al doilea cablu este cel de revenire jigleoarele trebuie curatate toate ( adica desfunzi orificiile alea mici ) ideeal ar fi un compresor si sa le sufli surubul de amestec este cel cu nr 18 al doilea cablu este cel de revenire jigleoarele trebuie curatate toate ( adica desfunzi orificiile alea mici ) ideeal ar fi un compresor si sa le sufli surubul de amestec este cel cu nr 18 nu e mare inginerie ...la reglaj iti dai seama dupa bujie (culoarea ei ) alb amestec sarac negru amestec bogat , maroniu (cafeniu) optim Editat Iunie 17, 2013 de T I M B E R L A N D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Al doilea cablu de acceleratie ar trebui sa fie cablul de revenire, are rol de siguranta in caz ca se blocheaza cumva acceleratia( se rupe arcul de la carburator sau se rupe cablul de acceleratie si ramane cumva agatat etc) cand vei rasuci mansonul in sensul reducerii gazului acel cablu trage de ansamblul cui-sertar in jos, ca sa-l inchida. Din poza aia singurele jigleoare pe care le vad sunt 15 si 16, 15 e cel de relanti iar 16 e principalul. Iti dai seama daca e reglat bine carburatorul in functie de cum merge motoru, daca merge bine atunci e reglat bine, daca nu ... nu Pt reglajele mai fine un indiciu bun e culoarea bujiei, dar pt asta trebuie sa pui o bujie curata( de preferinta noua) sa mergi un pic cu motorul , de preferat in afara orasului si apoi verifici culoarea bujiei si-ti faci o idee despre cum e amestecul (ok, bogat sau sarac). Un surub de reglat amestecul este 18. 19 cred ca e de reglat relantiul, nu-mi dau seama exact ( unele carburatoare au 2 suruburi de reglat amestecul, unul pe benzina unul pe aer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 al doilea cablu este cel de revenire jigleoarele trebuie curatate toate ( adica desfunzi orificiile alea mici ) ideeal ar fi un compresor si sa le sufli surubul de amestec este cel cu nr 18 nu e mare inginerie ...la reglaj iti dai seama dupa bujie (culoarea ei ) alb amestec sarac negru amestec bogat , maroniu (cafeniu) optim al doilea cablu este cel de revenire jigleoarele trebuie curatate toate ( adica desfunzi orificiile alea mici ) ideeal ar fi un compresor si sa le sufli surubul de amestec este cel cu nr 18 nu e mare inginerie ...la reglaj iti dai seama dupa bujie (culoarea ei ) alb amestec sarac negru amestec bogat , maroniu (cafeniu) optim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Uite la nenea asta, iti arata absolut tot. M-a ajutat si pe mine cu aceeasi problema. Daca te descurci cu engleza, atunci asta e tot ce ai nevoie. Si iti mai trebuie un spray de curatat carburatoare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Iunie 18, 2013 Autor Share Postat Iunie 18, 2013 Multumesc la toti pentru raspunsuru, au fost foarte utile. Maine ma apuc de curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.