Spyked Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 la carburatoare sunt mai bune bujiile normale decat cele iridium...sunt cazuri cand motorul nu merge bine din cauza asta...oricum...ca suna pastilele ca nu suna..inainte de sincronizare se verifica si jocul supapelor... Am pus si bujii normale si la fel. Daca aveam probleme cu jocul supapelor nu imi afecta si compresia? cilindrul 3 are compresie buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 cel mai bine ar fi sa o duci la un mecanic daca nu ii dai de problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spyked Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 Dupa cateva experimente am ajuns la concluzia ca e ceva de la carburatoare, la mine suruburile de reglaj amestec regleaza benzina, la carburatoare 1,2,4 e deschis cam la 2,7 ture. La 3 cu cat dau drumul mai mult la surub adica la benzina cu atat ezitarea incepe sa dispara,am ajuns cu el si pe la 6 ture unde ezitare dispare complet si totul e normal, asta cand motorul e relativ cald (2 linii in bord). Insa asta imi creeaza probleme cu pornirea la cald. Pare ca pe undeva intra mult aer si dand drumu la benzina se regleaza amestecul,dar pe masura ce motorul se incalzeste problema dispare pentru ca in motorul cald aerul nu mai este asa mult si la fel amestecul devine egal. Pare a fi aer fals ( vacuum leak ) insa am dat peste tot cu spray de pornit si nu am reusit sa depistez nimic. Bujia are o culoare gri/albicioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 jeturile prin carburatoare sunt stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spyked Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 Da, totul e stock in ea inafara de evacuare bolt-on,dar tot asa face si cu cea stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 numai aer fals poate fi...de aceea doar imbogatirea amestecului compenseaza fluxul de aer prea mare...eu zic sa inspectezi jocul supapelor...nu ai ce pierde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salutare tuturor! De ceva vreme ma confrunt cu o problema la motocicleta.Este vorba despre un ZX6R din 1999 cu 39000km. Problema este urmatoarea. Indiferent ca e la rece sau cald are o ezitare la acceleratie la relanti si in treapta 1,totul se intampla sub 2500 turatii,diferenta e ca daca e relativ rece motorul (1-2 linii in bord) cand incerc sa o turez peste 2500 ori moare motorul ori face o ezitare mare si apoi se ridica. In mers de la 2500 in sus nu are nici o problema trage in draci.Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 2 zile.Compresia este 13 13 13 14.Bujiile sunt bune au 3000 km (NGK iridium).Ceea ce am observat este ca a3a galeria de evacuare ramane mai rece ca restul.Am dat cu apa pe ele iar in dreptul cilindrilor 1 si 4 apa se evapora instant la 3 ramane umed si se evapora foarte greu iar la 2 se evapora dar putin mai greu ca 1-4. Am incercat sa schimb bujiile intre ele si respectiv cu altele standard la fel si pipele si fisele dar fara nici un success. Scanteie au,nu stiu ce ar putea sa fie. A intampinat cineva o problema ca asta sau asemanatoare ? Este simplu, de cand ai facut carburatoarele a inceput sa se prezinte asa ? Vezi ce s-a intamplat cu carburatoarele...s-a facut cumva reglaj aer/benzina ? ciudat ca fix cele centrale sunt problema, ma asteptam mai mult la 12 sau 34. Verifica si tu daca trage aer fals exact la orificiile pe unde s-au sincronizat. Poate trage aer fals pe acolo. Stiu ca parca sunt sub carburatoare, fix pe garniturile de prindere al carburatoarelor. Posibil sa nu etanseze bine acolo. 6 ture la aer/benzina - o sa scapi surubu ala la prima acceleratie. In general stiu ca sunt out intre 2.5 si 3.5 ture. Ca compresie nu stiu daca e bine sau nu 13/14, dar mi se pare cam mare diferenta intre primele 3 si ultimul. Acum m-am uitat - 9.7 - 14.8 usable compression. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spyked Postat Iulie 16, 2013 Autor Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Nu am apucat sa testez dar cred ca am gasit problema, surubul pilot de aer la carburatorul 3 avea filetul crapat in doua, cred ca tragea aer pe acolo, ar fi logic necasarul de benzina la carb 3 pentru a functiona corect la relanti si ture joase Editat Iulie 16, 2013 de Spyked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 la carburatoare sunt mai bune bujiile normale decat cele iridium...sunt cazuri cand motorul nu merge bine din cauza asta...oricum...ca suna pastilele ca nu suna..inainte de sincronizare se verifica si jocul supapelor... asta-i dun putul gandirii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 asta-i dun putul gandirii... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 nimic, mergi pe burta, apa-i mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 ce dume obosate ai...ma trece deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 cin' te trece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 ala ce seamana cu tine la chip..))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.