Sari la conținut

Simson Awo 425 Reconditionat (+atas)


cr4k3r
 Share

Postări Recomandate

Nu e chiar impecabila, insa intotdeauna e de apreciat efortul financiar si munca pt. a aduce la o stare buna de functionare dar si estetica o babuta de genul! Bravo a iesit ceva foarte frumos!

 

PS: imi plac mult seile!

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de aprecieri...nu este 100% impecabila fiindca atunci cand am incercat sa vorbesc cu anumiti domni pentru cromare pentru dansa au inceput cu preturi de peste 40 de lei pe decimetru, poate le voi duce in ploiesti daca am drum pe acolo si timp acordat. elementele de cromaj leam refacut prin multe ore de dat la perie de sarma, smirghel, pasla si o mixtura care am descoperito din greseala pentru a curata si reda luciul dupa pasla. Mai am sa o pornesc maine dupa o lunga zi de sincroane in care a tusit de cateva ori. Am transpirat leoarca la cate pedale a trebuit sa dau. O sa fac si un video cu ea dupa ce sincronizez carb. cu platina.

 

nu este de vanzare, este a unui domn care va face filmari cu ea si se va duce la prezentari.

 

daca doriti reconditionari la babute va stau la dispozitie.

 

Giuliano, 0720512404 ... nu asta era scopul threadului sa fac reclama, ca nu fac tiganisme de atras, am stat mai in umbra cu asa ceva...dar sincer un banut si o babuta pe strada nu strica niciodata, in special pe timpul iernii in care stagnez ca nu am nimic de mesterit si se duc si banii facuti pe vara.

 

Ms de aprecieri ! Stima

Editat de cr4k3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...Sper să nu te superi, dar dacă vrei o părere, sper eu obiectivă şi nu doar aprecieri, eu cred că lucrarea nu se ridică la nivelul cerut de prezentări sau filmări. Acele dungi roşii nu au ce căuta pe motor şi motocicletă. În plus şi finisajul vopselei lasă mult de dorit (adică asta văd eu în poze) Dar dacă tu ai considerat că aşa arată mai bine...Chestie de gust până la urmă. Felicitări pentru încercare dar eu în locul tău încă nu mi-aş face reclamă că mă pricep la recondiţionat.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene e frumoasa ca e intreaga (cu exceptia unor repere), dar sub aspectul esteticului e departe de reconditionare. Si eu incerc sa gasesc cine cromeaza de calitate dar e greu de gasit o astfel de firma , sau sa vopseasca (dai bani dar la final nu e ce vrei desi explici ce doresti sa obti). Vreau sa iti arat o motocicleta ce am facut-o pt mine si apoi sa iti dai singur nota la ce ai facut. Nu vreau sa fiu rautacios , dar e bine sa inveti de la cei care sunt buni sau f buni asa vine si progresul si satisfatia din lucru ce l-ai facut. Referitor la poza cu mz rt al meu nota care a primit-o la cum arata (nota data de mine) e 7-8 iar ce ai tu 4,5-5,5. Binenteles e o parere nu trebuie luata in seama. toate cele bune

post-16700-0-45470300-1372575332_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma supar de pareri, dar daca omul asa cere asa fac, ideile sunt diferite iar reconditionarea cea mai buna a fost inauntru la motor, desfacut tot nu vopsim gardu numa :stuck: Omu se poate plimba cu ea, face ce vrea nu neaparat ce am zis eu, dar in principiu pe asta am mers cu ideea.

 

PS : tocmai ce ziceam ca nu fac reclama

Editat de cr4k3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că cineva de pe forum vrea să te critice sau caută nod în papură, dar dacă tot ai afişat pozele şi ai cerut păreri... Nu are legătură cu faptul că e negru mat aşa cum a cerut clientul, ci cu ceea ce se vede în poze. Nu cred că aşa le-a vrut cineva. Dacă crezi că te critic, ignoră te rog acest mesaj. Acelea sunt îndoituri elementare care trebuiau scoase.

post-3360-0-43343200-1372592137_thumb.jpg

post-3360-0-46544600-1372592142_thumb.jpg

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am discutat pe tema asta cu retusuri, kituri etc...a zis ca este ok asa, nu pot sa cumpar eu si sa ii zic dupa ca are factura marita. Multe chestii discutate, credema ca daca era sa zica ok la tot ce ii ziceam baga 1500 euro in ea si tot mai era de facut. Pe langa ce epava a fost, necesitatea clientului cu care am discutat, a rezultat aceasta motoreta cu care va face ce doreste fiindca e ok asa. Mai am si atasul si am term...o sa fac si un video cu ea cand ma duc la o tura cu tot cu atas.

 

PS : nu ma supar de critica, dar sunt detalii vorbite deja cu persoana si e ok asa, nimic mai mult. Cauzele nu le cunosc.

PS2 : De reconditionat si reclama am destula din vorba in vorba, reconditionez in limita clientului si necesitatii lui, ca pot sa o fac cu mahon, dar asta depide total de persoana in cauza, nu de mine. Asa o vrei asa o fac. Buget, placere etc, nu ma intereseaza.

PS3 : nu pot sa bag bani de la mine ca era muzeu pana acum

Editat de cr4k3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sal

o gasesti la forumul dedicat mobrei ,in primele pagini undeva pe la 4 sau 5

schema este pt mobra 50 super

daca vrei pt mobra 50 cu semnalizari ,baterie etc gasesti schema undeva in ultimele 5-6 pagini

Editat de jack0088
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

o gasesti la forumul dedicat mobrei ,in primele pagini undeva pe la 4 sau 5

schema este pt mobra 50 super

daca vrei pt mobra 50 cu semnalizari ,baterie etc gasesti schema undeva in ultimele 5-6 pagini

 

 

ms de promptitudine...ma refeream la simson...tot mobra ii zic si lui. am gresit eu, trebuia sa fiu mai explicit. :))

Deci, schema electrica pt simson sport 1957-58.

Ms, stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema de Simson la dinam e identică cu cea de MZ pe 6V, iar la magnetou e floare la ureche deoarece nu este decât un fir care vine de la magnetou la contact. Aprinderea este independentă de încărcare.

Cu cele două scheme de mai jos, aproape că e imposibil să nu te descurci.

post-3360-0-68019300-1373641612_thumb.jpg

post-3360-0-01254700-1373641712_thumb.jpg

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema de Simson la dinam e identică cu cea de MZ pe 6V, iar la magnetou e floare la ureche deoarece nu este decât un fir care vine de la magnetou la contact. Aprinderea este independentă de încărcare.

Cu cele două scheme de mai jos, aproape că e imposibil să nu te descurci.

ok, ms f mult, iata cum se aude si am incercat toate combinatiile posibile...abia imi accepta un tip de bujie si platina indiferent cum se regleaza tot asa se aude si paraie...am reglat tachetii, carb, filtru aer (care nu a acceptat multe tipuri), jiglere, bujii si pana la urma am tras concluzia ca e aprindere...ms de schema inca odata ... http://www.girlshare.ro/32672984.3, porneste la sfert dar o da in basini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, ms f mult, iata cum se aude si am incercat toate combinatiile posibile...abia imi accepta un tip de bujie si platina indiferent cum se regleaza tot asa se aude si paraie...am reglat tachetii, carb, filtru aer (care nu a acceptat multe tipuri), jiglere, bujii si pana la urma am tras concluzia ca e aprindere...ms de schema inca odata ... http://www.girlshare.ro/32672984.3, porneste la sfert dar o da in basini

http://www.girlshare.ro/32672984.3 asta e linkul...s-a intamplat un bug cand am pus virgula...trebuia sa dau space, my fault

Editat de cr4k3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...