OnuAdrian Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) Ai uitat sa precizezi ca motocicleta este adusa din America ,eu am pus accesoriile pe ea,cat despre ulei eu zic sa te uiti in manual si sa pui ce ulei iti spune acolo.Catalizator nu are,pe americani nu ii intereseaza poluarea ) Editat August 2, 2013 de ierdna_17fzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pogobz Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Avand in vedere ca e tot gama Motul , poti pune un 300V, linistit... 300V e bun pentru circuit in momentul cand forjezi motorul la maxim sau pentru disperati de pacanele sau ture cu a 1 a in blana pe bulevarde.cel mai bun ulei de strada este 7100 de la motul.iar eu personal recomand Motorex top speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Sunt de acord cu tine:D,Motocicleta a fost a mea,cumparata pe la 10 000 km,tot eu am facut si modificarile,stiu exact ce ii place,uleiul Motorex ii mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat August 2, 2013 Autor Share Postat August 2, 2013 Pai eu am bagat ce ai pus si uh l-am cumparat sa ma folosesc de el nu de a1a blana:)) Oricum nota 10+ pentru motor si fostu proprietar Pai eu am bagat ce ai pus si uh l-am cumparat sa ma folosesc de el nu de a1a blana:)) Oricum nota 10+ pentru motor si fostu proprietar Sunt de acord cu tine:D,Motocicleta a fost a mea,cumparata pe la 10 000 km,tot eu am facut si modificarile,stiu exact ce ii place,uleiul Motorex ii mai bun SI MOTOREX TOT 10W40 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Multumesc am facut un silencer nu mai suna... Benny2009 imi poti spune ce acte ai mai avut nevoie pentru al trece pe numele tau taxe ceva? Pai trebuie: La CEC taxa talon: 37lei La primarie taxa inmatriculare: 60lei La RAR autentificare si ITP-ul (daca nu il ai inca un an valabil parca): 200lei La Politie numarul: 17lei la rand si cu 45lei in plus preferential Sper ca nu am uitat nimic P.S. Tu ti-ai facut silencer-ul? cum l-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat August 3, 2013 Autor Share Postat August 3, 2013 A fost facut inainte ,, La-m luat de la altcineva..si l-am adaptat la mine ...l-am prins cu surub pot sa-l dau jos oricand o sa-ti fac o poza sa vezi despre ce este vorba:D P.S. Tu ti-ai facut silencer-ul? cum l-ai facut? Uite aici poza cum arata in toba nu l-am mai dat jos dar il dau luni sau marti si fac inca una sa vezi,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 300V e bun pentru circuit in momentul cand forjezi motorul la maxim sau pentru disperati de pacanele sau ture cu a 1 a in blana pe bulevarde.cel mai bun ulei de strada este 7100 de la motul.iar eu personal recomand Motorex top speed corect.in 2004 nici nu exista 300v si nu se stricau motoarele din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 P.S. Tu ti-ai facut silencer-ul? cum l-ai facut? Uite poza cu 'silenceru' home made. dat jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 silencerul este doar o bucata de teava ? ca nu`mi dau seama din ce / cum l`ai facut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat August 9, 2013 Autor Share Postat August 9, 2013 Da .. o bucata de teava sa intre pe toba si facut ca un guler sa astupe complet toba sudat de jur imprejur si dupaia prinzi cu surub de toba,,, l-am luat si eu de pe la cineva nu-l mai folosea dar asa l-a facut Adaug la vanzare un saculetz SHARK pentru casca pretz cat vreti sa dai pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Septembrie 12, 2013 Autor Share Postat Septembrie 12, 2013 Cumpar bobina de inductie Incepand cu anii 2003-2006 S Bobina sa fie buna nu arsa pentry Yamaha yzf r6 S 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Octombrie 14, 2013 Autor Share Postat Octombrie 14, 2013 Revin cu ceva noutati Semnalizari fatza spate Bujii noi NGK CR10EK: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Decembrie 21, 2013 Autor Share Postat Decembrie 21, 2013 Salut baieti ,, am si eu o intrebare pentru voi .Vreau sa cumpar placute de frana fatza+spate dar nu stiu ce sa aleg .. imi puteti recomanda ceva bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Modelul R6S (2006-2008) este acelasi cu 2003-2004. In 2006 au schimbat modelul de R6, dar au pastrat si vechiul model cu denumirea de "R6S" - si nu, nu vine cu furca USD, ci cu una normala. http://www.motorcyclistonline.com/features/122_0905_yamaha_yzf_r6s/photo_01.html http://www.yamaha-motorcycles.org/2006-yamaha-yzf-r6s-pictures-specs/ Din ce am citit eu R6S a fost numai pt america ... dar la baza este modelul 03-04 din restul lumii ... pe paginile date de tine la R6 `05 apare aceeasi poza ca la R6S `06 ... iar R6 `05 sigur a fost cu furca USD.... in America sa comercializat ca R6W si a fost ca an de fab 05-06 .... eu cred ca este o confuzie legata de continentul unde s-a comercializat ... spre ex in USA R46 apare ca an de fab 2006-2007 ... si iti spun sigur ca a fost fabricata numai si numai in 2005 in varianta de 125 Hp fata de 124,1 hp cat are R6 `05(diferenta fiind facuta de esapamentul termignoni).Asta stiu eu ... se poate sa ma insel dar eu asa am gasit pe pagini mult mai credibile fata de cele postate de tine .. uite cum arata R6 `05 pe pagina postata de tine. Si ca o mare diferenta la cel dupa 2005 dimensiunile cauciucul fata a fost numai Tires/Front: 120/70-ZR17 (si la R6 actual este aceeasi dimensiune) iar la cele pana in 2004 (inclusiv) Tires/Front: 120/60-ZR17 http://www.yamaha-motorcycles.org/2005-yamaha-yzf-r6-pictures-specs/ Editat Ianuarie 20, 2014 de calimero2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Toate-s la fel .. R6S .. e R6 03-04. R6S a fost facut in paralel cu R6 06-08 modelul nou .. Daca te uiti la Kawasaki ... ZZR ul din 02 in sus de 600 ... e de fapt Zx6r din 2001 ... si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_deva Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) . Editat Ianuarie 21, 2014 de Razvan_deva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.