Sari la conținut

Problema - Benzina in Filtru de aer


Postări Recomandate

Cel mai probabil cuiele nu mai inchid sau seat-urile de la cuie au oringurile defecte. Tot cu benzina in cutia filtrului de aer m-am ales si eu la un gs500 si am schimbat kit-ul cuie/seat si am rezolvat problema.

 

Asfalt uscat

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la cuie,probabil are praf sau mizerie si nu inchide,desfa curata vezi daca merge.

Poa' sa desfaca si sa faca pana se satura, cand cuiele iti fac figuri si tu vrei sa ai o mobra pe care te poti baza schimbi kit-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poa' sa desfaca si sa faca pana se satura, cand cuiele iti fac figuri si tu vrei sa ai o mobra pe care te poti baza schimbi kit-ul.

Nu neaparat sa schimbe kit-ul,la un KLR a fost aceasi problema,sa curatat si a mers perfect dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In asemenea cazuri se face schimbul de ulei si schimbul kit-ului, cum am zis asta daca tii la mobra ta si daca vrei sa ai o baza in ea, sa poti face mai mult de 10km distanta de casa. Ca de curatat, mi-a curatat si mie "mecanicul" cand imi inunda un carb la GS si mergea perfect, maxim 40km si inunda la loc... Si pe langa ca am dat de cateva ori carburile pt "curatare" tot la schimbatul kit-ului am ajuns + schimb ulei + filtru pentru ca mi-a bagat benzina in baie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba schimbi kitul de cuie daca rezervorul e plin de mizerie....Daca la tine problema a fost la cuie asta nu inseamna ca la toate e aceeasi problema.

in 90 la suta din cazuri problema vine de la cuie. si 10 la suta din alte motive, poti intreba orice mecanic asta.

 

Si la mine am auzit povestea cu mizeria din rezervor, intradevar, aveam dar pana nu am schimbat kit-ul nu am rezolvat nimic, si culmea cu tot cu mizeria din rezervor dupa schimbarea kit-ului problema sa rezolvat fara sa mai am vreodata probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei se schimba doar cuiele pentru ca alea sunt "mai consumabile..." cele cu varf de cauciuc...seaturile de obicei sunt de alama si se uzeaza cam in 1000 de ani lumina..;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei se schimba doar cuiele pentru ca alea sunt "mai consumabile..." cele cu varf de cauciuc...seaturile de obicei sunt de alama si se uzeaza cam in 1000 de ani lumina.. ;)

Nu se uzeaza seat-urile in sine, ci oringurile ce etanseaza locul intre seat si corpul carburilor(asta daca nu sunt bagate fortat fara oringuri.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...