Vizitator Adrian Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 De ceva vreme contemplez la ideea de a renunta la motocicleta actuala. Am nevoie de ceva care sa se descurce mai bine pe drumuri accidentate/proaste, care sa acomodeze mai bine pasager, si cel mai important: consum mai mic. N-am decat cuvinte de lauda pt actuala motocicleta: Aprilia RSV, insa este un chin pentru pasager, ca sa nu mai zic daca merg si pe portiuni de drum prost. Consumabilele nu sunt scumpe, sunt ca la orice motor,insa le toaca mai rapid,in special gumele si kitu de lant (chiar si placutele de frana). Consumul am reusit sa-l aduc pana la 5.7-5.8 % in afara, dar asta la o viteza de 110-115 km/h iar cine are vitezana stie cam ce 'distractie' e sa mergi CONSTANT doar cu viteza asta. In oras sare de 9% lejer. Dupa ce-am avut SV 650 anul trecut, ma gandeam sa trec iarasi pe SV, preferabil tot generatia a doua,pe injectie (mai putina bataie de cap).Insa am realizat ca pozitia pt pasager tot cam in plop e (bine,nu atat de anevoioasa ca pe RSV), consumul e mai mic, mai ales in oras. Si astfel ajung la o varianta care-mi face cu ochiul de multa vreme: NTV ul de la Honda. Recunosc ca nu am ajuns inca la nivelul/statutul in care sa nu-mi pese de estetica unei motociclete, de sunetul pe care-l scoate, de formele ei...Daca nu-mi place ceea ce calaresc atat estetic, ciclistic , acustic, nu ma simt bine,nu sunt eu insumi.. Astfel trebuie sa impac si latura practica oarecum...cu cea ce tine de loook/estetica etc. NTV ul mi se pare o motocicleta destul de simpla/uratica as putea spune, nu iese in evidenta cu nimic. De asta regret colosal ca la noi nu se gaseste deloc varianta din US: si anume HAWK GT ul. Imi place la nebunie modelul din State, de la partea estetica (carenaj coada/spate) pana si la aspectele tehnice (Transmisie pe lant,nu pe cardan, etc). Ca si putere, nu e mare diferenta intre ele (8-10 cai, care probabil se trage din diferenta de transmisie: una e pe cardan,cealalta e pe lant). Am vazut ca e deja un topic despre posesori de NTV la noi si lumea are doar cuvinte de lauda. E o motocicleta robusta,rezistenta,eficienta, economica. Daca NTV ul ar fi aratat identic cu HAWK GT ul, eram "SOLD" de multa vreme incoace. Existe vreun HAWK GT pe la noi oare?Sau poate fi modificat un NTV in HAWK GT? Din cate stiu cadrul de codita la NTV e sudat de cadrul/sasiul mobrei, deci nu se poate pune saua/coada de la HAWK GT. Transmisia ca-i pe cardan/lant, nu ma deranjeaza (multi vad un avantaj la cardan, ca nu mai ai de schimbat kitu de lant/uns lantul etc). Insa nu vad in NTV un motor care sa-ti toace kitu de lant sau gumele asa cum face Aprilia mea... Am observat ca pe mobile.de HAWK GT urile au niste preturi cel putin prohibitive (desi am gasit ffff putine, motoreta fiind foarte rara prin EU). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Cumperi f frumos un Ntv si cauti o cale de mijloc, o solutie pentru modificarea coditei exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 In final, cred ca asta ar fi calea. Desi mi-ar placea sa nu ma bag la taiat/sudat codite etc... Si parca as prefera transmisia pe lant a Hawk ului,decat cardanul de pe NTV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Vrei tu neaparat sa dai bani pe spray-uri de lant, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Sunt cateva diferente, altele decat doar codita si lantul. Cadrul spre exemplu la hawk e din aluminiu, la ntv e fier, mai exact tabla ambutisata si sudata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Vrei tu neaparat sa dai bani pe spray-uri de lant, nu? Aia 8 cai sau cati or fi pierduti prin cardan nu ma intereseaza, insa daca se fwte ceva la cardan,nu vreau dupa aia sa stau sa caut piese, etc... Lantul e mai basic si eficient... Sunt cateva diferente, altele decat doar codita si lantul. Cadrul spre exemplu la hawk e din aluminiu, la ntv e fier, mai exact tabla ambutisata si sudata. Da,citisem pe undeva despre toate diferentele care-s intre NTV si Hawk GT... De aia si inclin spre Hawk... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.