Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 

Am un amic ce vrea sa isi cumpere un enduro-turing mai mare si a gasit in Italia un Triumph Tiger 900 de prin '97 parca si cam 40.000km. Zice ca arata foarte bine iar pretul este foarte ok - 1200 euro (in care sunt incluse si genti laterare din aluminiu)

Vroia intr-o prima faza sa isi cumpere o Africa Twin sau SuperTenere dar l-au descurajat preturile destul de piperate (la Africa Twin) sau stare lor generala - majoritatea celor la pret ok aratau foarte rau. Ideea este ca nici bugetul lui nu este foarte mare.

 

M-a sunat sa ma intrebe ce parere am despre modelul respectiv dar sincer sa fiu nu stiu nimic; este un model destul de rar la noi in tara.

 

Voi ce parare aveti este ok sau nu modelul. Este fiabil? Care sunt principalele probleme ale lui? Piesele de schimb se gasesc greu? Sunt scumpe? Ce avantaje si dezavantaje are? Unde se poate situa modelul in comparatie sa zicem cu Africa Twin si SuperTenere?

 

Astept raspunsurile voastre.

Multumesc!

Editat de Phoenix_Harley
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1200 de coco e o afacere buna, daca motorul e ok si are si ceva dotari. Eu as crede ca e peste AT sau ST, ca si cuplu si putere, dar e ceva mai stradala, as vedea o mai curand langa Varadero sau TDM 900. Motorul in sine se zice ca e extrem de rezistent si cere doar o intretinere minima. Despre piese nu stiu, dar sunt pe aici si posesori care te ar putea lamuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la cateva date tehnice si sunt unele diferente fata de celelalte doua modele mentionate.

Ca punct forte este ca e o idee mai usoara (cu cateva kg) si mai puternica comparativ cu AT si ST (avand 82 CP) - dar mai slaba decat Varadero.

Ca minus, avand in vedere ca o sa fie folosita si pe off road este roata de '19 pe fata.

Editat de Phoenix_Harley
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca era un anunt cu 2 Tiger-uri la pachet la pretul de 2100 de euro, inmatriculate in Romania.

 

P.S. Stiu eu Super Tenere bun la bani acceptabili :P Vb pe privat daca e cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca era un anunt cu 2 Tiger-uri la pachet la pretul de 2100 de euro, inmatriculate in Romania.

 

P.S. Stiu eu Super Tenere bun la bani acceptabili :P Vb pe privat daca e cazul

Am vazut si eu anuntul dar tampitul ala al meu locuieste in Italia si in octombrie vrea sa se intoarca in tara pe motocicleta.

 

PS: Sa inteleg ca iti vinzi vaca? Pana la urma ai hotarat sa iti cumperi motocicleta adevarata si vrei Africa Twin? :P :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-ai dom'le, ai baut laur? :P Nu vand vaca asta ever, insa stiu pe cineva din tara care vinde. De la o africana as lua doar cutia de viteze, franele fata si ghidonul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine atunci, este o vaca buna! Eventual ca sa imi arati cat e de buna poti sa mai dai si tu un semn de viata si facem o tura pe langa oras. Am gasit cateva trasee foarte frumoase de asfalt+macadam.

 

In ceea ce priveste Triumph-ul mi-ar fi placut sa aud mai multe pareri.

Asta imi intareste insa convingerea initiala ca este o motocicleta rara si nu merita. Din ceea ce am citit pe forumuri straine astazi am vazut ca cei de la Triumph nu au facut foarte multe iar modelul nu s-a bucurat de prea mult succes. Dezavantajul de a avea un model rar este ca gasesti mai greu piese, astepti mult dupa ele si costa si foarte mult in comparatie cu un model mai comun. Astept totusi si alte pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intreba despre calitatile Tigerului pe unul care are detine acest tip de motocicleta ,pentru ca iti va raspunde ca este foarte reusita,ci pe cineva care a calatorit impreuna cu un alt prieten care avea Tiger.(vei primi acelasi raspuns).Comparatia o poti face cu un varadero sau un tdm.Eu o situez intre ele.Afrika poti sa o asezi langa transalp,supertenere care sunt mai spre enduro spre deosebire de primele mentionate care sunt mai de sosea decat pt coclauri.Tdm mi se pare bun ,dar motorul pare cam incalcit si motocicleta cam firava. Dar nu duce lipsa de demaraj si viteza de croaziera bune.Am si eu un fix cu cilindrii asezati in V longitudinal unde cilindrul din front este mai bine racit decat cel din spate,chiar daca este pe apa racirea.Plus ca ai doua lanturi de distributie,axele cu came sunt 4 fata de triumph care are 3cil in linie transversal, 2 axe si un lant,deci mai simplu ca motor. Daca dai de un triumph bun si ieftin ,nu-l scapa.NIci nu te gandi la piese pt ca nu se strica fiind un motor extrem de simplu..Ambreiajul cade f greu ,lantul de 530 la fel.Suspensia are gresoare pt vaselina ca la camioane.Viteza ,ti-ajung 200 km/h,5/% in afara ,6-7 in oras,demaraj si viteza suficient de bune,doar ca e cam grea pt extra sosea .Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surprinzator, pe cat de simplu este motorul de triumph pe atat de mult in scurtele rezumate ce le-am citit despre Tiger, mai toate se recomanda sa te feresti de el daca nu ai cunostinte mecanice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva ai dreptate ,daca nu il simti si lasi sa se adune una alta ,apoi sa ti-l surubareasca vre-un nepriceput , ti se taie repede de el.Daca nu simti ca de fapt este putina apa in benzina ,sau daca este putin innecat cand dai ca un disperat la cheie cu cricul lasat ,atunci da trebuie cunostinte vaste de mecanica.Nu mai vorbesc de potrivirea jetului sprayului chiar pe lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

La 1200 de coco e o afacere buna, daca motorul e ok si are si ceva dotari. Eu as crede ca e peste AT sau ST, ca si cuplu si putere, dar e ceva mai stradala, as vedea o mai curand langa Varadero sau TDM 900. Motorul in sine se zice ca e extrem de rezistent si cere doar o intretinere minima. Despre piese nu stiu, dar sunt pe aici si posesori care te ar putea lamuri.

Socrul meu are una si pot sa-ti spun ca e un motor exceptional. L-as fi cumparat eu de la el daca nu aveam doar 60 de kile. E o motocicleta grea (are cam 260 de kile) altfel e rezistenta si in general arata ca noi si dupa multi ani de functionare.

 

Socrul meu are una si pot sa-ti spun ca e un motor exceptional. L-as fi cumparat eu de la el daca nu aveam doar 60 de kile. E o motocicleta grea (are cam 260 de kile) altfel e rezistenta si in general arata ca noi si dupa multi ani de functionare.. Poate sa-ti confirme Virgil ca la el e a doua ( prima e cea care a ajuns la socrul meu daca nu ma insel)

 

Socrul meu are una si pot sa-ti spun ca e un motor exceptional. L-as fi cumparat eu de la el daca nu aveam doar 60 de kile. E o motocicleta grea (are cam 260 de kile) altfel e rezistenta si in general arata ca noi si dupa multi ani de functionare.

 

Cumva ai dreptate ,daca nu il simti si lasi sa se adune una alta ,apoi sa ti-l surubareasca vre-un nepriceput , ti se taie repede de el.Daca nu simti ca de fapt este putina apa in benzina ,sau daca este putin innecat cand dai ca un disperat la cheie cu cricul lasat ,atunci da trebuie cunostinte vaste de mecanica.Nu mai vorbesc de potrivirea jetului sprayului chiar pe lant.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/228076_10150186060694847_4607032_n.jpg Uite la o plimbarica doua beemere si doua tiger t400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...