Jump to content

Grip

Membru
  • Posts

    312
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti / Gura Humorului / Stuttgart
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Super Tenere
  • Numar Moto
    SH*T
  • Club
    Tenere Club Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda NX250
  • Interests
    Moto, muzica, avioane...

Grip's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu nu sunt in tara, deci pt mine ebay face legea Ebay Germania area destul de multe, incearca acolo...
  2. Ar trebui sa urce mai sus...cam la 3000. S-ar putea sa fie de ajuns o curatare temeinica a carburatorului si reglarea socului
  3. Salut. Pentru piese si coduri de piese uite aici http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30.php?mod_01=3721 . Astia nu livreaza in Romania, e bun site-ul pt coduri. Pt piese Honda in Romania, http://kampurmotors.ro/ Cat despre comportamentul motorului, cablurile de acceleratie culiseaza usor in camasa? Curatarea carburatorului e MUST DO, ia si o bujie noua, ulei si filtru. O sa ma uit acasa, cred ca am si manualul. Ti-l trimit daca il gasesc Ce inseamna se tureaza normal cu socul tras la pornire? Ce RPM ai cu socul tras? Daca nu face nimic cu motorul cald, mie imi suna a ceva defectiune la soc. Verifica tot traseul. E unu motor foarte bun si o sa se distreze mult cu el daca il aduci in parametri. Are si sotia mea unul si a zis ca il mai schimba ever (e si inaltimea ei un factor mare in decizie ) Bafta!
  4. Daca te uiti in cartea tehnica (care se gaseste destul de usor pe net), vezi unde e termostatul, il demontezi (nu e cine stie ce operatiune) si il pui la fiert. La 90 de grade trebuie sa deschida circuitul. Daca nu esti sigur pe ceea ce faci sau preferi sa o faca altcineva, atunci da, un mecanic e cea mai buna optiune. Daca totusi te hotarasti sa il verifici singur si termostatul deschide circuitul cum trebuie, cel mai probabil ai circuitul de racire infundat pe undeva sau (cred) o problema cu pompa de apa. Asta e ce as face eu. Pana la urma, fiecare face cum crede, insa daca omul a intrebat aici ma gandesc ca a vrut sa afle niste opinii inainte sa mearga la un mecanic (care e optiunea default cand stii ca nu ai cunostintele necesare).
  5. Verifica sa nu fie blocat termostatul pe inchis. Poate e intepenit...
  6. Dunlop Trailmax (nu TR91) cam 75 asfalt 25% off. Si cam in aceeasi gama de preturi. Eu le am deja de ~8000 km si inca nu au ajuns la jumate, asa ca sunt multumit de ce am luat.
  7. Pentru pasionatii de lucru manual si pt cei care mereu si-au dorit machete de ST, desi eu personal nu stiu sa se fi facut http://global.yamaha-motor.com/yamahastyle/entertainment/papercraft/rally/ http://global.yamaha-motor.com/yamahastyle/entertainment/papercraft/rally/#download
  8. aici http://www.ebay.de/itm/Sicherung-5-x-20mm-Glassicherung-20A-Feinsicherung-Fuse-10-Stuck-/390608071285?pt=Bauteile&hash=item5af20e2a75 sau aici http://www.ebay.de/itm/10-x-MT-20A-Feinsicherungen-Fuse-Miniature-Glassicherungen-Eska-5x20mm-10pcs-/161207479337?pt=Bauteile&hash=item2588b6ec29
  9. Multumesc mult domnului Adrian pentru promptitudinea si amabilitatea cu care a raspuns solicitarii de aducerea a motocicletelor noastre in Stuttgart. Colaborare impecabila si oameni intelegatori si rabdatori. Recomand cu mare caldura, pr viitor tot la dumnealui vom apela! Dan si Teo
  10. Salut, Cat ar costa aducerea a 2 motociclete (Yamaha XTZ750 si Honda NX250) din Bucuresti in Stuttgart? Thanks in advance,
  11. Uite aici /index.php?/topic/708202-vand-honda-dominator-nx-250-ax-1/ Motor super usor, foarte fiabil, consum mic, fun factor mare Asta daca nu ti se pare prea mic pt tine. Spor la cumparaturi!
  12. Aveti cunostinta de cineva care vinde un scut motor si o pedala de frana pentru un NX 250? E cam sarac netul in piese de Domi de 2 juma'...
  13. Sub imbinarea seii cu rezervorul, in partea stanga, e o tija cu un capat de plastic rotund (rotita). Prin infiletare se mareste turatia de relanti.
×
×
  • Create New...