Sari la conținut

raoulserban

Super Membru
  • Număr conținut

    2.224
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    poop-machine
  • Numar Moto
    -
  • Club
    LOBO

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra50, BMW F650 clasic, Honda Africa Twin RD04, Honda Africa Twin RD07a, Honda Transalp PD06
  • Interests
    masini, moto, arme, caini de vanatoare

Vizitatori Recenți Profil

2.300 citiri profil

raoulserban's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Hello, rugaminte, care sunt valorile tensiunii pe bornele bateriei pentru un releu regulator tensiune in parametrii. Intreb pentru ca valorile/plajele ce le gasesc nu-mi raspund necesitatii mele. Pana acum, am doua moto testate: Moto 1: Relanti 13.9 normal, 14 cu consumatori ( manere incalzite si faza lunga) 3-4K rpm scade tensiunea in ambele variante cu 0.4 Moto 2: 13.7 relanti, 3-4K rpm scade tensiunea Multumesc PS: o mica pove in imagini :). la drumul de intoarcere bateria a capitulat, si acuma caut sa testez rectifieru
  2. nu pot sa iti recomand , decat sa consulti parametrii de functionare oferiti de Facet, ergo temperatura de lucru. Daca e sa ma gandesc, in mers circula aerul foarte bine pe acolo, asa ca..nu ar trebuis a fie probleme. Zic ca doar timpul va spune ce si cum.
  3. eu am apelat la lux line inox Timisoara , era unn biker si cred ca mai multi au ajuns pe la ei. trebuie sa cauti numarul lor
  4. De fel scutul protejeaza si de esapament, si mai e si o bucatica mica de scut termic pe teava, tocmai ca sa nu arrda pantalonul/gheata dar, de la timp si temp, ruginesc suruburile si e un chin sa remontezi scutul mic. Piese...pe la noi mai apar din dezmebrari, 112cstelia sau cel mai bine EBAY Sa o stapanesti sanatos, si odata in miscare se tapaneste altfel, it's all about balance. Multe subiecte au fost tratate pe xrv.ro, daca o mai fi in viata site-ul, poti arunca un ochi acolo. Comunitatea e mica dar de sustinere si vei gasi suport.
  5. Presiunea in roti 2 cu 2 pe asfalt e ok sau 1.5 bari in off. Parca am experimentat cu presiunea in telescoapele fata si scutura tare pe drum denivelat la 1bar, dar aveam si un ulei mai vascos, 10w ceva parca. Din amintiri, 5w cu 1bar era okeish pentru ambele variante, presiune in furca fata. Seile rd03 cu rd04 parca sunt interschimbabile
  6. raoulserban

    Facerea de bine...

    Pe langa requestul de mai sus, un sfat unde gasesc foaie de teflon 0.5mm, sa fac niste saibe, in Timi.
  7. raoulserban

    Facerea de bine...

    Salutare, am nevoie pentru un experiment de niste furtune/garnituri de cauciuc, cele ce leaga carburatorul de motor. Musai, vechi , imbatranite si tari ca piatra. Transalp, Africa twin de prin 90...cu astea am avut eu de a face. Imi trebuiesc 2 bucati, daca cineva a schimbat asa ceva si nu le-a aruncat pe cele vechi, le primesc cu mare drag
  8. Pfuff, de fel se organizeaza anual BMW days si atunci ai toate modelele lor actuale pentru testare. Decat sa mergi pan la Oradea, mai bine faci o excursie in Ungaria, cityscape si numa bine te delectezi cu modelele din showroom-uri sau de la magazinele de sh
  9. De fel , pe la noi, dar si pe dincolo se negociaza in limita a 10%, depinde de circumstante, poa sa fie 0% sau 30%. Cu cat esti un negociator mai bun si evident cevaluezi produsul, poti obtine mai mult. Altfel, ce au zis colegii mai sus, fa o evaluare corecta a motocicletei, raporteaza-te la pretul pietei, vezi ce cat ar mai trebui sa bagi bani in ea si cumpara ce iti place mai mult, ca daca cumperi ceva ce nu-ti place, o sa ramai cu gandul la ailalta si longterm iesi mai rau Iarasi, raporteaza-te longterm, ca te uiti la pretul de achizitie si la sfarsit bagi bani intr-un cazan de iti luai una noua. Noh, U get the point
  10. Gopro Hero 2018 nu e altceva decat un Gopro5, de aici si faza cu firmware-ul. Si da, Hero2018 e mai lesne de gasit dpv pret fata de Gopro 5 La ce vibratii sunt pe moto...nu cred ca face fata nici un stabilizator/gimball. am vazut gimball-uri custom made pentru filmari profi la auto, sapoi...ramai masca. Concluzia mea, nu merita efortul cu gimball, cel mai ok->stabilizare electronica incorporata ( sau edit later). Cei de la sony stiu ca au stabilizare optica, nush cat de ok se comporta . Pe corp am observat cele mai mici "tremuraturi" dar nah...parca cele mai faine cadre sunt pe moto sa se vada roata/suspensia( si parca are farmec un strop de tremur) Cat despre camere OKeish , filmare nativa 4K (din care sa editezi) la pret bun, emerging...ar fi EKEN, APEMAN, AKASO, TRAWO. SJcam a sarit calul cu pretul, dar nah...Surprinzator multe folosesc acelasi senzor, dar diferenta o face procesorul de imagine si evident algoritmii folositi LE: pe Topcase am avut cea mai proasta experienta. Urmata de montura pe bascula spate( desi unghiul mi se pare bestial, si poti face atatea scene). Pe cadrul motocicletei/crashbar a fost super OK, si cel mai okeish pe casca, dar parca acolo pe casca nu-mi place cum se vede (ma refer la unghi) Later LE: Seria Hero Silver and co 2019, e mai slaba ca Hero 2018( care e un Gopro 5 undercover) ps: nah, ca a lansat Sony RXOII
  11. raoulserban

    Facerea de bine...

    Am vreo sansa sa gasesc pe la cineva cu imprumut o cheie picior de cioara 17mm?
  12. motorul de rd04 e acelasi cu rd07 si rd07a, ce au schimbat sunt carburatoarele si aprinderea Kaizen maderfucker in limbajul lor. Kudos. Trebuie vazut ce anume nu e in regula, verificat si testat tot, de la alimentare cu benzina, impuritati-filtre etc , reglaj carb, pana la aprindere si circuitul de racire (desi am senzatia ca e efect secindar supraincalzirea)
  13. Dat jos roata si pus la loc, trebe sa o poti face cu ochii inchisi. my2cents pentru asta am renuntat la aparatoarea pe dupa roata, imi era in cale, doar aparatoare la lant. Am fost ferit de pene pana cum, desi la un moment dat m-am luptat sa schimb o camera. I feel you. Obs . personale: -cu cat un cauciuc e mai batran cu atat e mai tare si mai greu de dat jos. -pentru varianta cu snur, recomand etansat rotile spitate cu silicon de parbriz si renuntat la camera complet, s-a mai discutat si rasdiscutat pe aici, merita zic eu...cu toate astea din lene nu o fac, poate la urm. schim de cauciucuri. -upgrade-ul cu roti de aliaj se merita pentru cine merge mai mult pe asfalt . totusi, de pe ebay...e un upgrade de 300e...la o moto a carui pret pe piata e de 2500-3000EUR...zic ca e cam multicel, la revanzare nu cred sa se simta upgrade-ul. Iarasi my2cents
  14. au fost pe olx acu ceva vreme, 1000ron, aratau bine. dar...sincer... daca totul e ok la cele cu spite nu pierzi nik
×
×
  • Creează nouă...