Sari la conținut

Consum zxr6f


Vizitator Andrei.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Andrei.

Salut tuturor, am si eu o nelamurire cu consumul la un zxr6f din '97. Am avut in el jigleoare de 122 la main jet, si imi cosuma undeva la 5.5% - 6% mixtul.

Am facut prostia sa imi pun cuie originale, pentru ca aveam cuie reglabile cu sigurante si strungite in parte de jos, sa fie mai subtiri care nu erau originale si jigleoare de 140 ca asa ii dadea cartea... Am vrut sa o fac ca de fabrica pentru ca aveam o mica ezitare in accelerare din turatii mici, si asa am crezut ca rezolv.

Dupa prima tura cu jileoarele de 140 si cuiele originale mi-a 'necato de numa', abea am ajuns cu ea acasa si am inceput sa imi pun jigleoare mai mici ca sa o fac sa mearga inapoi cum a mers, am uitat sa va zic, cuiele ce erau in carburi le-am rupt din greseala, erau tare fragile, mai am doar un set originale.

 

Am pus inapoi 122 la main jet dar tot degeaba, era inecata, am pus 105 pe laterale si 108 pe mijloc, dar mergea rau, era prea strangulata, am pus 118 si vad ca parca ar merge ok, dar... am observat ca am pierdut cativa caluti, nu multi dar cum sunt foarte obisnuit cu ea am simtit imediat si consumul mi-a urcat la 7% - 7.5% mixtul.

 

Am incercat din suruburile de reglaj amestec dar nu reusesc decat daca le prea inchid are ezitari destul de dese si vad ca merge bine undeva la 2.5 ture, cam asa ar si fi normal, cuiele de fabrica nu sunt reglabile si nici nu stiu lungimea celor ce erau deja in ea si nici lungimea celor ce sunt acum in ea.

 

Is disperat, pentru un cacao de ezitare mi-am fu7ut mobra si nu stiu daca mai am sanse sa o fac inapoi cum era, bineinteles fara sa ma coste o gramada de bani.

 

Cred ca din cauza debitului de benzina ridicat mi-a sarit si consumul si am pierdut si din putere...

 

Aveti vreo idee sa ma ajutati sa ii rezolv cumva problema? Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor, am si eu o nelamurire cu consumul la un zxr6f din '97. Am avut in el jigleoare de 122 la main jet, si imi cosuma undeva la 5.5% - 6% mixtul.

Am facut prostia sa imi pun cuie originale, pentru ca aveam cuie reglabile cu sigurante si strungite in parte de jos, sa fie mai subtiri care nu erau originale si jigleoare de 140 ca asa ii dadea cartea... Am vrut sa o fac ca de fabrica pentru ca aveam o mica ezitare in accelerare din turatii mici, si asa am crezut ca rezolv.

Dupa prima tura cu jileoarele de 140 si cuiele originale mi-a 'necato de numa', abea am ajuns cu ea acasa si am inceput sa imi pun jigleoare mai mici ca sa o fac sa mearga inapoi cum a mers, am uitat sa va zic, cuiele ce erau in carburi le-am rupt din greseala, erau tare fragile, mai am doar un set originale.

 

Am pus inapoi 122 la main jet dar tot degeaba, era inecata, am pus 105 pe laterale si 108 pe mijloc, dar mergea rau, era prea strangulata, am pus 118 si vad ca parca ar merge ok, dar... am observat ca am pierdut cativa caluti, nu multi dar cum sunt foarte obisnuit cu ea am simtit imediat si consumul mi-a urcat la 7% - 7.5% mixtul.

 

Am incercat din suruburile de reglaj amestec dar nu reusesc decat daca le prea inchid are ezitari destul de dese si vad ca merge bine undeva la 2.5 ture, cam asa ar si fi normal, cuiele de fabrica nu sunt reglabile si nici nu stiu lungimea celor ce erau deja in ea si nici lungimea celor ce sunt acum in ea.

 

Is disperat, pentru un cacao de ezitare mi-am fu7ut mobra si nu stiu daca mai am sanse sa o fac inapoi cum era, bineinteles fara sa ma coste o gramada de bani.

 

Cred ca din cauza debitului de benzina ridicat mi-a sarit si consumul si am pierdut si din putere...

 

Aveti vreo idee sa ma ajutati sa ii rezolv cumva problema? Mersi

 

 

Nu pot sa zic decat: http://dexonline.ro/definitie/jiclor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Andrei.

du te omule la un service autorizat acolo nu se umbla ca n oala cu ciorba.ce va mai mananca pe unii......

 

 

 

Imi cer scuze pentru greseala gramaticala si pentru eventualele greseli nedescoperite inca din acest post.

 

Dar posturile voastre domnilor nu ma ajuta cu nimic... :(

Editat de Andrei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul ti-a crescut nu de la debit, ci de la amestec prea bogat (sau poate asta ai vrut sa zici si tu?). Anyway, eu in locul tau as cauta aici pe forum proprietari ai aceleiasi mobre si as ruga pe unul din ei sa imi arate configuratia carburatoarelor lui. Ar trebui sa ai si un manual care sa-ti spuna numarul de ture pentru surubul de amestec si cel mai important ai nevoie de o unealta de sincronizare a carburatoarelor (ceasuri sau carbtune sau ceva similar). Daca ti-ai bagat nasul in ele si le-ai pus la loc fara sincronizare, nu prea ai sanse s-o nimeresti dupa ureche.

Incearca sa faci carburile stock dupa specificatiile fabricantului, apoi curata si sincronizeaza-le si ar trebui sa fie ok.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie verificat si nivel de benzina in camera de nivel constant. Si idle jet. Si vazut daca nu ai si un filtru de aer mai alternativ sau imputit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Andrei.

Consumul ti-a crescut nu de la debit, ci de la amestec prea bogat (sau poate asta ai vrut sa zici si tu?). Anyway, eu in locul tau as cauta aici pe forum proprietari ai aceleiasi mobre si as ruga pe unul din ei sa imi arate configuratia carburatoarelor lui. Ar trebui sa ai si un manual care sa-ti spuna numarul de ture pentru surubul de amestec si cel mai important ai nevoie de o unealta de sincronizare a carburatoarelor (ceasuri sau carbtune sau ceva similar). Daca ti-ai bagat nasul in ele si le-ai pus la loc fara sincronizare, nu prea ai sanse s-o nimeresti dupa ureche.

Incearca sa faci carburile stock dupa specificatiile fabricantului, apoi curata si sincronizeaza-le si ar trebui sa fie ok.

 

Numai bine!

La amestec ma refeream si eu...

Cat despre configuratie, din un set de carburi care nu a suferit nici un fel de modificari am scos cuiele si jicloarele alea, era tot original in ele.

Sunt curatate si sincronizate carburile iar suruburile de amestec, cartea ii da minim 2 si maxim 3 ture, la mine e la 2.5 ture.

Asta am avut de gand sa le fac stoc si am facut........

 

Cred ca trebuie verificat si nivel de benzina in camera de nivel constant. Si idle jet. Si vazut daca nu ai si un filtru de aer mai alternativ sau imputit.

Filtrul de aer foarte curat, l-am verificat....

 

adIca: DU TE LA UN MECANIC BUN.E SINGURUL CARE TE POATE AJUTA.(nu e asa simplu ce ai innodat tu acolo)

Asta incerc sa evit... Am avut cateva experiente sa zicem.... cel putin neplacute cu diferite service-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu stiu ca daca faci totul stock, atunci trebuie sa mearga, ca doar asa au gandit-o fabricantii, nu? Deci daca ai totul stock, atunci problema e la uzura componentelor. Verifica nivelul de benzina din camera, verifica daca inchid cuiele pontou cum trebuie si verifica daca membranele sunt ok. Altceva nu prea are ce sa se strice la un carburator. Daca nici asa nu iti rezolvi problema, atunci nu stiu ce sa mai zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Andrei.

Pai eu stiu ca daca faci totul stock, atunci trebuie sa mearga, ca doar asa au gandit-o fabricantii, nu? Deci daca ai totul stock, atunci problema e la uzura componentelor. Verifica nivelul de benzina din camera, verifica daca inchid cuiele pontou cum trebuie si verifica daca membranele sunt ok. Altceva nu prea are ce sa se strice la un carburator. Daca nici asa nu iti rezolvi problema, atunci nu stiu ce sa mai zic...

Membranele sunt ok, cuiele sunt si ele in regula... De aceea am ajuns sa caut pe net, in disperare de cauza...

 

Nu inteleg de ce alea stoc, nedesfacute, aveau jiclor de 140 si cand le-am pus la mine nici vorba sa mearga, o 'neca de o lua toti dracii... La mine mergea cu 122 si cuiele alea reglabile erau setate undeva la jumate, imi pare rau ca nu le-am masurat lungimea, dar nici prin c*r nu mi-a trecut ca pot patii asa ceva cand pun piese stoc. Am pus cuie stoc si aia a fost, acum o ineaca si cu 122 cum avea inainte, merge cat de cat cum am zis cu 118 dar e mai puturoasa si consuma mult, iar mai mici ca 118 mai am doar doua de 105 si doua de 108, asa erau puse pe niste carburi, alea de 108 pe interioare ca sa raceasca mai bine, dar cu alea o gatuie. :(

Editat de Andrei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca jicloarele de 122 mergeau cu cuiele reglate la jumate, inseamna ca si ele erau cam mici si teoretic cu jiclor de 140 ar trebui sa mearga cu cuiele reglate cat mai jos. Si inca o chestie: tu zici ca carburile au fost sincronizate si surubul de amestec reglat bine, dar nu cumva pentru jicloarele de 122? Cand pui alte jicloare, reglajele trebuie facute din nou ca se schimba niste parametri. Pune jicloare stoc, cuie stoc si refa amestecul si sincronizarea. Si verifica si bujiile alea, sa fie cat de cat ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Andrei.

Pai daca jicloarele de 122 mergeau cu cuiele reglate la jumate, inseamna ca si ele erau cam mici si teoretic cu jiclor de 140 ar trebui sa mearga cu cuiele reglate cat mai jos. Si inca o chestie: tu zici ca carburile au fost sincronizate si surubul de amestec reglat bine, dar nu cumva pentru jicloarele de 122? Cand pui alte jicloare, reglajele trebuie facute din nou ca se schimba niste parametri. Pune jicloare stoc, cuie stoc si refa amestecul si sincronizarea. Si verifica si bujiile alea, sa fie cat de cat ok.

Din tot sistemul doar bujiile nu au fost verificate, nu le-am scos niciodata afara, nu mi-a intrerupt sau nu am avut niciodata probleme cu pornirea sau altceva, nu am avut motive sa le scot... Ma indoiesc totusi ca ele ar putea fi problema schimbarii consumului in asa masura, ma gandeam sa pun jicleoarele alea de 105 ext si 108 interioare si sa bag 1/2/3 saibe sub cuiele originale, asa am posibilitatea sa reglez cat de cat ceva. Nu m-as stresa atat de mult sa o readuc la forma initiala, dar din cate mobre am avut aceasta ma servit cel mai mult, nu m-a lasat niciodata in drum, are putere sa te bage in scaun la 200 daca tragi de gas si consumul era decent, nu am avut absolut niciodata nici un fel de probleme cu ea in 4 ani, am schimbat decat consumabile, am ingrijito foarte mult, arata ca noua, iar acum am stricato...

 

P.S. Carburile is sincronizate dupa toate modificarile i-am facut de fiecare data sincronizare. Am aparat destul de bun, din ala cu mercur....

Editat de Andrei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bujiile URGENT. De la amestecul prea bogat se depune pe ele mizerie si nu-ti mai dau scanteie buna. Urmarea e exact pierdere putere si consum mai mare.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu stiu ca daca faci totul stock, atunci trebuie sa mearga, ca doar asa au gandit-o fabricantii, nu? Deci daca ai totul stock, atunci problema e la uzura componentelor. Verifica nivelul de benzina din camera, verifica daca inchid cuiele pontou cum trebuie si verifica daca membranele sunt ok. Altceva nu prea are ce sa se strice la un carburator. Daca nici asa nu iti rezolvi problema, atunci nu stiu ce sa mai zic...

 

multi uita de tuburile emulsoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...