Sari la conținut

nu da scanteie..


myry99
 Share

Postări Recomandate

Sunt mai multe de verificat:

- papucii de la bobine sa fie bine fixati si sa nu fie oxidati

- siguranta de la bobine (sa nu aibe joc sau sa nu fie oxidata)

- capacelele de fixare ale fiselor de bujii sa fie bine prinse in bobine

- firele de masa de pe instalatia electrica.

- mufele de la CDI sa nu fie oxidate

 

Plus CDI de verificat. Ai un stil imbarligat de a prezenta problema si modurile de diagnostic (pe alocuri gresite as zice eu) si de aici si replica mea de mai sus. In rest, de pe net, in afara de ce ti-a sugerat colegul, nu prea ai ce sa faci. Ia un multumetru, citeste manualul si vezi acolo modalitatea corecta de diagnostic. Atat pe bobine, cat si pe CDI (daca nu ma insel) ar trebui sa ai anumite valori.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ti-am zis ce sa faci cu bricheta! :)

 

acum ca sa nu zici ca-s rau, cel mai probabil TCI-ul (ca e TCI, nu CDI si-i doar unul) n-are nimic. bobinele sunt duse. degeaba le masori la "rece" pentru ca iti dau valorile din manual sau apropiate. masoara-le la cald si o sa vezi ca-s duse. in caz ca nu stii, bobinele sunt chestiile alea gri din care ies cate doua fire (fise se numesc) si se duc la bujii. ordinea este 1 cu 4 si 2 cu 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tantalau esti ma...te-am jignit cu ceva???cum poti sa le verifici cel mai simplu decat schimband cu altele si vazand diferentele...ar trebui sa-ti stearga cineva topicul nerecunoscator ce esti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu ai problema la motor asta inseamna ca trebuie sa schimbi tot motorul?? O iau si eu usor..ca nu cred ca are rost sa dau banii aiurea pe ceva ce poate fi bun...poate e ceva simplu...si ce sa inlocuiesc ? Totul? In fine..imi bat capul cu unij degeaba..sunt "zmei"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dadeam un exemplu prietene tie..daca ai avea o mica problema tu la motorul tau...de exemplu nu iti baga pompa de ulei..ai schimba tot motorul? Asa imi spui tu mie.sa schimb tot..de ce tot cand poate fi ceva nesemnificativ? Ceva usor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dadeam un exemplu prietene tie..daca ai avea o mica problema tu la motorul tau...de exemplu nu iti baga pompa de ulei..ai schimba tot motorul? Asa imi spui tu mie.sa schimb tot..de ce tot cand poate fi ceva nesemnificativ? Ceva usor ?

Nu prea ai ales un ex.bun.

 

Cand pompa de ulei nu-ti baga,ai toate sansele sa schimbi tot motorul.

Tot ce se misca/invarte in acel motor se bazeaza pe acea pompa.

Vibrokenul la 10000 rot/min daca pompa nu baga ulei acel vibroken s-a invartit in cuzineti fara ungere de 160 rot pe sec.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu esti batut in cap, serios! omu' ti-a zis sa schimbi mizeriile alea de bobine, nu toata troaca! desi n-ar fi o optiune rea...

da-i pace...el vrea sa ii spuna careva ca are un fir care nu face contact....asta vrea sa auda,...ca are un surub undeva destrans..o mufa oxidata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te ma de aici...si du-te repede....fa-ti singur troaca gedaiule...cand intri aici nu intri ca sa porti discutii contradictorii...ci ca sa primesti sfaturi...si SA LE ACCEPTI CA UNUL CARE NU STIE...daca sti ce are troaca atunci ce mai cauti aici..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...