georgem Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 seara am scos rezervorul si l-am montat pe motocicleta identica a unui prieten ca sa fim siguri ca pompa lui de benzina e stricata, si s-a confirmat (pompa e in rezervor). Am montat inapoi la mine rezervorul meu, motocicleta mea a pornit, dar dupa cateva secunde s-a aprins becul FI in bord si nu s-a mai stins. Nici dupa ce am mers circa 10 Km (inapoi pana la garajul meu) nu s-a stins, nici macar dupa ce am scos borna minus de la baterie pentru cateva minute. Pe cricul lateral, becul FI din bord face cate 2 flash-uri scurte, apoi o pauza, apoi din nou 2 flash-uri scurte, apoi din nou pauza, si tot asa. Presupun ca asta e codul de eroare, dar nu gasesc ce inseamna.Azi de dimineata am demontat (eu asistat de un coleg de la serviciu) rezervorul de la a mea, am verificat conexiunile (un furtun de benzina, 2 furtunase - preaplin si cred ca unul de aer, ca sa nu scada presiunea in rezerervor - si conexiunea electrica a pompei de benzina, am lasat cateva minute bateria din nou deconectata, am montat apoi la loc si am pornit din nou motorul. Problema persista (becul FI se aprinde in bord si clipeste de cate 2 ori scurt), si mi se pare ca turatia de relanti e prea mica pentru motorul rece. Imediat cum porneste sare la 1500 - normal pentru motor rece - apoi scade la 1100, si se aprinde becul FI (clipeste cat e pe cricul lateral). In mod normal ar trebui sa scada la 1200 dupa ce se incalzeste motorul. Nu am scos furtunul de benzina si sa-l bag la loc din nou, pentru ca pozitia e foarte incomoda si se scoate destul de greu. Doar m-ai uitat si pare ok (presupun ca nici n-as fi mers aseara 10 Km daca nu era bine bagat la loc, si motocicleta pare sa mearga absolut normal). Aseara am scos capatul de langa motor, nu cel din pompa de benzina.Idei? E necesar sa ajung intr-un service sau pot rezolva problema fara sa mai merg cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atelierulmoto Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 banuiesc ca e vorba de mobra listata la profilul tau: cbf 1000A. caut prin manual si revin cu raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Septembrie 11, 2013 Autor Share Postat Septembrie 11, 2013 Da, am uitat sa precizez. Honda CBF 1000A SC58 2007. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atelierulmoto Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 cred ca am gasit 02 e un cod de senzor MAP, probabil cand ai dat rezervorul jos ai agatat ceva pe acolo. 02 e anomalie de parametru deci nu ai deplasat cablajul sau ai strivit senzorul ci, cel mai probabil, ai agatat traseul de vacum care merge spre el sau daca nu are traseu (nu mai stiu exact airboxul de cbf) a iesit cu totul din incinta. daca nu ii dai de cap, fa-ti un drum la noi la garaj si rezolvam problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Septembrie 11, 2013 Autor Share Postat Septembrie 11, 2013 Multumesc mult pentru informatii. Mi-au fost de ajutor in rezolvarea problemei. Am gasit si rezolvat problema la o privire mai atenta aruncata sub rezervor, dupa ce l-am ridicat pentru a doua oara astazi. Un furtunas de vacuum din admisie care intra intr-un senzor (probabil - vezi foto, cel marcat cu sageata) nu era montat la loc, era in aer, si era singurul loc unde se potrivea. N-am fost atent cand a fost scos (tineam de rezervor din partea cealalta a motocicletei), si acest furtunas impiedica accesul la furtunul de benzina care trebuia scos. Cand l-am vazut am fost sigur ca asta e problema, nici n-am pornit motorul pana n-am montat rezervorul la loc in suruburi. Inca odata multumiri, si cu ocazia asta am reusit sa gasesc manualul de reparatii pe internet, si sa gasesc si eu codul de eroare. Pana acum nu gaseam decat owner's manual, pe care il am si in original, si il aveam dinainte de achizitie in format pdf. Dar cand te lovesti de o problema parca altfel cauti pe internet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atelierulmoto Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 ma bucur ca am putut ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.