justme2009 Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 salut.Am o problema cu heaterele pentru carburi si anume cind este oprita si e in viteza cu cheile in contact intra in functiune acest sistem ... Este normal sa fie asa?Nu exista pericolul sa se supraincalzeasca carburile si sa se mai intimple stiu eu mai ce.... Plus ca ramii fara baterie daca esti cu capul in nori ... Stiu ca acest sistem trebuie sa intre in functiune de la o anumita temperatura dar in felul acesta.?? Daca ma poate ajuta cineva e binevent aici.Macar sa-mi spuna cum intra in functiune acest sistem.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 senzorul de temperatura este langa relee. da-l jos si vezi ce zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 15, 2013 Autor Share Postat Septembrie 15, 2013 l-am dat jos si nu mai intra in functiune...erau sub 14 grade afara problema este daca e normal sa stea in functiune atunci cind e oprita ,in viteza si cu cheile in contact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 da, e normal! ajuta si la pornire! nu mai stiu la cate grade ar trebui sa porneasca dar poti incalzi senzorul cu un feohn, vezi ce zice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 15, 2013 Autor Share Postat Septembrie 15, 2013 am decuplat senzorul si s-a oprit incalzirea... eu totusi nu sunt lamurit cu acest sistem.... la tine cum face? uite cum scrie la manual: http://imageshack.com/photo/my-images/594/vljp.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 pai scrie si acolo, daca e pe liber alea nu merg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 15, 2013 Autor Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) a doua fraza spune a nu se lasa motorul sa mearga cu ambreiajul tras si cu ea in viteze in relanti pentru a nu intra sistemul de incalzire in functune... eu asa inteleg. la mine este invers .atunci cind o am in viteza cu cheia pusa si trag de ambreiaj sistemul de incalzire intra pe off iar motorul porneste respectind a doua conditie ...crick ridicat si ambreiaj tras. problema este ca pina acum nu am dat atentie la acest aspect dar am ramas fara baterie intr-o zi frumoasa de vara si am apelat la un ...prieten ca sa-mi dea curent pt pornire. cind a pus cablurile la el la masina l-am intrebat de doua ori daca cablurile sunt pe plusul si minusul bateriei lui.... ....se pare ca se inselase la mine s-a ars siguranta principala iar el se pare ca a scapat fara probleme. Acum intelegi de ce sint in dubii. De aceea am nevoie sa-mi spuna cineva sigur ca asa trebuie sa faca pentru modelul meu ... Editat Septembrie 15, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Anuleaza sistemul total,merge ok fara. Nu traim in Siberia,si nici nu te dai cu motorul pe zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 asta am facut ,am scos senzorul de temperatura.ms ramine sa deslusesc schema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.