megamotoreta Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Asadar, in momentul in care salt saua de la scuter se aprinde in bord o luminita rosie si un beculet sub sa,sa vad noaptea lucrurile de acolo. bun. astazi am umblat la sa cu un prieten si am scos niste burete din ea, si am miscat de bec, ca avea un contact imperfect, se aprindea rar. a inceput sa scoata fum, firele s-au incins, am smuls becul cu firele buclucase. No problem, pot sa circul si fara lumina sub sa. Dar ledul rosu din bord a ramas aprins! am scos saua, pus iar la loc..ledul ramane aprins!!! M-am uitat la contactul de sub sa,da-i cu spray, trage-impinge, misca, sigurantele sunt ok....orice fac,ledul rosu ramane aprins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Asa... si intrebarea care este? Nu e destul de clar ca tu ai stricat ceva, cand ai smuls becul cu tot cu fire? In mod sigur ai rupt, sau cel putin dezizolat, cablajul de care era prins becul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Undeva s-a inchis contactul pentru becul din bord de regula acest lucru se face pe minus.Asa ca ori ai contactul inchis,cu intrerupator sau fire legate,ori ai un fir care da la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 asa arata becul scos, cablajul nu are semne de distrugere. Si sus se vede sarma care intra in sistemul de inchidere-face ''clank'' si se incuie saua, iar ledul rosu se stingea in bord. acuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.