Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

F650 si Pegaso sunt asemanatoare,

 

Doar pana la gs & cubul pe injectie :) pegurile de care vorbesti au deja motor minarelli, iar bmw-urile gs habar nu am, dar parca e ceva in-house, productie proprie, daca nu macar ansamblarea motocicletei e facuta de ei. pegurile noi se asemana mai degraba cu xtz-urile :)

 

 

Avantaje: 2 cilindri si se gasesc accesorii pt el la heavyduties. Singurul lucru care nu-mi place la el e consumul... Am eu o fixatie cum ca n-ar trebui ca mobra sa consume mai mult decat masina dar poate trec peste ea pana la primavara Si da, f650ul ceva mai scump...

 

transalpul nu consuma mult. intra pe spritmonitor si vezi ce date gasesti printre posesori... avantaje...well... decat transalp-ul, as alege oricand un pegaso sau gs. slap-ul e motor bun, nu zic nu, insa mie unul nu mi se potriveste. E tipul de motor care duce din A in B, fara sa se impotriveasca, viteza constanta, consum bun, dar fara prea multa personalitate. E drept ca eu am mers pe un model mai vechi, cu oarecare retinere, nefiind mobra mea, insa pegaso-ul e de 10 ori mai distractiv. Si vorbesc de modul mai vechi, astea noi cred ca sunt si mai si :)

 

PS: lista cu consumuri la translap. Daca intradevar masina consuma pe acolo, inseamna ca ai diesel si conduci ca pensionarul (si eu fac cam la fel) si scot consum la masina mai mic ca la moto.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asemanatoare in sensul de putere,manevrabilitate,ceva piese,fiabilitate. Aici lumea va spune ca a noastra e cea mai buna. La Bmw o sa traga de el si o sa il corupa cu Gs-ul. Iar Hondarii vor spune ca honda lor e Honda...

 

Un consum de 4-5% scot toate 3. Pe paginile precedente a fost o discutie despre consum.

Conteaza foarte mult pt ce anume vrea motocicleta. Eu am ales-o pentru ca era singura de genul ei pe piata din Buc. care se potrivea bugetului meu. De fiecare data cand ma urc in sa imi apare un zambet cat toata fata.

 

Ps: aia e lista pt TA 600, am vazut ca zicea de cel de 650 ( or fi ceva diferente intre ele) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bembeurile au motorul Rotax,dar cu 2 bujii si 4 supape fata de Aprilicile pana in 2004 inclusiv.Seria bembeurilor din 2004-2007 este cea la care cei de la M3 Motorsport au "bagat" mana in motor si l-au facut fara cusur,incepand de la un consum de 3 si ceva la 100 de km!Asta e de recomandat,cu exceptia pretului ei!

Pegaso Trail e ok si ieftin(uita-te pe bikeshop,sunt vreo 2)motorizarea e Yamaha(Minarelli)si nu ai ce probleme sa ai la ea.In afara de obositul si arhicunoscutul mit ca Aprilicile-s de cacao!Dar astea-s povesti!Am avut 7 ani una din 1994 si o am pe asta din 2008 de 2 sezoane(am aproape 20.000 de km facuti cu ea FARA NICIO PROBLEMA),din care o excursie de aproape 4.000 de km in Grecia,anul asta!

Recomand ca raport PRET/CALITATE Aprilica Pegaso Trail din cele enumerate de tine mai sus!!!Cu mana pe inima!

Translapul de 700 are o calitate indoielnica,iar ca sa schimbi filtrul de aer,trebuie sa o cam demontezi bucati(asta dupa experienta a 3 bucati trecute prin mana mea,lucrez intr-un service moto!) :peace:


» Post actualizat in 16 Nov 2014 08:03

PS:A,era sa uit:vezi care are garda la sol cea mai mare!!!

Aprilica Pegaso Trail!Ma rog si Strada si Factory,evident!


» Post actualizat in 16 Nov 2014 08:33

Salutare! Multumita celor de la RAR am avut timp sa citesc topicul cap-coada. Am sa va deranjez si eu cu cateva intrebari... Intentionez ca in viitorul apropiat sa revin la mobre. Am de ales intre f650GS, Transalp650 si Trail. Desi nu cred, e vreo diferenta de consum intre Trail si Strada? La ce ar trebui sa fiu atent in momentul in care achizitionez mobra? Din ce am citit pe aici nu prea are 'probleme specifice'... Citisem pe alt site c-ar fi problematice suspensiile la ea... A avut cineva probleme cu amortizorul spate? In caz de probleme e servisabil sau trebuie schimbat? Cum se comporta la drum lung? Nu prea am vazut cutii montate pe aceasta mobra... Multam'

Este o diferenta:Strada si Factory au anvelopele mai late,iar Trail-ul avandu-le mai inguste e mai economica un pic!Legat de suspensii,eu nu am auzit nimic in privinta asta!

Exista Trail-uri cu cutii,dar Alecu de la Heavyduties nu face nici crash bar-uri si nici side cases pentru Aprilica!!!


» Post actualizat in 16 Nov 2014 08:34

Ai un Trail mai aproape de tine:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso%20trail-din-2006-587653.html


» Post actualizat in 16 Nov 2014 08:35

Era sa uit:Aprilistii sunt mult mai uniti ca si alti mobristi ce au alte branduri!!!Uita-te si aici:

/index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

» Post actualizat in 16 Nov 2014 08:34

Ai un Trail mai aproape de tine:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso%20trail-din-2006-587653.html

 

 

 

 

Asta l-am vazut in urma cu 2-3 ore. Ca mobra mi-a lasat o impresie f buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ''cam'' obosita asta din Roman,din apropiere privita!

 

Asta din linkul de mai jos,o stiu eu ca vrea s-o dea de vreo 2-3 ani,ca si-a pierdut scanteia motociclistica stapanul... :rusinica:Am vrut eu s-o iau,dar e chiar prea inalta pentru mine!

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-2007-582748.html


» Post actualizat in 17 Nov 2014 08:38

Am inteles ca anuntul nu mai e valabil!Sorry!


» Post actualizat in 17 Nov 2014 10:56

Pai ce mai stai pe ganduri ? Daca e ok,daca nu e cazuta,daca ti-o da cum arata in prima poza e numai buna.

 

Ps: Daca nu mergi cu ea offroad, stiu cativa pe aici care ar vrea rotile :))..

Nu prea,ca-s de 17" si 19"!Eu vreau de 17" de supermoto!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca voi renunta la ele si raman cu ale mele!Avantajul de a repara o pana doar cu un snur si un compresor de aer,e imens!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si placerea de a demonta roata, de a scoate cauciucu, de a peticii camera... placerea asta cui o lasi ?:D

Cat de des faci pana ? Eu nu am facut pana decat cu bicicleta, cu masina si motocicleta nu am avut ghinion inca.

 

On: Ca tot intrebasem la inceput,cand am luat motoreta. Daca dai jos capacele de la supape,pt reglaj, curge ulei ?

(parca vazusem ca nu sunt ca la motoarele bicilindrice, deasupra, ci ar fi undeva in spre lateral)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accesoriile de care iti ziceam... + cric central. Deci se poate...

Eu n-am spus ca nu se poate!

Ramele side-case-ului sunt manufacturate de proprietar,iar cricul central si crash bar-ul sunt cumparate,probabil Hepko&Becker.

 

Asta e Aprilica lui @emilvef!!! :crack:

» Post actualizat in 18 Nov 2014 06:52

Si placerea de a demonta roata, de a scoate cauciucu, de a peticii camera... placerea asta cui o lasi ? :D

Cat de des faci pana ? Eu nu am facut pana decat cu bicicleta, cu masina si motocicleta nu am avut ghinion inca.

 

On: Ca tot intrebasem la inceput,cand am luat motoreta. Daca dai jos capacele de la supape,pt reglaj, curge ulei ?

(parca vazusem ca nu sunt ca la motoarele bicilindrice, deasupra, ci ar fi undeva in spre lateral)

Am facut pana si cu bicicleta si cu mobra si cu masina!Crede-ma ca nu-i o placere!

 

Reglajul supapelor se face cu motorul rece,deci uleiul nu te va oincurca cand dai jos capacele de vizitare/reglaj supape!

Mai greu e sa dai jos bordul si rezervorul!

Contrar manualului ce spune verificarea si reglarea(daca e joc)supapelor din 20.000 in 20.000 dekm,eu nu le-am reglat niciodata si tocmai duminica am trecut de 46.000 de km!Pana nu am vreo simptoma(tacanit,consum mai mare de benzina sau chiar consum de ulei),NU umblu acolo si ma pot mandri ca-n motorul meu n-a umblat decat fabricantul!!! :rusinica:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian - Ma gandeam la primavara sa verific, rezervorul deja e joaca de copii(l-am dat jos de ~ 5 ori). Capacele pt verifcare joc supape nu au treaba cu 'umblat in motor'.

Despre reglaj citisem pe net cand aveam Ninja 250 si la ea se facea la 10k km. Ce am aflat eu : motivul pt care se face verificarea (inainte sa apara zgomote ) este acela de a verifica si de a preveni aparitia zgomotelor din cauza dereglarii supapelor.(Banuiesc ca sti la ce duce o supapa dereglata:D )

Cea mai simpla metoda de a verifica ar fi testul de compresie.

 

Nu am garaj incalzit ca le faceam de acum :D.

 

Ps1. Cine are parbriz precum cel din pozele de pe pag precedenta ? Vad ca are niste distantiere cu care e montat. As dori sa aflu care e dimensiunea lor sau cel putin sa vad o poza mai de aproape cu ele.

Ps2. Vazusem la Thomas ca are suporti pt bagaje si cred ca sunt cumparate, puteti sa il intrebati daca va intereseaza detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius,nu te intereseaza portbagajul de topcase de la Emil?

 

Eu mi-am facut test de compresie anul asta inainte de Grecia si e 7,2 la motor aproape rece!Se masoara la cald si trebuie sa fie intre 7 si 8!Asa ca-s in loja!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am atatea bagaje de carat,desi stiu ca e bun sa pui o casca sau diverse lucruri doar ca sa nu le mai cari in ghiozdan. Inca nu imi vine sa ma impiedic de un topcase:D

 

Eu nu am facut testul de compresie.:D


» Post actualizat in 18 Nov 2014 19:12

Ps: Am gasit detalii despre distantierele pentru parbriz, in catalogul de piese luat de pe forum.

 

Pozitiile 19 si 20, la mine lipsesc. Poate reusesc sa le inlocuiesc cu altceva.

post-14712-0-76810100-1416337956_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu cu bucati din furtun de cauciuc cu interior de 5 sau 6 mm,asa le am eu!!!

Furtunul cu insertie e si mai bun! :peace:

 

Nu zice nimeni sa faci din Aprilica un bagger,adica o mobra cu desagi laterale,ca nu-i magar!Dar un top-case macar de 27-28 de l(volumetria la o casca)e bine sa ai.

Daca merg in ture mai scurte,eu car asa:compresor de aer,trusa de prim ajutor,combinezon de ploaie,aparat foto,o haina de corp in plus,o pereche de manusi de schimb si maruntisiuri din astea!Nu se stie cand ai nevoie de ele!Asta din proprie experienta!Astea in top-case de 37 de l.La ture mari am un top-case de 46 de l la fel ca si marca cu cel mic,adica Givi,astfel ca prinderea lor sa fie identica,sa le pot schimba in functie de nevoi!La tura mare,eu iau top-case-ul mare si nevasta-mea pe cel mai mic pe mobra ei!


» Post actualizat in 19 Nov 2014 09:29

Am gasit ceva interesant,poate careva are nevoie:

 


» Post actualizat in 19 Nov 2014 09:34

Test pe dyno facut la Aprilia Pegaso Factory,test ce atesta ca Aprilia Pegaso Strada,Factory,Trail si Fun au de fapt 50,3 CP reali si nu 48 cum da producatorul:


» Post actualizat in 19 Nov 2014 15:43

Pegaso versus F 650 GS.pdf

Brochure Pegaso 650 Trail.pdf

post-41801-0-34370400-1416389668_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant dyno testul,dar e facut cu mobra stock ? sau diverse imbunatatiri ?:D

 

De un top-case as avea nevoie,nu stiu cum se comporta ( banuiesc ca e diferenta ), din pacate nu am bugetul pt asa ceva. Si in lista de cumparaturi troneaza alte obiecte,cum ar fi cauciucu fata si franele....

In concluzie: ma bucur foarte mult ca Strada mea are acel spatiu de sub sa destul de incapator in care imi bag o trusa de scule si alte prostii.

 

Totusi, din curiozitate, cat costa un suport si un top case ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti vei vedea pe test 2 valori 50,3 CP si 51,5.La fel si cu valorile cuplului.Valorile mici sunt cele stock,iar cele mai mari sunt dupa ce a pus un Power Commander III!I-a crescut puterea cu 1,2 cp dupa ce a bagat 300 de euro in electronica de marit puterea(!)

 

Top-case-ul e ceva foarte util,ai sa-ti dai seama de asta DUPA ce-l vei avea!Se demonteaza si monteaza din cheie foarte usor!

Poti sa-ti cauti unul second e vreo 150-200 de lei sau unul nou de la vreo 59 de euro in sus!

Asta,de exemplu e ieftin/foarte bun:

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2132

L-a avut nevasta-mea montat pe Yamaha Tricker in 2012.Vezi pozele de mai jos.

PS:Aprilica aia violet,a fost cea dinaintea celei de acum.


» Post actualizat in 22 Nov 2014 14:34

Si minunea s-a produs:am kit de coborare cu 30 mm montat pe Aprilica.Pentru doritori,aveti in semnatura mea detaliile!

post-41801-0-55488000-1416427896_thumb.jpg

post-41801-0-25079300-1416427916_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi!

Din pacate e foarte frig si gumele mele sunt cam sub 1 mm!

 

In alta ordine de idei,acolo unde este montat acele triunghiuri metalice,adica piesele de coborare,exista un "os" de legatura in care intra 2 bucsi cilindrice metalice.Intre bucsi si "os",exista cate 2 randuri de ace cilindrice care normal trebuie sa fie unse.Astea erau la mine cam blocate si ruginite!Le-am spalat cu spray antirugina si gresat cu vaselina LiCa2.Alta viata!

Vezi poza:


» Post actualizat in 24 Nov 2014 08:15

...

 

Eu mi-am facut test de compresie anul asta inainte de Grecia si e 7,2 la motor aproape rece!Se masoara la cald si trebuie sa fie intre 7 si 8!Asa ca-s in loja!

Am gresit,asa ca erata:Compresia trebuie sa fie intre 6 si 7,iar a mea era 6,2 cu motorul aproape rece!


» Post actualizat in 27 Nov 2014 10:44

Tocmai s-a mai facut Aprilist de-al nostru si @sorin.iasi!

Bine ai venit printre noi! :peace:

post-41801-0-10174500-1416739668_thumb.png

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit colegi! :hug:

Am cumparat Aprilica de la linkul de mai jos:

/index.php?/topic/719436-vand-aprilia-pegaso-trail-650-2006-enduro-turing/

Multumesc Cristi pentru toate informatiile pe care mi le-ai oferit; ma voi revansa, promit! :cheers:

Abia astept sa o duc acasa, sa ii fac poze si sa imi schimb peste tot avatarurile :) O sa pun niste poze si pe thread.

Recunosc ca inainte de a o cumpara oscilam intre un F650GS si Aprilia. Dar cum bembeu am avut (si inca il mai am, pentru putin timp, sper), am zis ca e momentul sa incerc ceva nou (si mai frumos). Sunt sigur ca n-am gresit, iar un pic de mestereala nu ma sperie ci chiar imi place.

 

PS: Mai sunt Aprilisti prin Iasi?

 

O zi buna va doresc,

Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...