Sari la conținut

mariusica88

Super Membru
  • Număr conținut

    561
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCUEHGwO6Y60tCx8kI_qJH9Q

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso Strada
  • Numar Moto
    B 660 APR
  • Club
    Ridealone

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ninja 250 - 1995 | Aprilia Pegaso Strada - 2006

Vizitatori Recenți Profil

1.089 citiri profil

mariusica88's Achievements

  1. Suportul de pe Roscata este cel de la Givi. Se demonteaza cel orginal care ofera doar prindere pt pasager si se pune cel AM. Este facut din teava si cu un suport din plastic cu prindere in 3 puncte. Unul din ele pt "lacatul" topcaseului. Eu am dat 70euro acum 6-7 ani... dar cred ca poti gasi lejer si de la alti producatori. Momentan o sa mai astept cu senzorul. L-am luat la munca si am fosolosit rabdarea si un spray pt curatare contacte + unul cu vaselina + suflanta cu aer cald. Dupa cateva zile de incercare si-a revenit. Initial era blocat in modul apasat. Apoi s-a eliberat, dar se apasa greu si nu revenea. Acum vad ca este aproape liber. O sa il montez pe moto si sper sa nu fie nevoie de altul pentru cativa ani. Dar e bine de stiut ca acelasi senzor a fost montat pe toate generatiile de Pegaso si inca costa 50e de nou. :))) Ps. Am gasit cum se numeste suportul avut de mine : Givi SR79
  2. A plecat la 2 strazi distanta. S-a nimerit sa fie o vecina din cartier. 8 ani sunt suficienti zic eu. Mai trebuie sa incercam si alte jucarii. Acum caut ceva cu protectie mai buna la vant (probabil si o casca noua ). I-ar trebui senzorul de frana de la pedala. Mai sunt alternative pe langa nou ? Nu prea am gasit nici in dezmembrari. Vad ca e acelasi cod de produs si pt modelele anterioare.
  3. Curand va trebui sa schimb poza de la profil. Am ramas fara Aprilica. A plecat mai departe, dupa 8 ani de plimbari si bucurii. Probabil ca pana la primavara o sa raman doar cu masina si sa strang bani de urmatoarea jucarie.
  4. Mersi Sorin, de acolo luasem si eu codul. Din pacate ajunge la 70e cu transport pt un amarat de contact care a fost pus pe zeci de modele. "56 models from 1992 to 2017" :)) Am mai gasit si https://www.piese-originale.net/microswitch-pompa-frana-spate-p-88202.html - 280 lei. Dar momentan pare si asta scump. Mai caut...
  5. Are cineva idee de unde pot cumpara si eu comutator frana spate ? AP8112996, MICROSWITCH - asta e codul, vad ca e compatibil si cu alte marci,modele...
  6. mda, preturile sunt cam mari pt un ECU. Eu cu greu am gasit sub 200e. In rest pretul pieselor sunt accesibile. Trebuie doar cautat bine. Sa speram ca nu o sa mai faca probleme.
  7. Super, e bine ca ai rezolvat temoporar. Daca mai apare ecu disss.....atunci stii de unde e. De la un procesor din ecu care trebuie sa primeasca un reflow. Sa speram ca nu vei avea nevoie pe viitor. Un ecu costa intre 200E (foarte rar) si pana la 800E (SH) si parca peste 1k euro nou :))))
  8. Salut @IonutS20 , din fericire l-am folosit la a mea. De atunci nu a mai facut figuri. La tine ar trebui verificata instalatia si vazut ce are. Daca esti pe langa bucuresti, am putea sa incercam cu cel vechi, este functional. Ma gasesti pe whatapp la : 0764438284 si vedem cum putem face. Daca cumva vrea cineva sa devina posesor de Pegaso Strada, atunci aruncati o privire si la anuntul asta: https://www.olx.ro/d/oferta/aprilia-pegaso-strada-660cc-35kw-2006-IDgmN0B.html Dupa 8 ani si aproape 10k km adunati, a venit momentul sa ne luam ramas bun. Acum e majora, pregatita de maritis. Dornica de aventura, pe care eu nu prea am timp sa i-o ofer.
  9. Am fost azi la Aprilica. Testat cu ECU ei si nu a vrut sa dea nici o eroare oricat as fi batut in el, miscat conector, fire...etc. Asa ca am pus noul ECU venit din dezmembrari din Olanda. Asamblat pentru test si am facut 50km si 2 ore prin Bucuresti. Plusuri : + motoreta merge altfel acum, nu mai are acelasi balbait intre 3-4k rpm + la 100kmh are 4000rpm , atat erau si inainte ? ca pare subturata. + ii place mai mult sa merg cu ea turat. Ride it like you stole it Minusuri : - nu ii place ca sunt obisnuit sa merg subturat. - daca cresc relantiul (la cald) peste 1500rpm (adica 1600-1700rpm) se tureaza singura cand incetinesc (in jur de 2200rpm) - parca nu are aceasi decelerare cu frana de motor... - uneori sta turata la relantiu (2200-2400rpm), isi revine singura sau daca accelerez de cateva ori. Cablurile sunt verificate, totul ok. Pare a fi din calculatorul ei. (a disparut momentan dupa ce am redus relantiul la 1500rpm) - initial a pornit cu o eroare la senzorul de viteza. Dar a disparut dupa ce am bagat in viteza si am lasat-o sa prinda 5kmh pe stander. Sters erorile din bord si ecu pt orice eventualitate. Daca aveti cumva poze cu eticheta de pe ECU, sunt curios ce numar aveti trecut pe ele. Pe astea 2 scrie : 2490 - vechi si cel nou - 2492. Nu cred ca am avut eu atat de mult noroc in cat sa primesc de la dezmembrarile din Olanda un ecu produs in 2006 fix la 2 numere distanta de al meu. Am 30 zile de retur, sper sa reusesc sa o testez suficient de mult cat sa vad daca este totul in regula. Amr 25....
  10. Program vizitare. Vineri: 13-19 Sambata 10-19 Duminica 10-17 Asta scrie pe https://smaeb.iabilet.ro/ Pentru carcotasi : Biletul cumparat online este 30 lei + comision 1-2 lei
  11. Emil, am demontat-o toata pt curatat contacte... La asamblare am pornit-o si din greseala am atins de Ecu. Am crezut ca e conectorul, am desfacut suruburile. Am tinut ecu in mana si am miscat conectorul si fiecare fir ce intra in ecu. Totul ok. Am pus ecu pe suport, strans suruburi si apoi batut usor in el...abia atins... Dupa 3-5 batai apare mesajul si moare motorul. Pacat ca nu am filmat. Abia sambata viitoare mai pot merge sa filmez. Dar sigur fac un clip, macar sa fiu nebun cu dovada. Ps. am gasit pe un site de dezmembrari din NL cu 850 lei, transport inclus. Retur 30 de zile in caz nu e ce trebuie... Am dat comanda si poate in weekend reusesc sa fac o proba pentru a merge la SMAEB cu ea :)))) Proaspat sosit. Sa vedem cat de bun e olandezul.
  12. Contact imperfect in interiorul ECU-ului banuiesc ca te referi ? Pt ca el e prins cu suruburi de cadru si am miscat toate firele care intra in ECU, l-am scos de pe cadru si l-am miscat in toate directiile, tras de conector,etc.... mobra ramane functionala. Cum ating pe lateral, cum taie curentul farului si apoi urmeaza motorul. Presupun ca o piesa sau procesorul de pe placa ar avea nevoie de o relipire (reflow).... Noroc ca placa este sigilata bine
  13. Mai urmareste vreun posesor de Pegaso topicul asta ? M-am tot lovit de problema cu ECU-disconnected si azi am reusit sa identific un fenomen ciudat. Am asamblat motoreta dupa ce am desfacut-o pt a curata niste contacte. Iar la pornirea de test prezenta eroarea cu Ecu... In momentul in care bat usor cu degetul in carcasa Ecu-ului, faza scurta se stinge si apoi se opreste motorul. Cu mesajul de deconectare. Bataia de care zic ca am aplicat-o este precum bataia in masa cu degetele cand asculti o melodie si lovesti usor cu degetele de masa.... Intrebarea ar fi : poate vreun posesor sa incerce la a lui Pegaso asa ceva ?
  14. Cati posesori mai sunt pe aici ? Inca putin si poate si a mea sa iasa la plimbare. Azi am asamblat toate piesele pt ca le-am avut la vopsit, toate plasticele. Mai am de aliniat roata spate si cateva verificari ca sa vad daca e totul pregatit de drum.
×
×
  • Creează nouă...