sorin.iasi Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Pare a fi castigator.... Tinem legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 Ti-as recomanda eu ceva sa-ti ucida Aprilica??? Am zas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Salutare baietile Deja programata apriliana ? In ce data ? Mai primiti intrusu ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 Mno,ti-o fi dor de noi,Ionute! In luna august,inca nu e stabilita perioada exacta,la Lepsa,in Vrancea. Bineinteles ca esti primit atat tu cat si orice alt mobrist(a),chiar daca n-are Aprilica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Yeah :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 bunatati... multumesc colegului cu user name-ul john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 Mno,deci ai rezolvat problema. Sa dai aci un feedback legat de cum se comporta motorul Aprilicii. Si eu am schimbat marca de ulei la enduroaice,am trecut pe Ipone,asa cum folosesc si la Aprilica. Motul nu prea mai are nimic comun cu un ulei de calitate,asa cum a fost...Nu-l mai recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 (editat) Busted in traffic Cum sunt mansoanele ? Fac fata la vremea asta ? P.S. recomand si eu uleiul ipone, preferabil cumparat direct de la importator. Editat Martie 10, 2017 de Acid~Burn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 10, 2017 Autor Share Postat Martie 10, 2017 Moaaama,ce nostalgie m-a apucat vazand fosta mea Aprilica... Vlade,cati km ai acum la bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailor_one Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Salutam ! Ce gume punem anul asta la mobre ? Heidenau k60 Scout,Mitas E-07 sau Metzeler Tourance ? Daca mergem mai mult pe asfalt ...si cred ca e obligatoriu de luat pt TT (tube type)...cu camera....sa fie vreo problema daca bagam camera in alea tubeless ??? O primavara insorita si uscata tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 15, 2017 Autor Share Postat Martie 15, 2017 Nu e nicio problema,camera se poate baga in anvelopele tubeless. Daca ai rotile cu spite de 19" fata si 17" spate atunci K60,daca ai jantele de aliaj de 17" fata si spate K73.Astea de la Heidenau.Le-am testat pe ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailor_one Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Mersi mult ! Arata bine k60...eu am cu spite fata 19'' si spate 17''...insa nu stiu cum se manifesta k60...ploaie..asfalt...curbe....ce priza au... ca le vad un pic cramponate...de aia inclinam spre Metzeler Tourance...de Mitas E-07 nu stii nimic ? ca nici sa pui unu de un fel pe fata si altul de altfel pe spate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 k60 cramponate? eu cu mitas e-09 ce sa mai zic?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailor_one Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 ei am zis fata de Metzeler Tourance...o sa ma indrept catre K60 daca zice lumea ca sunt de incredere pe curbe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 16, 2017 Autor Share Postat Martie 16, 2017 Mersi mult ! Arata bine k60...eu am cu spite fata 19'' si spate 17''...insa nu stiu cum se manifesta k60...ploaie..asfalt...curbe....ce priza au... ca le vad un pic cramponate...de aia inclinam spre Metzeler Tourance...de Mitas E-07 nu stii nimic ? ca nici sa pui unu de un fel pe fata si altul de altfel pe spate.... De Mitas nu am vorbe bune...Oricum Sorin iti poate da un feedback real,se da cu ele deja de destul timp. Si clar,se pun pereche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailor_one Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Ok inteles,mersi mult de info....pun K60 ! Toate cele bune...weekend cu motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 17, 2017 Autor Share Postat Martie 17, 2017 Mno,la mine o inceput de ieri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Cristiii, cum e să ajungi acasă cu noroi in chiloți? ) Nu m-am dat niciodată offroad, bănuiesc că e fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 18, 2017 Autor Share Postat Martie 18, 2017 Pai prima data m-am udat cu apa si noroi,pe masura ce urcam si ajugeam in munte,aparea noroiul cu gheata si zapada si dupa ce m-am "murat" bine am ajuns in zona unde numai gheata si zapada era asezonate cu +2,+3 grade,aproape de inghet.De acolo hai la "schiat" pe motor ultimii 8 km pe o coborare luuunga al dracului. Ajuns jos in civilizatie,aproape inghetat si da-i spre casa.Am ajuns pe bezna,evident,ud si cam inghetat de frig,daa' aveam un ranjet.Si acum mai persista,pe langa febra musculara... Daca ma intrebi pe mine,pe legheleu e mult mai fain decat pe asfalt. Am zas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailor_one Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salutam ! Daca verific contactul cu cheie...si descoper fenomenul cu firele care se dezlipesc etc....ce varianta de contact as putea sa cumpar...de la Aprilia sau alta moto compatibila...pt a numai sta cu riscul ca ar fi o sensibilitate acolo...si sa se intrerupa alimentarea in mers....Sau poate au scos intre timp cei de la Aprilia vreo varianta updatata la acel contact...sa nu mai fie risc de dezlipire...ca sa numai zic ca mi-ar trebui si o pompa de benzina in traista... de rezerva si atunci motoreta ar fi....''fara moarte''...ca din ce am citit....alte pb....nu ar mai aparea....Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 22, 2017 Autor Share Postat Martie 22, 2017 Intreaba-l pe userul sorin.iasi a remediat singur problema firelor dezlipite.Cat priveste pompa de benzina,alimenteaza imediat ce s-a aprins becul de benzina,nu mai rula asa.D-aia se futeaza pompele.Am un prieten ce si-a belit pompa asa,la un SuperTenere de 1200 din 2010 si nu-i Aprilia! Mno,mai inainte am terminat si cu intreaga revizie de 20.000 de km(ieri si azi):ulei+filtru de ulei,lichid frana fata si spate+ambreiaj,bujii si filtrul de aer.Bujiile vechi arata foarte bine atat ca si culoare,cat si ca uzura,tinand cont ca sunt cele din fabrica.Am pus tot NGK,dar iridium. Sorine,mercic inca odata de filtrul de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusica88 Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salut. Daca ai probleme cu firele, acestea se dezlipesc din cauza unei lipituri proaste. Daca ai un letcon,pistol de lipit poti rezolva problema usor. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?192846-Ignition-Switch-wires-problem Succes. descoper fenomenul cu firele care se dezlipesc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salutam ! Daca verific contactul cu cheie...si descoper fenomenul cu firele care se dezlipesc etc....ce varianta de contact as putea sa cumpar...de la Aprilia sau alta moto compatibila...pt a numai sta cu riscul ca ar fi o sensibilitate acolo...si sa se intrerupa alimentarea in mers....Sau poate au scos intre timp cei de la Aprilia vreo varianta updatata la acel contact...sa nu mai fie risc de dezlipire...ca sa numai zic ca mi-ar trebui si o pompa de benzina in traista... de rezerva si atunci motoreta ar fi....''fara moarte''...ca din ce am citit....alte pb....nu ar mai aparea....Toate cele bune ! Cel mai sigur esti daca pui un buton aditional pe care il folosesti pt a inchide circuitul. Cand vrei sa pornesti bagi cheia in contact, rasucesti cheia (dar nu se intampla nimic, doar se blocheaza cheia in contact pt . a nu-ti iesi accidental) si pui ON de la butonul aditional. Nimeni nu o sa-ti poata porni motocicleta fara cheie, pt. ca cititorul de cip al cheii ramane pe contact. Daca relipesti firele, s-ar putea sa se dezlipeasca din nou, din cauza miscarii ghidonului... Eu am adoptat metoda butonului si de atunci n-am avut nici o problema. Cat despre pompa, incearca sa nu mergi cu rezervorul gol; benzina asigura si lubrefierea si racirea pompei. Eu prefer sa pun benzina inainte de a se aprinde becul si nu am avut probleme pana acum cu pompa. » Post actualizat in 22 Mar 2017 19:18 no,mai inainte am terminat si cu intreaga revizie de 20.000 de km(ieri si azi):ulei+filtru de ulei,lichid frana fata si spate+ambreiaj,bujii si filtrul de aer.Bujiile vechi arata foarte bine atat ca si culoare,cat si ca uzura,tinand cont ca sunt cele din fabrica.Am pus tot NGK,dar iridium. Sorine,mercic inca odata de filtrul de aer! hmm, cam naspa sa scoti rezervoul pt a schimba bujiile si filtru... din punctul asta de vedere, ma bucur ca am monocilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailor_one Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Multumesc mult baieti ! De mers ....merg cu rezervorul mereu peste jumate...tocmai pt a evita pb cu pompa...am citit si paginile voastre...si cele de pe forumul Aprilia in legatura cu pb contactului...dar nu am gasit nimic concret...sa zic ca iau un contact nou de la alt tip de moto aprilia sau care o fi...care nu are aceasta sensibilitate si il inlocuiesc...exista vreo similitudine cu alta moto ?...scrie ceva de Aprilia SR 50....am sa dau comanda de unu de ala si sa vad poate se potriveste....in cazul ca nu reusesc....ce buton aditional pot monta...sa reziste la curentul respectiv ? Multumesc inca odata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 23, 2017 Autor Share Postat Martie 23, 2017 Multumesc mult baieti ! De mers ....merg cu rezervorul mereu peste jumate...tocmai pt a evita pb cu pompa...am citit si paginile voastre...si cele de pe forumul Aprilia in legatura cu pb contactului...dar nu am gasit nimic concret...sa zic ca iau un contact nou de la alt tip de moto aprilia sau care o fi...care nu are aceasta sensibilitate si il inlocuiesc...exista vreo similitudine cu alta moto ?...scrie ceva de Aprilia SR 50....am sa dau comanda de unu de ala si sa vad poate se potriveste....in cazul ca nu reusesc....ce buton aditional pot monta...sa reziste la curentul respectiv ? Multumesc inca odata ! Cu placere. Uite butonul din link,rezista si la umiditate: https://www.louis.eu/artikel/cockpit-switch-water-protected/10032899?list=259002678&filter_article_number=10032899 » Post actualizat in 23 Mar 2017 07:36 ... hmm, cam naspa sa scoti rezervorul pt a schimba bujiile si filtru... din punctul asta de vedere, ma bucur ca am monocilindru Sa fiu sincer,nu e naspa,e mult de surubarit.Sunt cateva repere ce au multe suruburi si trebuie tinut cont de ordinea lor.Rezervorul se ridica la 90 de grade,caci are o balama special pentru asta,din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.