andreizalau Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 salutare stie careva cum se produce o roata hubless? schite, proiect, fabricant,(manufacturier),,,, arata intr-un mare fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 30, 2013 Autor Share Postat Octombrie 30, 2013 multumesc vazut, dar nu ma ajuta prea mult de unde rulmenti asa de mari?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johndes82 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 daca s-ar gasi rulmenti asa de mari pe toate drumurile, toti am face hubless wheels, dar , din pacate nu se gasesc , se fac numai pe comanda ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Spune omul in film: Rulment de 10.000 de dolari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Spune omul in film: Rulment de 10.000 de dolari! si oare cat tin? cat de repede or trebui schimbati prin gropile noastre...? nu cred ca este fezabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Although hubless wheels are striking in appearance, their numerous practical disadvantages have precluded their widespread use as an alternative to conventional wheels. They are difficult and expensive to manufacture, requiring a great deal of precision machining, and the design leaves the bearings and other mechanical parts largely exposed to the elements. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Pe langa cele spuse mai sus trebuie sa fie si foarte zgomotoasa, iti dai seama cate bile intra intr-o roata pe 15? Ar trebui sa se auda ca senilele de tanc. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 31, 2013 Autor Share Postat Octombrie 31, 2013 daca e rulment, nu se aude precum senila oricum, mai exista o varianta constructiva cu mai multi rulmenti mici, in perechi cred ca pe asta o sa o folosesc stiu ca nu este extraordinar de fezabil, ca se va uza calea de rulare a rulmentilor, dar, nici nu trebe sa fac turul lumii numa sa vad fata privitorilor,,,,,,si face toti banii si orele pt inceput, o sa ma limitez la roata din spate e mai usor apoi,,,,,vom vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mypa333 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 http://www.urb.ro/?lng=1 Pentru rulmenti de orice fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 poti incerca cu rulmenti mici legatii intre ei pe axe,cum ai sugerat, camasa de pe exterior va fi o provocare s-o faci. dar ceea de pe interior?, la final cum capsulezi cele doua camasi? E provocatoarea toata treaba, te va stoarce de toate mintile si finantele astai sigur, la final insa daca reusesti nici nuti mai arde citi bani ai bagat sau cite ore ai stat sa-ti bati capul, esti tu in acel moment savurind clipa, clipa pe care nimeni din lume nu ti-o poate cumapra......dar trebuie sa iasa altfel ajungi depresiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) ia vezi aici... Editat Noiembrie 1, 2013 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 @mas oyama, pt camasa exterioara, ma gandesc sa folosesc janta cauciucului, care tre sa fie din otel, o solutie fiind o janta auto in ce priveste camasa interioara, nu e nevoie. ba chiar este in plus, @Bullet exact varianta din primul clip o am in vedere, dar cu mai multi rulmenti, chiar nu a construit nimeni asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 geanta va fi camasa de exterior si dealtfel calea de rulare a rulmentilor. daca o faci cu rulmenti mai multi pe axe, axele sa fie prinse intr-o flasa exterioara, flansa care sa fie cu prindere fixa prin soroafe pe cadru.simplu de zis multe de luat in considerare. rotatia de la motor-cutie ori prin jack shaft cu sproket imens cum e in clip, dar sunt N probleme, in tara nu ti-l face nimeni, apoi trebuie calculate bine rapoartele, prindere... sau un jack shaft care in loc de pinion pentru lant sa fie o alta roata mai mica care sa ”culce” presat pe Pneu..si care sa puna roata mare in miscare...ca idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2013 hmmm a naibii treaba,,, desi imi place la nebunie mobra de acum si enduro-touringul, pe langa faptul ca nu m-am putut vedea niciodata pe un chopper, ideea asta ma macina ciudat,,,, de facut la comanda, nici nu ma gandeam, doar la sugestii de executat, o sa vad, ca am un strungar bun, mai am in zona un aparat de taiere cu plasma, computerizat, asa ca,,,,mai vedem in ceea ce priveste transmisia, ma gandesc daca nu ar fi de luat in seama una combinata lant si curea lant de la cutie pana la un ax intermediar, si curea pana la roata ar fi mai usor de jonglat cu rapoartele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.